DAT ken ik...quote:Op maandag 13 oktober 2008 13:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
op mijn leeftijd weet ik misschien nog steeds niet wat ik wel wil, maar wel steeds beter wat ik NIET wil![]()
ik ben de kunst van het bookmarken al wel meesterquote:Op maandag 13 oktober 2008 13:45 schreef Xiance het volgende:
[..]
DAT ken ik...
zie http://www.pinkinthecity.nl/archives/5-Mr.-Rock-and-Roll.html
Dankjewelquote:Op maandag 13 oktober 2008 12:42 schreef Andyvie het volgende:
Was ik trouwens de enige die even bang was dat Tomasso bij dat ongeluk in Zuid Afrika betrokken was dat op het nieuws was gisteren?
gelukkig, want er staat alweer een nieuwe blog op!quote:Op maandag 13 oktober 2008 13:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik ben de kunst van het bookmarken al wel meester
Wat is er gebeurd ?? ik heb het nieuws gemist dit weeekendquote:Op maandag 13 oktober 2008 13:58 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Dankjewel. Gelukkig ben ik nergens bij betrokken geweest, maar het blijft natuurlijk kut.
ik had er ook niets van meegekregenquote:Op maandag 13 oktober 2008 14:21 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd ?? ik heb het nieuws gemist dit weeekend
quote:Nederlandse studenten omgekomen in Zuid-Afrika
Uitgegeven: 12 oktober 2008 19:55
KAAPSTAD/LEEUWARDEN - Twee Nederlandse studenten zijn donderdag omgekomen bij een auto-ongeval in Zuid-Afrika. Zij kwamen om het leven toen het busje waarin zij zaten moest uitwijken voor overstekend wild en over de kop sloeg.
Samen met drie medestudenten waren zij voor een trip op weg naar buurland Namibië.
Dat hebben het ministerie van Buitenlandse Zaken en de Noordelijke Hogeschool in Leeuwarden, waar een van de slachtoffers studeerde, zondag gemeld.
De omgekomen jongeren zijn een 20-jarige man uit Raalte en een 23-jarige vrouw uit Loosdrecht. De drie overlevenden raakten lichtgewond en zijn in shocktoestand naar een ziekenhuis gebracht. Zij zijn inmiddels teruggekeerd naar Kaapstad.
De omgekomen student communicatie uit Raalte liep stage bij de website Capetownmagazine en was net begonnen met een onderzoek. De drie overlevenden hebben hun stage afgebroken en keren vermoedelijk de komende week terug naar Nederland.
(c) ANP
Twee sterfgevallen (een aan mijn kant en een aan Rudy's kant) waardoor alles in de soep loopt, ik heb het veel te druk gehad de afgelopen weken en ik zou vanavond naar Dick, maar als ik dat ga doen, crash ik waarschijnlijk eerder dan het vliegtuig donderdag. Dus ik hoop dat ik dat naar morgen kan verzetten zodat ik vandaag even bij kan komen...quote:
Gecondoleerd ten eerste. En als iets niet gaat dan moet je't niet doen nee. Eerst aan jezelf denken.quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:57 schreef wonderer het volgende:
[..]
Twee sterfgevallen (een aan mijn kant en een aan Rudy's kant) waardoor alles in de soep loopt, ik heb het veel te druk gehad de afgelopen weken en ik zou vanavond naar Dick, maar als ik dat ga doen, crash ik waarschijnlijk eerder dan het vliegtuig donderdag. Dus ik hoop dat ik dat naar morgen kan verzetten zodat ik vandaag even bij kan komen...
Ik weet het, maar het voelt wel klote. Maar de tranen zitten nu wel even erg hoog en dat is voor mij toch wel een indicatie dat het even te veel is. Ik kan me niet herinneren wanneer ik voor het laatst gejankt heb uit emotie... (dus niet in het theater).quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gecondoleerd ten eerste. En als iets niet gaat dan moet je't niet doen nee. Eerst aan jezelf denken.
Hier sluit ik mij volledig bij aanquote:Op maandag 13 oktober 2008 15:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gecondoleerd ten eerste. En als iets niet gaat dan moet je't niet doen nee. Eerst aan jezelf denken.
kan je hem zodirect gaan skypen/msn'en of bellen ? of is hij al richting z'n werkquote:Op maandag 13 oktober 2008 15:21 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik weet het, maar het voelt wel klote. Maar de tranen zitten nu wel even erg hoog en dat is voor mij toch wel een indicatie dat het even te veel is. Ik kan me niet herinneren wanneer ik voor het laatst gejankt heb uit emotie... (dus niet in het theater).
Ik mis Brad zo
Nee, gelukkig niet. Maar ik mis wel even iemand om tegenaan te kruipen en uit te huilen nu.quote:
Sluit ik me ook bij aan.quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Leuk nummer hoor, maar bij dit liedje is het toch wel heel duidelijk dat het Nicole ft de rest isquote:Op maandag 13 oktober 2008 15:13 schreef Cahir het volgende:
Nee mutsjequote:Op maandag 13 oktober 2008 15:22 schreef Cahir het volgende:
Is Brad overleden? omg, gecondoleerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |