abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69116970
Mensen die calorieën gaan tellen. gezondheidshippie-gedrag.
  zondag 17 mei 2009 @ 14:33:28 #152
22754 Steve-O
Sarcasm-O
pi_69117392
quote:
Op zondag 17 mei 2009 14:16 schreef TUU het volgende:

[..]

Maar dit aankomen is pas 2 à 3 jaar zo...
Je bent zwanger.
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_69118041
quote:
Op zondag 17 mei 2009 14:33 schreef Steve-O het volgende:

[..]

Je bent zwanger.
Male
pi_69118483
Ja, laten we mensen die dik zijn anoniem gaan bashen.

En maar zeiken dat het een vrij land is, en iedereen moet doen wat hij of zij wil.
Als iemand zich lekker vol wil vreten, laat die persoon dan. Het haalt een paar jaar van je leven af misschien, en sommige mensen vinden het onaantrekkelijk, maar dat is toch hun eigen keuze?

Disclaimer:

Ik ben niet dik, en da's geen sperma, maar tandpasta, omdat ik te lui ben om mijn spiegel schoon te maken.

pi_69118650
quote:
Op zondag 17 mei 2009 15:04 schreef Lamon het volgende:
En maar zeiken dat het een vrij land is, en iedereen moet doen wat hij of zij wil.
Als iemand zich lekker vol wil vreten, laat die persoon dan. Het haalt een paar jaar van je leven af misschien, en sommige mensen vinden het onaantrekkelijk, maar dat is toch hun eigen keuze?
Maar vergeet voor het gemak even de miljoenen die zulke mensen de maatschappij kosten aan zorg. Om nog maar te zwijgen over hoe ranzig het is wanneer een supervet persoon zich in veel te strakke kleren propt en zich daarmee in het openbaar laat zien.

EDIT: Oh ja, en jij hebt fapsel op je spiegel.
pi_69118886
quote:
Op zondag 17 mei 2009 15:08 schreef Tuvai.net het volgende:
Om nog maar te zwijgen over hoe ranzig het is wanneer een supervet persoon zich in veel te strakke kleren propt en zich daarmee in het openbaar laat zien.
Ik neem aan dat jij ook in het openbaar zo praat, dus geziene deze post, ben je net zo irritant aanwezig en een doorn in mijn oor, als ik je zou tegenkomen.
pi_69119035
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 23:43 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Dat is dan ook voor mensen met een actieve levensstijl. Dikke bullshit dat je 2500 per dag moet binnenwerken als je alleen maar achter een PC zit, bijvoorbeeld.
Idd.
Als ik een dag alleen maar studeer ofzo, eet ik 4 boterhammetjes en avondeten.
Op dagen dat ik actief ben (sporten, stad in etc..) merk ik dat echt veel meer nodig heb.
Het zijn maar gemiddelden, ligt ook aan je lichaamsbouw etc.
  zondag 17 mei 2009 @ 15:29:06 #158
158899 GasTurbine
SEE THE PATERN ON MY COCK
pi_69119301
Dikke peoples in da house wazup amstelkade zuid joww
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
pi_69119356
quote:

Disclaimer:

Ik ben niet dik, en da's geen sperma, maar tandpasta, omdat ik te lui ben om mijn spiegel schoon te maken.

[ afbeelding ]
bedankt voor het voor me opkomen, maar toch wil ik dit zeggen: Ik eet bijna niets (zie eerdere posts als je wilt weten wat ik eet). Dus het licht ook aan andere dingen.
pi_69119399
quote:
Op zondag 17 mei 2009 15:15 schreef Lamon het volgende:
Ik neem aan dat jij ook in het openbaar zo praat, dus geziene deze post, ben je net zo irritant aanwezig en een doorn in mijn oor, als ik je zou tegenkomen.
Ik ben inderdaad wel eens 'aanwezig' ja. Maar dan niet met een corpulent en onsmakelijk gezwel van een lichaam.
pi_69119489
quote:
Op zondag 17 mei 2009 15:30 schreef TUU het volgende:

[..]

bedankt voor het voor me opkomen, maar toch wil ik dit zeggen: Ik eet bijna niets (zie eerdere posts als je wilt weten wat ik eet). Dus het licht ook aan andere dingen.
Is dan zo'n ballonnetje (ik weet niet precies meer hoe het heet) in je maag geen oplossing, als je er echt mee zit?
Je weet wel zo'n operatie, die ze hebben voor mensen die ongewild dik worden..
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 17 mei 2009 @ 15:35:27 #162
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_69119506
quote:
Op zondag 17 mei 2009 15:31 schreef Tuvai.net het volgende:

[..]

Ik ben inderdaad wel eens 'aanwezig' ja. Maar dan niet met een corpulent en onsmakelijk gezwel van een lichaam.
Nee, meer met stuitende domheid.
pi_69119559
quote:
Op zondag 17 mei 2009 15:35 schreef Lamon het volgende:

[..]

Is dan zo'n ballonnetje (ik weet niet precies meer hoe het heet) in je maag geen oplossing, als je er echt mee zit?
Je weet wel zo'n operatie, die ze hebben voor mensen die ongewild dik worden..
Het eten is het probleem niet. Een normale man heeft 1700 nodig om te overleven, en 2500 om op gewicht te blijven. Ik haal de 700 (dus niet de 1700) nog maar net...
pi_69119564
quote:
Op zondag 17 mei 2009 15:31 schreef Tuvai.net het volgende:

[..]

Ik neem mensen die zo kritisch naar anderen toe zijn maar niet eens een foto in hun fotoboek durven posten niet serieus, sorry...
pi_69119596
quote:
Op zondag 17 mei 2009 15:35 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Jij bent d'r vast en zeker zo een met zo'n container van een bierpens. Maar dat maakt niks uit, want jij bent al 'op leeftijd' en hebt kinderen dus dat is een perfect excuus, toch?
pi_69119597
quote:
Op zondag 17 mei 2009 15:35 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

HAHA 1 - 0 voor Swetsenegger
pi_69119647
quote:
Op zondag 17 mei 2009 15:37 schreef Lamon het volgende:

[..]

Ik neem mensen die zo kritisch naar anderen toe zijn maar niet eens een foto in hun fotoboek durven posten niet serieus, sorry...
Heeft d'r lang genoeg in gestaan maar heb ik weggehaald omdat ik niet met mijn smoel in 23423 verschillende Google resultaten wil staan. Ik ben niet dik dus die vlieger gaat niet voor je op.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 17 mei 2009 @ 15:39:21 #168
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_69119651
quote:
Op zondag 17 mei 2009 15:37 schreef Tuvai.net het volgende:

[..]

Jij bent d'r vast en zeker zo een met zo'n container van een bierpens. Maar dat maakt niks uit, want jij bent al 'op leeftijd' en hebt kinderen dus dat is een perfect excuus, toch?
Nee ik ben gewoon baggervet. Niet van het bier.

En inderdaad heb IK een excuus. JIj bent de jongste ouwe sacherijnige zak die er rond loopt. Met je gekanker op 'de jeugd' terwijl je godverdomme zelf net in de twintig bent. Jankzakkerige tobberd.
pi_69119695
quote:
Op zondag 17 mei 2009 15:39 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

En inderdaad heb IK een excuus. JIj bent de jongste ouwe sacherijnige zak die er rond loopt. Met je gekanker op 'de jeugd' terwijl je godverdomme zelf net in de twintig bent. Jankzakkerige tobberd.
dat maakt 2-0
pi_69119755
quote:

[..]

Ik begin je verdomme ineens te mogen.
  zondag 17 mei 2009 @ 15:42:25 #171
206937 Rubber_Johnny
Groter is altijd beter!!
pi_69119759
quote:

Absoluut! Maar ga dan niet klagen dat er geen leuke kleren voor je zijn, er nooit eens een dik meisje een missverkiezing wint, of dat je zo krap zit in het vliegtuig.

Je hebt de lusten (lekker eten wat je wil), aanvaard dan ook de lasten. Dikke mensen worden niet aantrekkelijk gewonden door de meeste mensen .
pi_69119951
quote:

[..]

Ik heb geen excuses nodig hoor. Maar wat zal dat voor jou tegenvallen zeg. Als kerel van pas op middelbare leeftijd al een lichaam als een kapotgefrommelde zak chips hebben en het gros van je tijd vertoeven door met sacherijnige jeugd van net in de twintig te etteren op Fok!.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 17 mei 2009 @ 15:53:44 #173
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_69120135
quote:
Op zondag 17 mei 2009 15:48 schreef Tuvai.net het volgende:

[..]

Ik heb geen excuses nodig hoor. Maar wat zal dat voor jou tegenvallen zeg. Als kerel van pas op middelbare leeftijd al een lichaam als een kapotgefrommelde zak chips hebben en het gros van je tijd vertoeven door met sacherijnige jeugd van net in de twintig te etteren op Fok!.
Waarom zou me dat tegenvallen? Je lijkt te denken dat mijn overgewicht niet zelf gekozen is. In tegenstelling tot de meeste mensen zoek ik de slachtoffer rol niet op. Als ik het zat word ga ik op dieet en val ik minimaal 20 kilo af. Het zal niet de eerste keer zijn.

En die stupide zakjes negeer ik meestal. De meeste mensen hebben net iets meer intellect.
pi_69120179
quote:
Op zondag 17 mei 2009 15:48 schreef Tuvai.net het volgende:

[..]

Anonieme stakker, je zeikt zelf nog harder, en op jouw leeftijd is het veel zieliger.
"Lekker rellen" op mijn vrije zondag, denkt de nerd.
Besef nu eens hoe zielig het echt overkomt, en leer eens nuanceren, en twintigers die hun tijd vertoeven op dit forum zijn nog veel erger, aangezien die echt betere dingen te doen zouden moeten hebben, als we dan toch kort door de bocht gaan praten..
pi_69120225
quote:
Op zondag 17 mei 2009 15:53 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Waarom zou me dat tegenvallen? Je lijkt te denken dat mijn overgewicht niet zelf gekozen is. In tegenstelling tot de meeste mensen zoek ik de slachtoffer rol niet op. Als ik het zat wordt ga ik op dieet en val ik minimaal 20 kilo af. Het zal niet de eerste keer zijn.

En die stupide zakjes negeer ik meestal. De meeste mensen hebben net iets meer intellect.
Maar jij gaat dus steevast beweren dat je liever en buik als een container hebt dan een strak lichaam? Van mensen op middelbare leeftijd als jezelf verwacht ik sowieso dus niet dat die 3 dagen per week in de sportschool hangen en een afgetraind lichaam hebben of zo. Maar er zit nog een hele dikke streep tussen 'normaal' en 'dik'.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')