Ze worden zelfs luier naarmate ze ouder worden, een 15-jarig meisje (quote:Op zondag 12 oktober 2008 20:30 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Kun je zien dat vrouwen toch van nature lui zijn,.
Vrouwen maken melk aan. Dat is zeg maar hun reservevoedsel snappie?quote:Op zondag 12 oktober 2008 20:30 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Kun je zien dat vrouwen toch van nature lui zijn,.
Papzak.quote:Op zondag 12 oktober 2008 20:33 schreef T1M het volgende:
En ik dacht dat ik veel at met mijn 4/5 duizend kcals p/d.
Inderdaad. Ik heb niets doen tot een absolute kunst verheven.quote:Op zondag 12 oktober 2008 20:22 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Alle dikke mensen verdienen een trainingskamp. Ze verdienen het gewoon. Ik let op met wat ik eet en ik sport graag. Meestal zijn die dikke mensen ook de luieriken
Ow admiraal doorbreek alstublieft mijn patroon.quote:Op zondag 12 oktober 2008 20:32 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik denk dat de meeste dikke mensen blij zijn als ze gedwongen worden af te vallen, tis denk ik niet iets waar ze voor kiezen maar het patroon waar ze in rollen, door psychische of lichamelijke problemen die voor hunzelf te moeilijk is om te doorbreken.....
Jij ziet elke pik van zo'n mannen? Heb je een 6de zintuig voor piemeltjes?quote:Op zondag 12 oktober 2008 20:28 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
van de sportschool?
Dat verklaart het niet kunnen scoren bij de chickies, die gasten hebben vaak kleine piemoltjes
Hier spieren van zwaar werk
eeeh, met de knietjes tillenquote:Op zondag 12 oktober 2008 20:37 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Jij ziet elke pik van zo'n mannen? Heb je een 6de zintuig voor piemeltjes?![]()
Ja, spieren van zwaar werkik hoop dat je een keer door je rug gaat. Dan merk je wat zwaar werk is
Ga je nu terugkrabbelen? Serieus je weet volgens mij niet wat je zegt hèquote:Op zondag 12 oktober 2008 20:40 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
eeeh, met de knietjes tillen
en liever spieren van't werken, dan van die spieren uut de spurtschool
maar da's ieder z'n eigen Teun
whatever, ik wil dit topique niet langer vervuilen met niets zeggende baggerquote:Op zondag 12 oktober 2008 20:41 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Ga je nu terugkrabbelen? Serieus je weet volgens mij niet wat je zegt hè
Had jij de documentaire moeten kijkenquote:Op zondag 12 oktober 2008 20:44 schreef Viking84 het volgende:
Ik geloof 't niet. Hoe doen ze dat in godsnaam?
.
Slapen om twaalf uur en na een uurtje slaap staan ze weer naast hun bed en beginnen ze te eten tot 12quote:Op zondag 12 oktober 2008 20:44 schreef Viking84 het volgende:
Ik geloof 't niet. Hoe doen ze dat in godsnaam?
.
Definieer 'ze'.quote:Op zondag 12 oktober 2008 20:48 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Slapen om twaalf uur en na een uurtje slaap staan ze weer naast hun bed en beginnen ze te eten tot 12
's nachts/'s avonds. Door hun hoeveelheid energie door voedsel en energie dranken slapen ze maar 1 uur.
Teunebeun is goed in kortzichtigheid.quote:Op zondag 12 oktober 2008 20:52 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ah ja, alle dikkerds slapen maar 1 uur
Ja dat is mijn minpuntquote:Op zondag 12 oktober 2008 20:53 schreef Juup© het volgende:
[..]
Teunebeun is goed in kortzichtigheid.
Ga je niet dood als je maar 1 uur slaapt en dat voor lange tijd?quote:Op zondag 12 oktober 2008 20:48 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Slapen om twaalf uur en na een uurtje slaap staan ze weer naast hun bed en beginnen ze te eten tot 12
's nachts/'s avonds. Door hun hoeveelheid energie door voedsel en energie dranken slapen ze maar 1 uur.
idd, immers hij gaat naar de sportschoolquote:Op zondag 12 oktober 2008 20:53 schreef Juup© het volgende:
[..]
Teunebeun is goed in kortzichtigheid.
Ten eerste ik ben niet dom, want anders had ik geen cijferlijst met twéé 8tes en de rest 7zens en één 6.quote:Op zondag 12 oktober 2008 20:55 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
idd, immers hij gaat naar de sportschool
Ik heb geen idee vriend, want ik heb maar 2 jaar biologie gehadquote:Op zondag 12 oktober 2008 20:55 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Ga je niet dood als je maar 1 uur slaapt en dat voor lange tijd?
"mierenneuken" is het niet, weet je wel hoeveel dikkertjes door stoere steroide slikkende spierbundeltjes weggetreiterd worden uit sportscholen?quote:Op zondag 12 oktober 2008 20:58 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Ten eerste ik ben niet dom, want anders had ik geen cijferlijst met twéé 8tes en de rest 7zens en één 6.
Wil je nu stoppen met mieren neuken?
Dan heb je het verkeerdquote:Op zondag 12 oktober 2008 21:03 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
"mierenneuken" is het niet, weet je wel hoeveel dikkertjes door stoere steroide slikkende spierbundeltjes weggetreiterd worden uit sportscholen?
let wel, ik beticht jou dr niet van, maar met je opmerkingen hier zou ik dr niet van staan te kijken.
Kneusquote:Op zondag 12 oktober 2008 21:07 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Dan heb je het verkeerd. Die dikkerds mogen gerust bij mij in de sportschool gaan sporten. Het is immers beter voor hun. Ik ben ook begonnen als beginner en ik heb mij er niets van aangetrokken, je moet ook doorzettingsvermogen hebben om het vol te houden in de sportscholen. Ik heb genoeg ruzies daar gehad en ik heb vele managers de waarheid vertelt en uberhaupt als je dat soort spul gebruikt ga je maar thuis sporten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |