quote:Op zondag 12 oktober 2008 19:18 schreef klaasdj het volgende:
I personanlly belief the us should help the us, I mean countries like London and Africa and such as. And I beleive that whe should fight the muslims that are spreading food in europe and other countries.
De hypocrisie druipt daar vanaf, als het een negatief bericht betrof, zou je het zeker de normaalste zaak van de wereld hebben gevonden.quote:Op zondag 12 oktober 2008 19:27 schreef Jetzt_geths_los_ het volgende:
wat maakt de afkomst/religie van de daders nou uit? erg stigmatiserend bericht, dit.
ik houd de "je mag geen afkomst vermelden"-types een spiegel voor.quote:Op zondag 12 oktober 2008 19:39 schreef Casablancatjefan het volgende:
[..]
De hypocrisie druipt daar vanaf, als het een negatief bericht betrof, zou je het zeker de normaalste zaak van de wereld hebben gevonden.
Je komt vaak berichten tegen als "Marokkaan doet dit" "Moslims doen dat." Dus kan TS met recht de religie van de daders bekendmaken. Is wel zo eerlijk.
je bedoelt je-mag-geen-afkomst-vermelden typesquote:Op zondag 12 oktober 2008 19:40 schreef Jetzt_geths_los_ het volgende:
[..]
ik houd de "je mag geen afkomst vermelden"-types een spiegel voor.
Sowieso geven moslims al gul. Ik was laatst in een "familiewijk" en daar stond een sloeberige nederlandse vrouw in de afvalbakken te zoeken. Toen kwam er een, naar ik gis, Marrokaanse man naar buiten die haar een of ander broodje gaf en wat geld. echt waarquote:Op zondag 12 oktober 2008 19:47 schreef NDAsilenced het volgende:
Ontopic:
****BREAKING NEWS***BREAKING NEWS****
"Moslims geven aan het goede doel"
dat het een geloofsplicht is doet er even niet toe.
Voor een stage kun je in ieder geval nog terecht bij de Spits of Metro.quote:Op zondag 12 oktober 2008 19:52 schreef klaasdj het volgende:
[..]
lameditzeggenje: Dank u wel voor uw hulp. From now on: geen foute zinnen meer. Daar gaan mensen over zeuren. O, btw, Ik studeer Journalistiek en had laatste een toets. Niet gehaald. Ik had 'um sowieso in een kwartier af terwijl er twee uur voor stond. Andere woorden: ik kan eventueel wel goede zinnen fabriceren, maar ik ben te lui/te snel. Nu wil het geval dat ik de godgansche dag belaagd wordt door geschreven pers medestudenten die me corrigeren op elk kleine wankelpuntje in mijn stukken. Daar wordt je zoooooo moe van. vanaar deze heftige reactie.
Nou nee niet echt...Spits en Metro maken niet echt radio en televisie toch?quote:Op zondag 12 oktober 2008 19:57 schreef Monolith het volgende:
[..]
Voor een stage kun je in ieder geval nog terecht bij de Spits of Metro.
Tja als je zo verzuurd bent kunnen Moslims toch nooit meer iets goeds doen.....quote:Op zondag 12 oktober 2008 20:27 schreef WeGaanErAllemaalAan het volgende:
Vast allemaal ver over de datum, of vol met melamine.
-edit
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |