abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62801494
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 09:41 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Oke here is the deal.

Zaterdag ging ik gezellig met min vrouwtje eerst lekker uit eten en daarna naar Jochem Meyer.
Dit alles vind plaats in de stad Amersfoort.

Tijdens ons heerlijke diner viel mijn oog op een vrouw van een jaar of 30. Ze zat in haar eentje te eten...
voorgerecht hoofdgerecht en na gerecht. Ik had eigenlijk gewoon medelijden met haar, zou zo iemand niemand hebben waarmee ze uit eten kan gaan? waarom haalt ze dan niet lekker wok to go ofzo?

Na het eten zijn we richting de schouwburg gelopen om daar te worden vermaakt door de enige echte Jochem ADHD Meyer en zijn nieuwe show "de rust zelve". Toen we plaatsnamen merkte ik op dat ik naast een jongen zat die alleen was. (plaatsen aan de andere kant naast hem waren leeg). Ik had nog de hoop dat zijn vrienden naast hem kwamen zitten maar helaas... dit bleek een koppeltje te zijn die de persoon naast mij niet kende.

Wat is er met dit soort mensen!??!?!?
Ik heb 5 hele goede vrienden en nog een legioen kennissen waarmee ik uit eten op vakantie kan enzo?
zijn deze mensen echt zo kansloos of mis ik iets?
*meld
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
pi_62801507
Lijkt me weleens lekker, alleen weg, maar meestal scharrelt er wel iemand met me mee. Ja, ik weet het, ik ben onweerstaanbaar
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')