Maakt op zich geen donder uit, als je de calorieen maar verbrandt.quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:50 schreef deepart het volgende:
Weightgainer met vollemelk.. Da's pas baas
3000.quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:18 schreef Acinonyx het volgende:
om.... 37.000..... en dan te bedenken dat een gemiddelde mens eigenlijk maar net rond de 2000 per dag nodig heeft!!!!!
2500 voor mannen, 2000 voor vrouwen zeggen ze altijd, maar het slaat nergens op, hangt helemaal van je verbranding af.quote:
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:16 schreef Lamon het volgende:
[..]
2500 voor mannen, 2000 voor vrouwen zeggen ze altijd, maar het slaat nergens op, hangt helemaal van je verbranding af.
Tegenwoordig is iedereen wat dikker en groter dan toen die regeling werd ingevoerd. Dikke mensen hebben meer kcal nodig om hun lijf in stand te houden.quote:Normaal gebouwde, geen zwaar werk verrichtende vrouwen hebben ca. 2000 kcal per dag nodig en dito mannen ca. 2500 kcal.
Ik kijk eigenlijk zelf niet zo naar calorieen, ik neem gewoon veel water en fruit, en zorg voor genoeg beweging, en let het meest op mijn broekmaat.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:18 schreef Maanvis het volgende:
Tegenwoordig is iedereen wat dikker en groter dan toen die regeling werd ingevoerd. Dikke mensen hebben meer kcal nodig om hun lijf in stand te houden.
Dus het is nu 3000.
Ik probeer gewoon genoeg te bewegen en verder let ik niet op m'n eten.. veel te veel gedoe. Wel las ik soms balansdagen in, dus als ik een dagje te weinig gegeten heb eet ik de volgende dag wat meer.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:38 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik kijk eigenlijk zelf niet zo naar calorieen, ik neem gewoon veel water en fruit, en zorg voor genoeg beweging, en let het meest op mijn broekmaat.
Zolang ik in 32 pas, zal het wel goed zijn, denk ik altijd.
Mensen met een bourgondische levensstijl zijn gelukkigerquote:Niettemin kan ik me goed voorstellen, dat er ook mensen zijn, die het zwaartepunt (no pun intended) meer bij levensgenieten in de vorm van eten leggen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |