Dat had ik wel voor we de sleutel kregen van het nieuwe huis, maar nu zijn we vrijwel iedere dag de hele dag daar aan het klussen en ben ik vooral bezig met krijgen-we-alles-afquote:Op donderdag 16 oktober 2008 15:48 schreef Greys het volgende:Dipkip, ik had toch echt een post getypt over je beauties van bospoezels, maar ik zie de post niet!
Per ongeluk op annuleren ipv invoeren gedrukt denk ik
Wat een stukken zeg! Heb je al een vel met de dagen op de kast hangen waarop je elke dag een kruisje mag zetten als er weer een dag voorbij is?
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:40 schreef Greys het volgende:
Ik bedoel je, Dippie?
Gewoon SJP houden dan maar?
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:38 schreef Dipkip het volgende:
Mooi hede fokster wil graag dat we met een van de twee naar kattenshows gaan. Ik heb zo mn twijfels, kan me niet voorstellen dat katten dat leuk vinden. Ze zegt dat die van haar het leuk vinden, leker veel aandacht enzo. Omdat je toch moet weten wat je afzeikt gaan we naar een show mee, met beide katten. Als ik het dan niks vind is het meteen de laatste keer.
Hoe denken jullie over zulke shows?
Edit: neeee! jij moet je oude ava houden! die is zo blij-jij! Dit is meer een Qwea plaatje.
Ik zag altijd de stilstaande. Nu issie van kleur aan het verdoenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 18:44 schreef MissBliss het volgende:
Zien jullie bij mij de bewegende MB-avatar? Ik geloof dat sommige mensen destilstaande
zien.
Ik heb gebadderd en heb mijn nieuwe paspoort opgehaald op het gemeentehuis.quote:
Bij mij zie je mijn rooie (inmiddels alweer ruim een jaar overleden) Rozepoes.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 22:34 schreef bigbird het volgende:
ik zie bij iedereen gewoon wat ie al had
Webicons zijn zoveel toffer dan uploadiconsquote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:18 schreef Dipkip het volgende:
Bij mij is MB gewoon stabiel, thank god. Ik hou niet zo van die epileptische ellende.
Kloptquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 00:01 schreef MissBliss het volgende:
Toffe nieuwe ava, Ing!
Volgens mijn dierenarts is frontline inmiddels niet meer zo goed, veel vlooien zijn er resistent voor geworden. Ik heb advance (oid) gebruikt voor Ziggy (die had vlooitjes gekregen van Lucky)
Ja. Weg met frontline. Frontline sucks. Zoals al gezegd zijn een heleboel vlooien daar immuun voor geworden. Of stronghold (erg duur maar wel érg goed) wat ook voor wormpjes is, of advantage van Bayer. Ik heb toen Baloe vlooien had de 1ste 3x stronghold gegeven, en zit nu weer op bayerquote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:36 schreef Morretje het volgende:
Ik zie ff geen icons, post vanaf telefoon..
Q'tje, ff een vraagje voor jou (of andere vlooienbestrijders), de hond van mams heeft nu voor de 2e keer ooit vlooien. Met alle andere honden hebben we dat echt nooit gehad. Vorige keer heeft ze frontline gebruikt, dat was een jaar geleden trouwens. Is het dan nu verstandig een ander middel te gebruiken, en zo ja, wat dan? Stronghold?
morgen mag ik broertje uit het ziekenhuis halen.. 2 weken geleden heeft hij zijn 3 tenen gebroken, en vanochtend bedacht de chirurg dat er toch wel geopereerd moest worden en wel per direct..
auwquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 08:10 schreef Morretje het volgende:
Eh, dat is een btje gek verhaal. Hij werkt bij een installatiebedrijf, en was op het dak van een huis bezig. Het regende en waaide alleen behoorlijk, dus hadden ze een constructie met 2 steigers en een zeil met verzwaarde emmers eraan gemaakt. Die moest verplaatst worden, en terwijl hij de laatste emmer eraf haalde om het geheel te verschuiven, kwam er een windvlaag en kwam de constructie zijn kant op. Hij kon geen kant uit behalve naar beneden, alleen landde hij daarbij op 1 voet, en ook nog alleen op de tenen. Gebroken is het ook eigenlijk niet geloof ik, de kopjes vanwaar de tenen aan de voet zitten zeg maar (weet ff niet hoe dat heet ) zijn verbrijzeld..
nu moet hij met z'n pootje 6 weken omhoog zitten, er zijn pennen in gezet.
Dank jullie wel over de vlooienreacties!
yuk, echt zo'n verhaal dat je ziet gebeuren en waarbij je dan zo'n misselijke "plunk" in je buik voelt bij de gedachte aan brekende teenbotjesquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 08:10 schreef Morretje het volgende:
Eh, dat is een btje gek verhaal. Hij werkt bij een installatiebedrijf, en was op het dak van een huis bezig. Het regende en waaide alleen behoorlijk, dus hadden ze een constructie met 2 steigers en een zeil met verzwaarde emmers eraan gemaakt. Die moest verplaatst worden, en terwijl hij de laatste emmer eraf haalde om het geheel te verschuiven, kwam er een windvlaag en kwam de constructie zijn kant op. Hij kon geen kant uit behalve naar beneden, alleen landde hij daarbij op 1 voet, en ook nog alleen op de tenen. Gebroken is het ook eigenlijk niet geloof ik, de kopjes vanwaar de tenen aan de voet zitten zeg maar (weet ff niet hoe dat heet ) zijn verbrijzeld..
nu moet hij met z'n pootje 6 weken omhoog zitten, er zijn pennen in gezet.
Dank jullie wel over de vlooienreacties!
Nou, daar hoeft het voor mij niet 's nachts voor te zijn hoor, ik stoot mn tenen, knieën, armen, ellebogen etc sowieso enorm vaakquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:01 schreef Ingetje79 het volgende:
Oeh getver Morrie....lijkt me heul pijnlijk.
Stoot 's nachts je teen maar es aan de poot van het bed of de deur oid.
Dan doet al godsgloeiende auw
Whehehe, herkenbaar...quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:19 schreef MissBliss het volgende:
Ieks, beterschap voor je broertje!
[..]
Nou, daar hoeft het voor mij niet 's nachts voor te zijn hoor, ik stoot mn tenen, knieën, armen, ellebogen etc sowieso enorm vaak
Zojuist mn knie nog
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:43 schreef nokwanda het volgende:
*zingt op dramatische toon* Love hurts
Hier ookquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:22 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Whehehe, herkenbaar...
Ik heb op beide knieen en dan ook nog aan beide kanten van de knie dikke blauwe plekken. omdat ik elke keer weer tegen de papierversnippereraar op het werk opknal. En ik weet al dik 2 jaar dat dat ding daar staat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |