goedemorgen,quote:
En Aegon stijgtquote:Op maandag 13 oktober 2008 09:44 schreef hondjes het volgende:
[..]
goedemorgen,
ik ook al, net 5 minuten uit mijn bed,
beurzen omhoog, fortis weer op de beurs.
maar eerst
loquote:Op maandag 13 oktober 2008 01:26 schreef Coos het volgende:
[..]
Bij jou is het toch héél kort samengevat; Cali erectie!
Is er nog iets bij ons in de buurt?quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:22 schreef debuurvrouw het volgende:
Als je nog wat leuks zoekt om met je tuig te doen... hier staan echt leuke uitjes. Voorheen de wetenweek.
Da's toch evolutie?quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:32 schreef noekje het volgende:
Oh, heb even gekeken maar daar worden ze slim van en ik voel me dan dom. Kennisweek..![]()
We gaan wel naar de kinderboerderij!
Ze zitten op meteoren, edelstenen en fossielen thuis.quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:38 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Da's toch evolutie?Ach ja, je maakt mijn oudste niet gelukkiger dan m door een telescoop te laten kijken.
![]()
Dat in het aviodrome leek mij echt heel leuk eigenlijk. Ook gewoon voor de leut.
Oh, ja.quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:43 schreef noekje het volgende:
[..]
Ze zitten op meteoren, edelstenen en fossielen thuis.![]()
Aviodrome. Ik ga eens kijken. Evolutie..Wie dat heeft uitgevonden.
nope, hier volgende week pas vakantie.quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:57 schreef Manu82 het volgende:
Is het trouwens deze week herfstvakantie in heel NL?
Nee, volgende week het Noorden iig.quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:57 schreef Manu82 het volgende:
Is het trouwens deze week herfstvakantie in heel NL?
Nou , niet uit mijn hoofd. Ben niet zo agrarisch onderlegd.quote:Op maandag 13 oktober 2008 11:00 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee, volgende week het Noorden iig.
Buuf, ik moet nog eens ergens heen waar ze kaas maken maar dan niet voor groepen want dat baren, dat komt er niet van. Heb jij een adresje?
Is al langer onduidelijkheid over dusquote:Op maandag 13 oktober 2008 11:00 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nope, hier volgende week pas vakantie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |