abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62355541
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 16:50 schreef keuvelaar het volgende:
Ik vind het in principe niet erg dat gasten in het bedrijfsleven hoge bonussen krijgen, moeten ze vooral zelf weten als het niet om de overheid gaat. De reden dat zij zulke hoge salarissen krijgen zou echter zijn omdat ze grote verantwoordelijkheid dragen. Dan is het natuurlijk van de zotte dat wanneer het mis gaat, de belastingbetaler er opeens voor moet opdraaien. De overheid springt namelijk ook niet bij als er een kaasmaker of sigarenboer over de kop gaat.
Volgens mij doel je meer op de VS dan op Nederland. Wat de VS betreft heb je gelijk, de bailout is een waardeloos plan.
quote:
Je hebt zeker zelf niet veel meegekregen van het nieuws de laatste tijd als je niet weet dat ze huisbezoeken bij oudjes willen afleggen? Ja, ook degenen die hun hele leven hebben gewerkt.
Heb ik niet meegekregen nee, dus nogmaals; waarom willen ze dat doen en wat heeft dat hier mee te maken?
quote:
Kijk zelf eens verder... als de schittering van je gouden kranen je ogen niet verblinden tenminste
Het spijt me maar ik ben niet meer dan een arme student.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_62355788
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 17:15 schreef waht het volgende:

Heb ik niet meegekregen nee, dus nogmaals; waarom willen ze dat doen en wat heeft dat hier mee te maken?
[..]
Dat was nieuws van de afgelopen week, dat ze in de toekomst ook bij AOWers huisbezoeken langs willen sturen om hun thuissituatie te controleren. Wat het hiermee te maken heeft is naar mijn mening: als ze oudjes willen controleren die hun hele leven gewerkt hebben omdat ze dan geld zouden kosten, mogen ze dat ook wel bij degenen doen die verantwoordelijk zijn voor de grote hoeveelheid geld die nu betaald moet worden.
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 17:15 schreef waht het volgende:
Het spijt me maar ik ben niet meer dan een arme student.
Jammer, maar al vast een goede raad voor de toekomst dan
pi_62355899
Ik kom met mijn opmerkingen van deze plannen.
quote:
De stekker uit dat bij voorbaat al tot mislukken gedoemde OV-chipkaartproject. Wat een drama is dat.
Daar bespaar je wel minstens 200 miljoen euro mee, probleem politici willen het plan niet afblazen omdat het dan politieke zelfmoord is.
quote:
De stekker uit dat bij voorbaat al tot mislukken gedoemde Noord/Zuidlijn-project, nu het nog kan.
Dit zal erg veel geld besparen. Aangezien dan Amsterdam vast zal gaan lopen, zal je met een alternatief moeten gaan komen en op de ringlijn afmaken naar noord/centraal blijf je met een milieu en verkeersprobleem houden en de politici willen die vanwege hun cv het niet afblazen
quote:
Eventueel alsnog de stekker uit andere hopeloze, eigenlijk mislukte infratructuurprojecten, afhankelijk van het geld dat er nog in moet worden gepompt. Ik denk dan met name aan de HSL, waar volgens mij nog steeds geen hogesnelheidstrein op rijdt en waarvan het maar de vraag is of deze ooit winstgevend wordt. Volgens mij zijn de rails al bijna weggeroest.
De HSL is bijna klaar maar NS heeft de treinen bij de verkeerde fabriek besteld en dat zal nog jaren gaan duren voor dat de plannen die er waren uitgevoed zullen zijn.
quote:
Meer belasting ophalen bij de exorbitant rijken, die sowieso de hoofdschuldigen zijn van deze crisis.
Lijkt mij ook een goed idee . Alleen zul je iets moeten verzinnen zodat ze niet alle kapitaal naar het buitenland gaan verplaatsen voordat het gaat verhogen.
quote:
Geen geld maar naar zinloze multicultiprojecten, inburgering en ander allochtonengeknuffel. Die lui moeten nu eindelijk hun eigen broek maar eens ophouden.
Daar ben ik het helemaal met je eens. Ik ben ook voorstander wil je niet werken dan ook geen geld.
quote:
Definitieve afzegging van de aanschaf van de belachelijk dure JSF. Wat mij betreft hoeft er voorlopig ook niks anders voor in de plaats te komen: de F-16 voldoet nog prima. (met dank aan liefhart)
Ik hoop dat de JSF project in de ijskast gestopt worden hiermee bespaar je miljaren euro mee en het geld kun je voor andere projecten dan gebruiken. Ze verwachten dat het JSF-Project 7 miljard euro zal gaan kosten.
  maandag 13 oktober 2008 @ 17:34:14 #29
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_62355972
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 17:26 schreef keuvelaar het volgende:

[..]

Dat was nieuws van de afgelopen week, dat ze in de toekomst ook bij AOWers huisbezoeken langs willen sturen om hun thuissituatie te controleren. Wat het hiermee te maken heeft is naar mijn mening: als ze oudjes willen controleren die hun hele leven gewerkt hebben omdat ze dan geld zouden kosten, mogen ze dat ook wel bij degenen doen die verantwoordelijk zijn voor de grote hoeveelheid geld die nu betaald moet worden.
Wat gaan ze daaraan controleren dan en met welk doel?
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
pi_62356076
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 17:34 schreef Angel_of_Dth het volgende:

[..]

Wat gaan ze daaraan controleren dan en met welk doel?
Of ze wietplantages hebben of zo?

Als mensen hun leven lang hebben gewerkt zijn controles zonder gegronde reden om aan te nemen dat er iets crimineels gebeurt, belachelijk.
  maandag 13 oktober 2008 @ 19:18:26 #31
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_62358367
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 03:45 schreef WeGaanErAllemaalAan het volgende:

[..]

Als er straks bezuinigd moet worden (en dat zal zeker het geval zijn), dan moet het toch ergens vandaan komen. Dat hele allochtonengeknuffel kost nu eenmaal gruwelijk veel geld en levert nauwelijks iets op.
Idd, net als veel van die linkse stokpaardjes
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  maandag 13 oktober 2008 @ 19:24:00 #32
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_62358485
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 17:38 schreef keuvelaar het volgende:

[..]

Of ze wietplantages hebben of zo?

Als mensen hun leven lang hebben gewerkt zijn controles zonder gegronde reden om aan te nemen dat er iets crimineels gebeurt, belachelijk.
Je weet dus eigenlijk niet wat ze gaan controleren en waarom?
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
pi_62382575
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 19:24 schreef Angel_of_Dth het volgende:

[..]

Je weet dus eigenlijk niet wat ze gaan controleren en waarom?
Kan je dat zelf niet raden? Ze zullen vast gaan kijken of ome Kees niet nog een antieke kast heeft staan die hij eerst kan verkopen ipv AOW te ontvangen en of hij niet stiekem wat te vaak een scharrel te logeren heeft. En verder zullen ze er inderdaad ook wel melding van maken als hij inderdaad een wietplantage heeft

Het belangrijkste is dat het belachelijk is om oudjes te gaan controleren die hun hele leven gewerkt hebben zonder dat er een gegronde reden is om ze van iets te verdenken.
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 18:48:52 #34
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_62383764
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 03:00 schreef WeGaanErAllemaalAan het volgende:

• De stekker uit dat bij voorbaat al tot mislukken gedoemde OV-chipkaartproject. Wat een drama is dat.
  • Nee, dat kan echt niet. Dat is namelijk gezichtsverlies. Dat project moet er zal er door, ook al gaat het 3x over het budget heen.
    How can I make this topic about me?
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')