Ja, en dan wou ik meteen maar even van de gelegenheid gebruik maken:quote:Op maandag 13 oktober 2008 13:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Wie stuur jij dan altijd naar onze zuip-avondjes?
Je vrouw? Leuk wijf.
Heeft er wel eens iemand naar de PPPS geluisterd, waarin hij zei dat LS altijd gelijk heeft?quote:Op maandag 13 oktober 2008 13:00 schreef noekje het volgende:
[..]
Eén vraagje maar. Waarom plaats je een foto van een 15 jarige Jolijn en doe jij alsof jij haar bent?
Ja hoor, die zijn wel echt. Allebei.quote:
Wat lul je nou? Gert zit altijd met 'r te foezelen, ik niet!!!quote:Op maandag 13 oktober 2008 13:56 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, en dan wou ik meteen maar even van de gelegenheid gebruik maken:
BLIJF EENS MET JE GORE POTEN VAN HAAR AF!
Nou, briljant hoor!quote:Op maandag 13 oktober 2008 13:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Heeft er wel eens iemand naar de PPPS geluisterd, waarin hij zei dat LS altijd gelijk heeft?
Toen mathara on-line kwam wist (en schreef dat) dat ze een fake/kloon was.
dus dat....![]()
Ik moest trouwens wel keihard lachen dat Manu om die foto meteen "verkocht" was.
Ik sloa 'm met de batse!quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat lul je nou? Gert zit altijd met 'r te foezelen, ik niet!!!
Ja echt?quote:Op maandag 13 oktober 2008 13:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Bedoel je de foto van die mooie meid?
Ik heb een kaartje gestuurd aan Mathara, misschien kan ze mij zeggen wat op het kaartje te zien is.
Batse is helemaal geen Fries, "Harm".quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:04 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik sloa 'm met de batse!![]()
En mien wief ook!
Euh ik heb jaren in Twente gewoond?quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Batse is helemaal geen Fries, "Harm".
Je schrok he!quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Batse is helemaal geen Fries, "Harm".
Jij komt toch niet toevallig stiekem uit Twente hè?
O waxcht...
Ben je tóch gewoon Caro?![]()
Ik geloof het pas als....quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:09 schreef noekje het volgende:
Ik vertrouw op Cc haar tetten en verder niks.
Ja!quote:
Ja helaas, "ik heb ze nooit in hand'n had..."quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:13 schreef Copycat het volgende:
Wat jammer nu dat LS nooit zal geloven dat ik ik ben. Compleet met tieten.
In midden wel, tenminste... de kid is vandaag thuis en gaat de rest van de week werken, dus volgens mij betekent dat dat hij vakantie heeftquote:Op maandag 13 oktober 2008 10:57 schreef Manu82 het volgende:
Is het trouwens deze week herfstvakantie in heel NL?
MSN? Ik heb helemaal geen MSN!quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja!
Vroeg me ook af met wie ik nu op msn zit te blaten.
Dat is een co-assistente die nu met longklachten in het ziekenhuis ligt.quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:22 schreef noekje het volgende:
Goed, alle gekheid op een draintje. Ik ben nog steeds benieuwd en voordat dit een Otto-reeks gaat worden.. Wie is Mathara?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |