quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:58 schreef Coos het volgende:
Plaats eerst maar eens een foto met die drie tieten dan zeggen wij wel of het echt geen porum is.![]()
Hondjes ik reageer op jou.quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:39 schreef hondjes het volgende:
maar die 25.000 euro bleek een erfenis van haar vader.
dus ben blij voor haar, krijgt ze toch nog haar geld.
of zou het ook niet waar zijn.uhhhhhhhh
Das lang geleden.quote:
quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:26 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
En die een foto plaatst van iemand anders, waarbij Manu kompleet flieft is geworden en zijn Lobasca is vergeten.
Dus ik neem aan dat het een kloon is van Lobasca.
Nee kan ik me ook niet voorstellen, maar je hebt vreemde mensen in de wereld.quote:Op maandag 13 oktober 2008 17:06 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Hondjes ik reageer op jou.Ohh , je gaat koken?
Dit kun je als co-assistente toch niet allemaal verzinnen
ook niet al die narigheid met die longontsteking , infuus en
al helemaal niet over je overleden vader en de erfenis van
25.000 die je bij icesafe hebt gezet en zelfs Manu82 advies vroeg.
Over icesafe etc......12:58 uur
[CBL SC # 74] DONDERSLAG eh.... Donderdag.......
op 11:14 uur een foto van Mathara.
[CBL SC #62] Op pole position!
Dit kun Mathara toch niet allemaal verzinnen?
Ik lees dit bericht nu pas fluiter. Ze heeft jouw kaart en centjes dus ook niet ontvangen, duh.quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:48 schreef tuinfluiter het volgende:
Dit verhaal van Mathara gaf mij en thuis best wel een traan,
we schreven en kleurden 1 brief en kaart naar Mathara,
met zelfs 5 euro erin voor een tijdschrift etc...
Dit kan toch niet allemaal uit een dikke vinger gezogen zijn?
Ook erg makkelijk om iemand die er niet is te beschuldigen, weerwoord is niet mogelijk.quote:Op maandag 13 oktober 2008 17:11 schreef Manu82 het volgende:
[..]Lobje is veel mooier, dus zou niet inzien waarom ze een foto van een ander zou plaatsen
quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:21 schreef beequeen het volgende:
Ik denk dat menyou die pica heeft opgeslagen, hij was helemaal weg van Mathara.....oh wacht, Jolijn dus.
Menyou, kom er maar in.
quote:Op maandag 13 oktober 2008 17:19 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ook erg makkelijk om iemand die er niet is te beschuldigen, weerwoord is niet mogelijk.
Ik wist het.quote:
Maar die heeft ze gisteren pas geplaatst??quote:Op maandag 13 oktober 2008 17:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik wist het.Say hello to de 15 jarige Jolijn uit Delft.
![]()
http://julaan.hyves.nl/fotos/
Tijd voor de gehaktballen.![]()
zou niet weten wat waar is, alleen blijkt dus al, dat sommige zeggen dat ze een ander is.quote:Op maandag 13 oktober 2008 17:14 schreef blomst het volgende:
[..]
Nee kan ik me ook niet voorstellen, maar je hebt vreemde mensen in de wereld.
Blommeke, lees de vorige 2 pagina's even terug. Dan wordt het je allemaal duidelijk.quote:Op maandag 13 oktober 2008 17:33 schreef blomst het volgende:
Maar die heeft ze gisteren pas geplaatst??
quote:Op maandag 13 oktober 2008 17:33 schreef blomst het volgende:
[..]
Maar die heeft ze gisteren pas geplaatst??
ja ik heb het terug gelezen, kwam door de post van leandra, dacht eerst nog, die kan het moeilijk hebben dat iemand een beetje geld op de bank heeft staan.quote:Op maandag 13 oktober 2008 17:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Blommeke, lees de vorige 2 pagina's even terug. Dan word het je allemaal duidelijk.![]()
Back to my meatballs.
ik bedoel jollijn, staat bij gisteren geplaatst door haar. op hyves.quote:Op maandag 13 oktober 2008 17:38 schreef Manu82 het volgende:
[..]die foto die ik had, was al van vorige week, maar had hem maar opgeslagen aangezien er nogal veel posts plotsklaps verdwenen destijds
Misschien hebben we het dan allemaal mis en heeft die Jolijn gewoon de foto's van Mathara gejatquote:Op maandag 13 oktober 2008 17:42 schreef blomst het volgende:
[..]
ik bedoel jollijn, staat bij gisteren geplaatst door haar. op hyves.
Als er iets is waar ik weinig moeite mee heb is dat mensen geld op de bank hebben staan...quote:Op maandag 13 oktober 2008 17:41 schreef blomst het volgende:
[..]
ja ik heb het terug gelezen, kwam door de post van leandra, dacht eerst nog, die kan het moeilijk hebben dat iemand een beetje geld op de bank heeft staan.
Die foto die Mathara op 30 september gelinkt had, linkt rechtstreeks naar het Starguide profiel van Jolijn, het profiel ID staat zelfs in de link.quote:Op maandag 13 oktober 2008 17:42 schreef blomst het volgende:
[..]
ik bedoel jollijn, staat bij gisteren geplaatst door haar. op hyves.
Hoe naïf kan je zijn om op een foto te vallen. En hoe hopeloos?quote:Op maandag 13 oktober 2008 17:46 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Misschien hebben we het dan allemaal mis en heeft die Jolijn gewoon de foto's van Mathara gejat
Plus een deukje in mijn vertrouwen.. Heb een kaartje gestuurd (3 oktober nog haast gemaakt om het voor 18:00 op de bus te doen)quote:Op maandag 13 oktober 2008 18:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die foto die Mathara op 30 september gelinkt had, linkt rechtstreeks naar het Starguide profiel van Jolijn, het profiel ID staat zelfs in de link.
Dus achteraf claimen dat je foto gegapt is, terwijl je zelf linkt naar een foto die bij een profiel van een ander (Jolijn van 15 in dit geval), is niet alleen verschrikkelijk arrogant, maar ook dom, en niet in de laatste plaats omdat je je gesprekspartners kennelijk totaal onderschat.
Ik heb alleen geconcludeerd dat het een mooie foto wasquote:Op maandag 13 oktober 2008 18:09 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hoe naïf kan je zijn om op een foto te vallen. En hoe hopeloos?
Weet je wat Sly daarop zou zeggen?
SUKKELLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL![]()
![]()
ik had dat kaarten gedoe gemist, en dacht nog jammer, ik had har ook wel een kaartje kunnen sturen.quote:Op maandag 13 oktober 2008 18:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Plus een deukje in mijn vertrouwen.. Heb een kaartje gestuurd (3 oktober nog haast gemaakt om het voor 18:00 op de bus te doen), omdat ik het vreselijk waardeerde dat ik zelf kaartjes kreeg.. Bah wat een misselijke gasten lopen er toch rond..
Coos heeft gelijk al gun ik niemand iets maar een beetje zielig op niks af lopen doen
en, afwachten zeker.quote:Op maandag 13 oktober 2008 18:19 schreef Manu82 het volgende:
trouwens LS, je had vandaag toch sollicitatie?
Daar baalde ik dan wel weer van; dat ik die kaartenactie voor jou finaal gemist hadquote:Op maandag 13 oktober 2008 18:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Plus een deukje in mijn vertrouwen.. Heb een kaartje gestuurd (3 oktober nog haast gemaakt om het voor 18:00 op de bus te doen), omdat ik het vreselijk waardeerde dat ik zelf kaartjes kreeg.. Bah wat een misselijke gasten lopen er toch rond..
Coos heeft gelijk al gun ik niemand iets maar een beetje zielig op niks af lopen doen
Ik had dat domweg niet verwacht. Maar was super !!! En dan heb je zo'n troela die de boel loopt te flessen.quote:Op maandag 13 oktober 2008 18:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daar baalde ik dan wel weer van; dat ik die kaartenactie voor jou finaal gemist had![]()
Maar ik las toen niet eens de SC meer
Sommige mensen kunnen het nou eenmaal moeilijk hebben als een ander in de spotlight staat.quote:Op maandag 13 oktober 2008 18:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik had dat domweg niet verwacht. Maar was super !!! En dan heb je zo'n troela die de boel loopt te flessen.
Tja dan doe je never geen moeite meer toch?
Hi there, WBquote:Op maandag 13 oktober 2008 18:36 schreef Nostalgist het volgende:
Hi All !![]()
Reality check:
Mooie clip die je aan het denken zet...
Thanks!quote:
Dito, it's been a while....quote:Op maandag 13 oktober 2008 18:42 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Thanks!![]()
Nice to see you again....
In dat geval is een kaartje misschien wel op zijn plaatsquote:Op maandag 13 oktober 2008 18:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sommige mensen kunnen het nou eenmaal moeilijk hebben als een ander in de spotlight staat.
Zeker als die ander iemand is die ze nog wel eens ongezouten de waarheid vertelt...
Dan is het misschien niet meer dan een trieste poging om in dezelfde spotlight te komen
Ik ben al een tijdje uit de roulatiequote:
Ja en dat vind ik oprecht kut. Ook toen had ik al ernstige twijfels over haar maar die kaartenactie was ook weer bewijs dat ze gewoon uit haar/zijn nek aan het lullen was. Sorry Soury! Ik had je toen mijn vermoedens moeten melden.quote:Op maandag 13 oktober 2008 18:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Das minder, PM je adres even, dan stuur ik je alsnog een kaartjequote:Op maandag 13 oktober 2008 18:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben al een tijdje uit de roulatie
quote:Op maandag 13 oktober 2008 18:36 schreef Nostalgist het volgende:
Hi All !![]()
Reality check:
Mooie clip die je aan het denken zet...
Geeft niet.. Dat kon jij niet weten. Plus ik ga altijd nog uit van het goede in een mens.. Ben wel es vaker op mijn vingers getikt daarvoor, en mijn neus ook gestoten. Maar die eigenschap wil ik toch wel graag zo houden.quote:Op maandag 13 oktober 2008 18:52 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja en dat vind ik oprecht kut. Ook toen had ik al ernstige twijfels over haar maar die kaartenactie was ook weer bewijs dat ze gewoon uit haar/zijn nek aan het lullen was. Sorry Soury! Ik had je toen mijn vermoedens moeten melden.
Wie het wel is, weet ik echt niet. Helaas!
Ja maar ik wist het eigenlijk wel door die ene foto. Het was me wel duidelijk dat er iets helemaal niet klopte. Dat merk je ook wel aan mijn reacties in dat topic, zo tussen het rocken door. Normaal ben ik zo naief als een deur, echt waar. Verandert ook nooit, moet jij ook niet doen.quote:Op maandag 13 oktober 2008 18:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Geeft niet.. Dat kon jij niet weten. Plus ik ga altijd nog uit van het goede in een mens.. Ben wel es vaker op mijn vingers getikt daarvoor, en mijn neus ook gestoten. Maar die eigenschap wil ik toch wel graag zo houden.
Ja, daar zitten ze op. Zo vangen ze muggen.quote:Op maandag 13 oktober 2008 18:58 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Nee, buiten, maar hij vliegt heel de tijd rondjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |