Gast, je bent 26 ofzoquote:Op zondag 17 mei 2009 02:19 schreef T3rr0r het volgende:
[..]
Jij bent zeker zo'n kankerdikke vetzak!!? Weet je wat jij moet doen, godverdomme eens een keer de trap nemen of op de fiets stappen fatty-mac-bumbum!
waarom? Wil je dat er iedere keer een nieuw topic wordt gemaakt over hetzelfde onderwerp dan? Nee, dat zou het pas overzichtelijk maken...quote:Op zondag 17 mei 2009 00:05 schreef poqpoq het volgende:
ik heb zo'n hekel aan kicks hè
kanker? Wat heeft dat er nou weer mee temaken...quote:Op zondag 17 mei 2009 02:19 schreef T3rr0r het volgende:
[..]
Jij bent zeker zo'n kankerdikke vetzak!!? Weet je wat jij moet doen, godverdomme eens een keer de trap nemen of op de fiets stappen fatty-mac-bumbum!
serieus ja? Dat is wel erg sneu danquote:Op zondag 17 mei 2009 02:25 schreef EdAtTheBar het volgende:
[..]
Gast, je bent 26 ofzo
Episch falende loser.
Jij misschien.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:20 schreef TUU het volgende:
[..]
Nee, ik spreek uit ervaring, wij staan zwak in onze schoenen...
Weet jij wat ik eet?quote:Op zondag 17 mei 2009 02:19 schreef T3rr0r het volgende:
[..]
Prima, maar dat betekent nog niet dat dat voor iedereen in de doelgroep opgaat.quote:Op zondag 17 mei 2009 10:08 schreef TUU het volgende:
[..]
En ik denkEn ik weet dat ik niet de enige ben...
Touchéquote:Op zondag 17 mei 2009 10:14 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Prima, maar dat betekent nog niet dat dat voor iedereen in de doelgroep opgaat.
quote:Op maandag 13 oktober 2008 17:42 schreef bluuf het volgende:
Wat ik mij vooral afvraag is hoe zo'n vent aan het geld komt om elke dag 37000 kcal naar binnen te werken.
Die vent was te dik om te kunnen lopen en kan dus ook niet werken. Uitkeringen (met name in de VS) zijn onvoldoende om dat normaal te kunnen bekostigen lijkt mij.
Ook vind ik het vreemd dat iemand zoveel eten voor die vent haalt aangezien hij dat zelf ook niet kon halen (en dus iemand boodschappen voor hem moet doen).
1200 x 31 = 37200quote:Op zondag 17 mei 2009 10:18 schreef letterdief het volgende:
Maar toch, zoveel kcal haal ik nog niet eens in maand, word al misselijk bij het idee
Jezus man, Pac-man hapt nog minder snel.quote:Op zondag 17 mei 2009 10:04 schreef TUU het volgende:
[..]
Weet jij wat ik eet?
ik eet per dag 2 boterhammen (met 30+ kaas, of zo) en ik eet een avondeten (paar gekookte aardappelen, groente en kip of kalkoen of zo (grill)). Dus als jij me kan vertellen hoe ik nog minder kan eten, graag. Verder sportte ik veel (heb nu tijdelijk een gebroken been) en fietste ik elke dag 1,5 uur. ik liep gemiddeld 5 KM extra dus daar zal het ook niet in zitten. De volgende keer dat je iets zegt moet je eerst hersenen hebben zodat je kunt nadenken wat je zegt! wezens als jij zijn de reden dat er nog steeds oorlog is (intollerantie), en maar klagen dat er toch zoveel geweld is! Ow ja, en zelfs met een gebroken been LOOP ik nog steeds de trap op! OK, nu mag jij me zeggen hoe het komt dat ik per week gemiddeld 100 gram aankom!
Sorry, maar om dit soort hopeloze wezens kan ik me echt opwinden. En dan ook nog zeggen dat ik minder moet eten... Dat maakt mij razend.quote:Op zondag 17 mei 2009 10:38 schreef Hpzone het volgende:
[..]
Jezus man, Pac-man hapt nog minder snel.
GE-NI-AAL!quote:Op zondag 17 mei 2009 10:38 schreef Hpzone het volgende:
[..]
Jezus man, Pac-man hapt nog minder snel.
Ik ben niet ongelukkig, maar ik heb gewoon overgewicht, en dat is lastig...quote:Op zondag 17 mei 2009 12:21 schreef timmmmm het volgende:
Ok, dit topic was zielig, 37.000 kcal per dag is belachelijk veel, maar die TUU voegt een hele hoop sadness toe.
Mensen die hun geluk puur en alleen aan hun gewicht koppelen zijn gewoon zó jammer. Ik vermoed dat hij gewoon niets anders heeft om het aan te koppelen. Either way, het blijft sneu.
Dat is wel heel weinig. Voor mannen zo rond de 2500. Arme studenten zitten vaak rond de 1800.quote:Op zondag 12 oktober 2008 20:25 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
10 liter frituurvet?![]()
Het normale dat je op een dag binnen hoort te krijgen is toch 1200?
Echt he. Ik kreeg al een tinteling in mijn broek toen ik Teunebeun zag staan.quote:Op zondag 17 mei 2009 00:05 schreef poqpoq het volgende:
ik heb zo'n hekel aan kicks hè
ik dacht even dat het_hupt weer leefde
quote:Op zondag 17 mei 2009 10:04 schreef TUU het volgende:
[..]
Weet jij wat ik eet?
ik eet per dag 2 boterhammen (met 30+ kaas, of zo) en ik eet een avondeten (paar gekookte aardappelen, groente en kip of kalkoen of zo (grill)). Dus als jij me kan vertellen hoe ik nog minder kan eten, graag. Verder sportte ik veel (heb nu tijdelijk een gebroken been) en fietste ik elke dag 1,5 uur. ik liep gemiddeld 5 KM extra dus daar zal het ook niet in zitten. De volgende keer dat je iets zegt moet je eerst hersenen hebben zodat je kunt nadenken wat je zegt! wezens als jij zijn de reden dat er nog steeds oorlog is (intollerantie), en maar klagen dat er toch zoveel geweld is! Ow ja, en zelfs met een gebroken been LOOP ik nog steeds de trap op! OK, nu mag jij me zeggen hoe het komt dat ik per week gemiddeld 100 gram aankom!
En je komt elke week aan, dus wat ik zei klopt.quote:Op zondag 17 mei 2009 13:16 schreef TUU het volgende:
[..]
Ik eet al bijna mij hele leven zo... (sinds ik zelf mocht kiezen als peuter...)
Maar dit aankomen is pas 2 à 3 jaar zo...quote:Op zondag 17 mei 2009 13:37 schreef DurumDoner het volgende:
[..]
En je komt elke week aan, dus wat ik zei klopt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |