Dat dacht ik ook.quote:Op zondag 13 september 2009 01:27 schreef bloodymary het volgende:
Misschien is hij wel ineens weg, dat Tippie-wan binnen is geweest en hem heeft ontvoerd.
Dat vond ik zo raar toen hij de eerste keer naar de opvang ging, Cheryl had zich verslapen en rent zijn kamer in en daar zat hij vrolijk te spelen. Ik had echt zoiets van huh wie heeft dat kind uit bed gehaald dan???quote:Op zondag 13 september 2009 08:11 schreef E.T. het volgende:
IK denk trouwens dat Remy straks gewoon op z'n kamertje zit te spelen ofzo maar dat Claire (of Cheryl bij thuiskomst) nog wel de schrik van hun leven krijgen en we dus beginnen met een hoop gegil in de badkamer terwijl we niks zien
Jawel, stiekem wel!quote:Op zondag 13 september 2009 08:11 schreef E.T. het volgende:
[..]
dat zegt niks... je wilde ook niet trouwen![]()
Dat kind verzuipt echt niet inderdaad. En er moet nog iets met Tipiwan. En Claire moet nog tot inkeer komen. Dat zal nu dan wel gebeuren, zoals iemand al opperde.quote:IK denk trouwens dat Remy straks gewoon op z'n kamertje zit te spelen ofzo maar dat Claire (of Cheryl bij thuiskomst) nog wel de schrik van hun leven krijgen en we dus beginnen met een hoop gegil in de badkamer terwijl we niks zien
dat is nou juist precies de bedoelingquote:Op zondag 13 september 2009 12:48 schreef soapie het volgende:
Van mij mag Claire in dat bad verzuipen ipv Remy. Ik irriteer me aan dat zeikwijf....
Zou 't???quote:Op zondag 13 september 2009 12:54 schreef Mestras het volgende:
[..]
dat is nou juist precies de bedoeling
Dat zit er wel in jaquote:Op zondag 13 september 2009 12:43 schreef Duderella het volgende:
[..]
Jawel, stiekem wel!Maar stiekem wil ik echt geen kinderen werpen.
![]()
[..]
Dat kind verzuipt echt niet inderdaad. En er moet nog iets met Tipiwan. En Claire moet nog tot inkeer komen. Dat zal nu dan wel gebeuren, zoals iemand al opperde.
precies, ook aan dit actrice trouwens als ze niet in die rol zit.quote:Op zondag 13 september 2009 12:48 schreef soapie het volgende:
Van mij mag Claire in dat bad verzuipen ipv Remy. Ik irriteer me aan dat zeikwijf....
In welk toneelstuk vond je haar niets dan?quote:Op maandag 14 september 2009 17:25 schreef Dos37 het volgende:
[..]
precies, ook aan dit actrice trouwens als ze niet in die rol zit.
quote:Op woensdag 16 september 2009 10:50 schreef shiNinG_staR het volgende:
Gister gezien. Spannend! Van mij mag het kind best verzuipen overigens, hoor
. Lekker wat actie erin
.
Ik erger me aan mensen die het woord irriteren fout gebruiken.quote:Op zondag 13 september 2009 12:48 schreef soapie het volgende:
Wie??quote:Op vrijdag 18 september 2009 21:06 schreef Euridice het volgende:
andre morero draagt de serie kwa humorgehalte, ik vind hem geweldig met dat platte accent..
Nou...quote:
Sterker nog, er wordt gefluisterd dat Linda de Mol Martin had bedacht met René Froger als voorbeeld (het vreemdgaan met álle achtergrondzangeresjes, het zo 'Amsterdams norrrmaaal blijfe', zijn vrouw die maar trouw blijft, de hang naar zijn moeder etc.). In het begin hebben de Frogertjes er zelfs wel eens tegen geageerd, meen ik.quote:Op zaterdag 19 september 2009 00:05 schreef WammesWaggel het volgende:
Dit filmpje blijft leuk, het hadden neven kunnen zijn.
Dat geloof ik meteen, wat mij ook zo aan Martin blijft aanspreken is de herkenbaarheid... ik kom zelf uit Amsterdam en er zijn nog een flink aantal van dit soort figuren onder onsquote:Op zaterdag 19 september 2009 00:29 schreef Duderella het volgende:
[..]
Sterker nog, er wordt gefluisterd dat Linda de Mol Martin had bedacht met René Froger als voorbeeld (het vreemdgaan met álle achtergrondzangeresjes, het zo 'Amsterdams norrrmaaal blijfe', zijn vrouw die maar trouw blijft, de hang naar zijn moeder etc.). In het begin hebben de Frogertjes er zelfs wel eens tegen geageerd, meen ik.
Ik vond dat optreden van 'Martin' en René Froger dan ook best wel bijzonder toen. Zou me niets verbazen als er van te voren afspraken waren gemaakt over grappen die wel en niet konden. 'Martin' was ook vrij braaf daar.
OMG Jaaaa Geer Goor en Martinquote:Op zaterdag 19 september 2009 00:29 schreef Duderella het volgende:
Overigens wordt er in dat fragment gesproken over Martin als derde Topper! Dat zou nog eens leuk zijn!![]()
Kijk dánn worrik wél fen op ene!quote:
De muziek is altijd geweldig gekozen vind ik.quote:Op zaterdag 19 september 2009 11:18 schreef Aventura het volgende:
Gaaf, dat Metallica-nummer er doorheen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |