Je bent zwanger.quote:
Maar vergeet voor het gemak even de miljoenen die zulke mensen de maatschappij kosten aan zorg. Om nog maar te zwijgen over hoe ranzig het is wanneer een supervet persoon zich in veel te strakke kleren propt en zich daarmee in het openbaar laat zien.quote:Op zondag 17 mei 2009 15:04 schreef Lamon het volgende:
En maar zeiken dat het een vrij land is, en iedereen moet doen wat hij of zij wil.
Als iemand zich lekker vol wil vreten, laat die persoon dan. Het haalt een paar jaar van je leven af misschien, en sommige mensen vinden het onaantrekkelijk, maar dat is toch hun eigen keuze?
Ik neem aan dat jij ook in het openbaar zo praat, dus geziene deze post, ben je net zo irritant aanwezig en een doorn in mijn oor, als ik je zou tegenkomen.quote:Op zondag 17 mei 2009 15:08 schreef Tuvai.net het volgende:
Om nog maar te zwijgen over hoe ranzig het is wanneer een supervet persoon zich in veel te strakke kleren propt en zich daarmee in het openbaar laat zien.
Idd.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:43 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Dat is dan ook voor mensen met een actieve levensstijl. Dikke bullshit dat je 2500 per dag moet binnenwerken als je alleen maar achter een PC zit, bijvoorbeeld.
bedankt voor het voor me opkomen, maar toch wil ik dit zeggen: Ik eet bijna niets (zie eerdere posts als je wilt weten wat ik eet). Dus het licht ook aan andere dingen.quote:Op zondag 17 mei 2009 15:04 schreef Lamon het volgende:
Ja, laten we mensen die dik zijn anoniem gaan bashen.
En maar zeiken dat het een vrij land is, en iedereen moet doen wat hij of zij wil.
Als iemand zich lekker vol wil vreten, laat die persoon dan. Het haalt een paar jaar van je leven af misschien, en sommige mensen vinden het onaantrekkelijk, maar dat is toch hun eigen keuze?
Disclaimer:
Ik ben niet dik, en da's geen sperma, maar tandpasta, omdat ik te lui ben om mijn spiegel schoon te maken.
[ afbeelding ]
Ik ben inderdaad wel eens 'aanwezig' ja. Maar dan niet met een corpulent en onsmakelijk gezwel van een lichaam.quote:Op zondag 17 mei 2009 15:15 schreef Lamon het volgende:
Ik neem aan dat jij ook in het openbaar zo praat, dus geziene deze post, ben je net zo irritant aanwezig en een doorn in mijn oor, als ik je zou tegenkomen.
Is dan zo'n ballonnetje (ik weet niet precies meer hoe het heet) in je maag geen oplossing, als je er echt mee zit?quote:Op zondag 17 mei 2009 15:30 schreef TUU het volgende:
[..]
bedankt voor het voor me opkomen, maar toch wil ik dit zeggen: Ik eet bijna niets (zie eerdere posts als je wilt weten wat ik eet). Dus het licht ook aan andere dingen.
Nee, meer met stuitende domheid.quote:Op zondag 17 mei 2009 15:31 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad wel eens 'aanwezig' ja. Maar dan niet met een corpulent en onsmakelijk gezwel van een lichaam.
Het eten is het probleem niet. Een normale man heeft 1700 nodig om te overleven, en 2500 om op gewicht te blijven. Ik haal de 700 (dus niet de 1700) nog maar net...quote:Op zondag 17 mei 2009 15:35 schreef Lamon het volgende:
[..]
Is dan zo'n ballonnetje (ik weet niet precies meer hoe het heet) in je maag geen oplossing, als je er echt mee zit?
Je weet wel zo'n operatie, die ze hebben voor mensen die ongewild dik worden..
Ik neem mensen die zo kritisch naar anderen toe zijn maar niet eens een foto in hun fotoboek durven posten niet serieus, sorry...quote:Op zondag 17 mei 2009 15:31 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad wel eens 'aanwezig' ja. Maar dan niet met een corpulent en onsmakelijk gezwel van een lichaam.
Jij bent d'r vast en zeker zo een met zo'n container van een bierpens. Maar dat maakt niks uit, want jij bent al 'op leeftijd' en hebt kinderen dus dat is een perfect excuus, toch?quote:
Heeft d'r lang genoeg in gestaan maar heb ik weggehaald omdat ik niet met mijn smoel in 23423 verschillende Google resultaten wil staan. Ik ben niet dik dus die vlieger gaat niet voor je op.quote:Op zondag 17 mei 2009 15:37 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik neem mensen die zo kritisch naar anderen toe zijn maar niet eens een foto in hun fotoboek durven posten niet serieus, sorry...
Nee ik ben gewoon baggervet. Niet van het bier.quote:Op zondag 17 mei 2009 15:37 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Jij bent d'r vast en zeker zo een met zo'n container van een bierpens. Maar dat maakt niks uit, want jij bent al 'op leeftijd' en hebt kinderen dus dat is een perfect excuus, toch?
dat maakt 2-0quote:Op zondag 17 mei 2009 15:39 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee ik ben gewoon baggervet. Niet van het bier.
En inderdaad heb IK een excuus. JIj bent de jongste ouwe sacherijnige zak die er rond loopt. Met je gekanker op 'de jeugd' terwijl je godverdomme zelf net in de twintig bent. Jankzakkerige tobberd.
Ik begin je verdomme ineens te mogen.quote:Op zondag 17 mei 2009 15:39 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
En inderdaad heb IK een excuus. JIj bent de jongste ouwe sacherijnige zak die er rond loopt. Met je gekanker op 'de jeugd' terwijl je godverdomme zelf net in de twintig bent. Jankzakkerige tobberd.
Absoluut! Maar ga dan niet klagen dat er geen leuke kleren voor je zijn, er nooit eens een dik meisje een missverkiezing wint, of dat je zo krap zit in het vliegtuig.quote:Op zondag 17 mei 2009 15:04 schreef Lamon het volgende:
Ja, laten we mensen die dik zijn anoniem gaan bashen.
Ik heb geen excuses nodig hoor.quote:Op zondag 17 mei 2009 15:39 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Waarom zou me dat tegenvallen? Je lijkt te denken dat mijn overgewicht niet zelf gekozen is. In tegenstelling tot de meeste mensen zoek ik de slachtoffer rol niet op. Als ik het zat word ga ik op dieet en val ik minimaal 20 kilo af. Het zal niet de eerste keer zijn.quote:Op zondag 17 mei 2009 15:48 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Ik heb geen excuses nodig hoor.Maar wat zal dat voor jou tegenvallen zeg. Als kerel van pas op middelbare leeftijd al een lichaam als een kapotgefrommelde zak chips hebben en het gros van je tijd vertoeven door met sacherijnige jeugd van net in de twintig te etteren op Fok!.
Anonieme stakker, je zeikt zelf nog harder, en op jouw leeftijd is het veel zieliger.quote:Op zondag 17 mei 2009 15:48 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Ik heb geen excuses nodig hoor.Maar wat zal dat voor jou tegenvallen zeg. Als kerel van pas op middelbare leeftijd al een lichaam als een kapotgefrommelde zak chips hebben en het gros van je tijd vertoeven door met sacherijnige jeugd van net in de twintig te etteren op Fok!.
Maar jij gaat dus steevast beweren dat je liever en buik als een container hebt dan een strak lichaam? Van mensen op middelbare leeftijd als jezelf verwacht ik sowieso dus niet dat die 3 dagen per week in de sportschool hangen en een afgetraind lichaam hebben of zo. Maar er zit nog een hele dikke streep tussen 'normaal' en 'dik'.quote:Op zondag 17 mei 2009 15:53 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Waarom zou me dat tegenvallen? Je lijkt te denken dat mijn overgewicht niet zelf gekozen is. In tegenstelling tot de meeste mensen zoek ik de slachtoffer rol niet op. Als ik het zat wordt ga ik op dieet en val ik minimaal 20 kilo af. Het zal niet de eerste keer zijn.
En die stupide zakjes negeer ik meestal. De meeste mensen hebben net iets meer intellect.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |