OMG, zat ik er net weer een beetje in, begreep dat Mathara nieuw was en in het ziekenhuis lag en weet ik veel, ben ik een weekje weg, blijkt dat Mathara een Tara Singh Pharma was??quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:22 schreef noekje het volgende:
Goed, alle gekheid op een draintje. Ik ben nog steeds benieuwd en voordat dit een Otto-reeks gaat worden.. Wie is Mathara?
Tis iemand die op kantoor(tijden) post.quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:22 schreef noekje het volgende:
Goed, alle gekheid op een draintje. Ik ben nog steeds benieuwd en voordat dit een Otto-reeks gaat worden.. Wie is Mathara?
Nee, dit is voor zover wij weten helemaal kgectquote:Op maandag 13 oktober 2008 14:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
OMG, zat ik er net weer een beetje in, begreep dat Mathara nieuw was en in het ziekenhuis lag en weet ik veel, ben ik een weekje weg, blijkt dat Mathara een Tara Singh Pharma was??
Of trek ik nu de verkeerde conclusie?
Ja nee nou, ze is 23 jaar, heet Zsara en plaatst een foto van een 15 jarige Jolijn.quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
OMG, zat ik er net weer een beetje in, begreep dat Mathara nieuw was en in het ziekenhuis lag en weet ik veel, ben ik een weekje weg, blijkt dat Mathara een Tara Singh Pharma was??
Of trek ik nu de verkeerde conclusie?
Mijn verkeerde conclusie?? Damn, Danny heeft FOK! in een week wel heel erg geüpdatequote:Op maandag 13 oktober 2008 14:29 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nee, dit is voor zover wij weten helemaal kgect
Wie is Jolijn??quote:Op maandag 13 oktober 2008 13:00 schreef noekje het volgende:
[..]
Eén vraagje maar. Waarom plaats je een foto van een 15 jarige Jolijn en doe jij alsof jij haar bent?
1.68m? Damn, net 1 cm te weinig. Anders was ik ook een gevierd fotomodel. Fo' sure. Jeweettog.quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:50 schreef noekje het volgende:
Ah mooi. Vertel es!
http://www.photoplace.nl/jolijn.htm
Weinig roddels, ben ik bang. Jaap was er, Sylvia en Eric ook, Amanda dus, en derhalve geen Brian. Uiteindelijk ben ik met Eric dronken geworden, natuurlijk.quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:51 schreef Copycat het volgende:
Heb je nog het een en ander aan roddels los weten te peuteren die je hier met ons wilt delen?
Of via PM of mail met mij. Dat mag natuurlijk ook.
En is dat boren nog een nasleep van je smak?
Met échte tieten? dacht het niet, dan kom je er nooit tussenquote:Op maandag 13 oktober 2008 14:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
1.68m? Damn, net 1 cm te weinig. Anders was ik ook een gevierd fotomodel. Fo' sure. Jeweettog.
Ja balen. Je begrijpt dat ik net terug ben uit Milaan met mijn 1.68 en meters lange blonde haar.quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
1.68m? Damn, net 1 cm te weinig. Anders was ik ook een gevierd fotomodel. Fo' sure. Jeweettog.
Is ze wel 23 gebleven dan? Of ondertussen ook jonger geworden??quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:01 schreef beequeen het volgende:
Misschien ligt Mathara, oh wacht Zsara, oh nee...toch Jolijn, van schrik aan de hart-longmachine.
Op de foto van gisteren is niks meer te zien van je kus met het asfalt Bart.![]()
Weer een droom om van mijn lijstje af te halen. Wat blijft er nog over voor me? Wat???quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:58 schreef dieenebart het volgende:
Met échte tieten? dacht het niet, dan kom je er nooit tussen
Volgens haar profiel op Hyves is ze 15 jaar. Misschien iets met een verjongingskuur ofzo?quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:04 schreef Leandra het volgende:
Is ze wel 23 gebleven dan? Of ondertussen ook jonger geworden??
Hmmz... van 23 naar 15, dat is zo'n 33% eraf.... dat lijkt mij eigenlijk ook wel watquote:Op maandag 13 oktober 2008 15:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Volgens haar profiel op Hyves is ze 15 jaar. Misschien iets met een verjongingskuur ofzo?
Rolmodel valt niet meequote:Op maandag 13 oktober 2008 15:08 schreef Copycat het volgende:
Oe! Oe! Oe! Ik weet 't!
Ik word rolmodel!
Voor wie weet ik nog niet, maar ik ben blij dat ik weer een doel in mijn leven heb.
He' waar zijn jullie mee bezig !! Als ik volgens jullie een leugenaar zou zijn, zou ik dan zo openlijk mijn ding vertellen.quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:22 schreef noekje het volgende:
Mij ookquote:Op maandag 13 oktober 2008 15:08 schreef Leandra het volgende:
Hmmz... van 23 naar 15, dat is zo'n 33% eraf.... dat lijkt mij eigenlijk ook wel wat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |