Nou ja ik denk niet dat de mensen die nu nog moeten inzetten veel long gaanquote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:03 schreef Liewec het volgende:
Het wordt in elk geval lachen vandaag, want de meningen zijn verdeeld
Ja wat dat betreft jammer dat de europese koersen een redelijk duidelijke richting hebben gekozen op dit momentquote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:23 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Nou ja ik denk niet dat de mensen die nu nog moeten inzetten veel long gaan
Pepsi doet niet mee toch?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:02 schreef Underdoggy het volgende:
Pepsi short 500k
Microsoft short 500k
Heb 'm een pm'etje gestuurd. Zou zonden zijn andersquote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:12 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Dat kopt ja. Zie OP. Wel de concurrent.
Edit: Pepsi niet in DOWquote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:02 schreef Underdoggy het volgende:
Cocacola short 500k
Microsoft short 500k
MAX 500Kquote:
SHORT Citigroup 500.000quote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:28 schreef ItaloDancer het volgende:
SHORT Citigroup 500.000
SHORT Morgan Stanley 500.000
LONG Coca Cola 220.000
LONG Walmart 220.000
SHORT General Motors 199.493
zeker! kan nog alle kanten opquote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:36 schreef Liewec het volgende:
Shit coca-cola vergeten
Maar wordt sowieso een interessant rondje, dit
Ik had hem wel gezien... Hoe doen de futures het? Zijn de futures per fonds te bekijken? Ik zie alleen een DJ future indicator?quote:Global Reach Helps Coke Beat Expectations
TOPICS:Corporate News
COMPANIES:Coca Cola Bottling Co | Companies
By CNBC.com | 15 Oct 2008 | 07:22 AM ET Text Size
With a little help from its overseas operations Coca-Cola earned 83 cents a share without charges in the third quarter, beating analyst expectations of 77 cents a share.
With one-time quarterly charges the third-quarter earnings were 81 cents a share. The gains
Jeff Chiu / AP
were roughly 14 percent ahead of the previous year's quarter.
"Our international operations, in particular the emerging markets, continue to drive our growth, more than offsetting the challenges that we are addressing in North America," said Muhtar Kent, president and chief executive officer, in a statement.
Worldwide unit case volume increased 5 percent in the quarter, led by 7 percent growth in international operations, the company said.
The 2008 third-quarter's extraordinary items included a charge of $0.02 per share for restructuring charges and costs related to global productivity initiatives. There was also a gain from the sale of a portion of an investment in a Pakistan bottler.
Revenues for the quarter were $8.39 billion versus expectations for $8.53 billion.
Futures zijn er (o.a.) op de S&P (meest actieve/belangrijke), Nasdaq en Dow Jones-index.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:52 schreef Liewec het volgende:
[..]
Ik had hem wel gezien... Hoe doen de futures het? Zijn de futures per fonds te bekijken? Ik zie alleen een DJ future indicator?
Ik geloof dat ik degene ben geweest die handel voorbeurs heeft verward met futures. Die handel voorbeurs kun je wel degelijk zien per fonds, via finance.google.comquote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:04 schreef Liewec het volgende:
Aha, ik dacht dat jullie misschien de fondsen los van elkaar al konden zien (en ik een linkje had gemist), maar dat is dus niet zo...
De beurzen zijn nog niet eens openquote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:18 schreef en_door_slecht het volgende:
Oke, Italo, al een tussenstandje?Kun je / kunnen we / kan de lokale script kiddy niet even een (bijna) real time tracker in elkaar klussen in de OP?
Welke beurs was dat?quote:
Dagwinnaars (percentage) zijnquote:Op woensdag 15 oktober 2008 17:19 schreef Liewec het volgende:
Eigenlijk zou het helemaal mooi zijn ook nog een dagwinnaar te hebben (inclusief lijstje)![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |