Merrill Lynch is gisteren op aanvraag van een aantal users vervangen door Ford (sowieso koos niemand Merrill gister)quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 08:54 schreef Shakes het volgende:
LONG Morgan Stanley 500.000
LONG Goldman Sachs 500.000
LONG Meril Lynch Restant
Ah, ik heb niet alles gelezen. Sorry!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 08:59 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Merrill Lynch is gisteren op aanvraag van een aantal users vervangen door Ford (sowieso koos niemand Merrill gister)
Nee 22:00, maar vaak staat alles pas om 22:10 ofzo echt vast (verwerking van alle orders). 22:15 lijkt me wat laat om nog te veranderen, maar het zou misschien kunnen met een mega-omzet zoals Morgan Stanley gisterenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:45 schreef Liewec het volgende:
Thx Italo voor alle moeite![]()
400K winst, ik heb zo'n gevoel dat ik dat vandaag allemaal weer ga verkwanselen
-edit- Hoe kan het dat de winstpercentages nog veranderen na gister 22:15, dan is de DJ toch dicht? Of gaat ie pas 2230 dicht?
Ja t schiet niet op zo als je geen risico neemtquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:29 schreef Drugshond het volgende:
Godver de eerste 100K al kwijt.
GS Long : 200 k
(thats it)
wijziging:quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:51 schreef rene29 het volgende:
Citigroup 500k LONG
Morgan Stanley 500k LONG
Goldman Sachs restant LONG
Oke, dit wordt mijn definitieve lijstje voor vandaag:quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:21 schreef en_door_slecht het volgende:
GS LONG 500K
F LONG 500K
C LONG 500K
GM LONG rest
Al twijfel ik wel sterk over GM, die schreeuwen heel hard dat ze NIET, ik herhaal NIET failliet kunnen gaan.
Hehehe np, mooi dat jullie het leuk vinden om mee te doenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 14:26 schreef PrinceSL het volgende:
Oja, en ItaloDancer, nog bedankt voor alle moeite, leuk initiatief
Short op KO? Wat weet jij dat ik niet weet? Die staan overanderd in de futures.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 14:28 schreef ItaloDancer het volgende:
F LONG 500.000
MS LONG 500.000
KO SHORT 484.640
Ja... maar ik verwacht toch dat het gaat inkakken vanmiddag/vanavond op Wall Street.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 14:32 schreef en_door_slecht het volgende:
[..]
Short op KO? Wat weet jij dat ik niet weet? Die staan overanderd in de futures.
Dat het wat zal inzakken verwacht ik ook wel. (Had ik eigenlijk gisteren tegn sluiten al verwacht.) Maar om dan voor KO te gaan verbaast me. Maar succes iig.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 14:38 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Ja... maar ik verwacht toch dat het gaat inkakken vanmiddag/vanavond op Wall Street.
Daarvoor durf ik die longs op Ford en MS niet weg te geven, want die staan te goed voorbeurs, maar om er toch een veiligheidsiets in te bouwensowieso heeft iedereen bijna alleen maar longs, dan wil ik deze wel wagen
Ik ga dan niet short op een financial want als het feest is komt daar nog enkele tientallen procenten bij en dan ben ik zowat uitgespeeld
![]()
Verrek, dat gaat harder naar beneden dan ik dacht. (Maar volgens mij st aik op dit moment vandaag nog meer geld te verdienen dan jij. Leuk spel dit!)quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 15:37 schreef ItaloDancer het volgende:
http://finance.google.com/finance?q=ko
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |