Goede keuzequote:Op maandag 13 oktober 2008 09:44 schreef Fipotje het volgende:
[..]
Maar natuurlijk
Nu nog even leuk online spelletje kopenzal wel cod4 worden.
Medewerker van Rare...quote:Unfortunately, despite the game's close proximity to the launch of the New Xbox Experience, it looks like Nuts & Bolts won't support the console's new multiplayer eight-person "party system" – Harrison says the functionality just came in "too late" in the game's development cycle.
Toen ik de eerste trailer van Banjo zag werd ik gek,... ik had er zoveel zin in. Maar na het bekend maken van de meeste features en het zien van de in mijn ogen kale sfeerloze screenshots was ik in rouw. Gelukkig is dat over nu en boeit dat hele boutjes en moertjes gebeuren me niets meer. Het is niet mijn ding. Zelf had ik gewoon graag een geweldige oude vertrouwde platformer gezien,... want geef toe,... die zijn schaars! Innovatie hoor je dan soms,.... true, true zou Wakka zeggen, maar toch,... ik hoef even geen innovatie in een 3D platformer te zien. Mario's ruimte avontuur heeft al genoeg gedaan in mijn optiek. Ik wilde gewoon een Banjo Kazooie 3,....quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hmm, die New Xbox Experience lijkt niet 100% te werken met alle bestaande games:
[..]
Medewerker van Rare...
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=338664
(Originele bron heb ik helaas niet, dus ik weet niet in hoeverre dit echt is enzo)
Volwassen zijn > Pubertijd.quote:
Waarom zijn het meteen piraten? Reviewers krijgen ook regelmatig games eerder, kan dat niet het geval zijn?quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:31 schreef Scarface2004 het volgende:
De piraten hebben hem al
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:05 schreef emokid het volgende:
Wie heeft er al een beta key voor CoD:WaW mogen ontvangen?
Ik wacht op beidequote:Op maandag 13 oktober 2008 09:57 schreef PP. het volgende:
Om Gears nou als sprookje te omschrijven..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |