Ik troost mezelf met de gedachte dat de studenten hier razend passief zijn. En dat ze dus vast geen moeilijke vragen stellenquote:Op zondag 12 oktober 2008 22:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Spannend!. Maar gaat vast goed komen
.
Ik ben trouwens nergens meer zenuwachtig voor de laatste tijd. Ik was zelfs niet zenuwachtig voor de meet. Ik heb gewoon m'n zenuwen opgebruikt ofzo.
Dat jij ook Eén van Ons bentquote:
Arbeiders Paturain. Met fines herbes.quote:Op zondag 12 oktober 2008 22:26 schreef k_i_m het volgende:
Als ik zou weten wat Valfrais zou zijn, zou ik je kunnen vertellen dat het er HEEL veel zijn. Maarja. Helaas.
Dat doet me denken aan een slechthorende docent van me.quote:Op zondag 12 oktober 2008 22:28 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik troost mezelf met de gedachte dat de studenten hier razend passief zijn. En dat ze dus vast geen moeilijke vragen stellen
Dat je McSex niet meer nodig hebt, maar je zou een keer kunnen afspreken met Vikquote:
Das pas fain! En dit is ook fainquote:Op zondag 12 oktober 2008 22:29 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Arbeiders Paturain. Met fines herbes..
O wat ziet het er gezellig uit!quote:Op zondag 12 oktober 2008 22:30 schreef motorbloempje het volgende:
wat gaan jullie haaahaaard
kan niet eens een middagje klussen
máár, ons huis is nu wel bijna helemaal af
we hebben eindelijk een sfeervolle lamp boven de eettafel, lijstjes met leuke posters enzo aan de muur in de woon-, slaapkamer en hal, de bar is af en kan morgen in de grondverf en mijn grote trots: mijn grote plank met kookboeken en nieuwe kruidenrekjes hangen!
Heb even snel twee foto's gemaakt
[ afbeelding ]
de bar! Achterkan moet nog wel geverfd worden, dat wel![]()
[ afbeelding ]mooi issie hè?
en ik ga nog meer kruidenpotjes kopen en morgen langs de toko
![]()
Heb ook nog een paar foto's van de meet, dus zal die zo nog even pm-en
andere foto's ook gezien en die waren ook leuk!
Leuk! Ga je die schrootjes nog uit de keuken trekken?quote:Op zondag 12 oktober 2008 22:30 schreef motorbloempje het volgende:
we hebben eindelijk een sfeervolle lamp boven de eettafel, lijstjes met leuke posters enzo aan de muur in de woon-, slaapkamer en hal, de bar is af en kan morgen in de grondverf en mijn grote trots: mijn grote plank met kookboeken en nieuwe kruidenrekjes hangen!
[ afbeelding ]
![]()
Ik dacht precies hetzelfdequote:Op zondag 12 oktober 2008 22:33 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Leuk! Ga je die schrootjes nog uit de keuken trekken?
Ik moest aan iets heel anders denken!quote:Op zondag 12 oktober 2008 22:34 schreef AKnynke het volgende:
oooh, warme banketstaaf.. maak me gek!
Dat krijg ik ook wel eens van mijn wederhelftquote:Op zondag 12 oktober 2008 22:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik krijg zo een warm stukje banketstaaf van Mark,
Ik zal nooit ontkennen dat ze stinkenquote:Op zondag 12 oktober 2008 22:27 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ik vind rijstwafels zoo ontzettend vies! ze stinken zo!
Mmmmmmmmm.... zó lekker.....quote:Op zondag 12 oktober 2008 22:34 schreef AKnynke het volgende:
oooh, warme banketstaaf.. maak me gek!
Daar mag je mij 'snachts echt wakker voor maken. Zou dat moeilijk zijn zelf te maken?
Bladerdeeg met spijs erin, meer is het eigenlijk niet, toch?
Is dat die lopende prodentsmile in die gele jas?quote:Op zondag 12 oktober 2008 22:27 schreef Viking84 het volgende:
* Viking84 kijkt naar Joseph.
Please, gooi die John eruit! Ik ga over m'n nek![]()
.
Gelukkig heb ik hem net opquote:Op zondag 12 oktober 2008 22:34 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Dat krijg ik ook wel eens van mijn wederhelft.
in een stukje bladerdeeg?quote:Op zondag 12 oktober 2008 22:34 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik moest aan iets heel anders denken!
Ja, dan zegt ie, ik heb een stukje banketstaaf voor je! En dan zeg ik tegen hem, alleen als je hem éérst even warm maakt!quote:
Nee John is de knakker in de paarse jasquote:Op zondag 12 oktober 2008 22:35 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Is dat die lopende prodentsmile in die gele jas?
Wisten jullie al dat in sommige culturen geel de kleur van de haat is?
Ik ben voor die gezellige krullebol in de paarse jas..
Omdat hij mooie krullen heeft.
Ik hou van mooie krullen.
Hell, ik was fervent Thom de Graaf-stemmer vanwege de krullen..
Leukleukleuk!quote:Op zondag 12 oktober 2008 22:30 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
krullen zijn tof! Er zit een zweed met zulke mooie krullen op m'n studie! en dan nog op de kale duitser vallen, ongelooflijk.quote:Op zondag 12 oktober 2008 22:35 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Is dat die lopende prodentsmile in die gele jas?
Wisten jullie al dat in sommige culturen geel de kleur van de haat is?
Ik ben voor die gezellige krullebol in de paarse jas..
Omdat hij mooie krullen heeft.
Ik hou van mooie krullen.
Hell, ik was fervent Thom de Graaf-stemmer vanwege de krullen..
Is goedquote:Op zondag 12 oktober 2008 22:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
O wat ziet het er gezellig uit!. Als ik in de buurt woon / ben kom ik een keer langs
.
Ik krijg zo een warm stukje banketstaaf van Mark, maar ik heb vandaag maar weinig gegeten, dus dan mag het hè? Hè?.
Nope, laten we lekker zitten. We hadden er zelf niet voor gekozen, maar nu ze er toch zitten gaan we er voorlopig in ieder geval lekker niets aan doen. Zorgt voor een iets warmer idee opzich wel, en als we meer tijd en geld hebben én langer blijven wonen dan geplanned kan dat altijd nog. Voorlopig voldoet het voor ons primaquote:Op zondag 12 oktober 2008 22:33 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Leuk! Ga je die schrootjes nog uit de keuken trekken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |