Ik kan me uit mijn "stap-tijd" wel herinneren dat soms gewoon toiletten (één van de twee in het pandquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 09:13 schreef NanKing het volgende:
Ik begrijp 't principe van darkrooms wel, spannend, anonimiteit etc maar kan me niet voorstellen dat ik zoiets zelf zou doen.
Voor vrouwen is zulke seks sws een taboe denk, en voor de lesbische vrouw nóg meer. Tot een paar jaar geleden waren er bijvoorbeeld niet eens lesbische callgirls oid.
Helaas, drankjes mogen niet worden genuttigd buiten het restaurant.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 09:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Toch zou het best wel een service zijn als er bij Steamworks thee geserveert gaat worden in het bubbelbad
Heb inderdaad al een paar keer mensen met glazen weg gejaagd zien worden vanaf de witte bankenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:41 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Helaas, drankjes mogen niet worden genuttigd buiten het restaurant.
Mja, ik vind het ook wel apart. Juist in de lounge-ruimte zou ik nog denken dat je wel een drankje mag nuttigen. Maar d'r is geen makkelijke route van restaurant naar lounge-ruimte...quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Heb inderdaad al een paar keer mensen met glazen weg gejaagd zien worden vanaf de witte banken
Ik zou voorstellen wat kannen met sap en plastic bekertjesquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:56 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Mja, ik vind het ook wel apart. Juist in de lounge-ruimte zou ik nog denken dat je wel een drankje mag nuttigen. Maar d'r is geen makkelijke route van restaurant naar lounge-ruimte...
Ehm... volgens mij kun je dan nog beter een grote karaf met rosé doen....quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ik zou voorstellen wat kannen met sap en plastic bekertjes
is dat wel een goed een idee rozig van de rosé het zwethok inlopenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:55 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Ehm... volgens mij kun je dan nog beter een grote karaf met rosé doen....
Geen idee of dat een goed idee is, maar het gebeurt regelmatig. 't Is nou eenmaal geen sauna waar geen alcohol geschonken wordt, en ik ken een paar vaste gasten die regelmatig te veel drinken...quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
is dat wel een goed een idee rozig van de rosé het zwethok inlopen
het echte drinken doe ik pas naderhandquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:24 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Geen idee of dat een goed idee is, maar het gebeurt regelmatig. 't Is nou eenmaal geen sauna waar geen alcohol geschonken wordt, en ik ken een paar vaste gasten die regelmatig te veel drinken...
ik doe daar ook alleen water en jus om vochthuishouding op peil te houdenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:45 schreef Twoflower het volgende:
Ik hou het vooral bij fris, en af en toe een biertje.
Ik ben nu eenmaal een hartebrekerquote:Op zondag 19 juli 2009 11:22 schreef SCH het volgende:
[..]
Haha, ik zie ons al zitten.
Ik heb daar ooit zo'n aardige jongen ontmoet, altijd spijt dat we geen nummers hebben uitgewisseld.
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:54 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik ben nu eenmaal een hartebreker
Oh ja dat is ook een nicht.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:45 schreef Stroekie het volgende:
Fantastische prestatie van Edward!!!!
http://www.brabantsdagbla(...)erieur-naar-goud.ece
Heb je hem al ooit kunnen interviewen SCH ?
maak eens een uitzonderin en geef deze succesvolle topsporter een voorbeeldrolquote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:08 schreef SCH het volgende:
[..]
Oh ja dat is ook een nicht.
Maar nee, ik heb niks met paarden, niks met dressuur en is het niet mijn doel in het leven alle nichten van Nederland te interviewen
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:26 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Lieve SCH,
Wat zijn bears?
Kusjes.
Over het hoofd gezien. Sorry.quote:
Wat moet ik dan vragen, of ik zijn paard mag zien? En of zijn lul net zo....quote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maak eens een uitzonderin en geef deze succesvolle topsporter een voorbeeldrol
Over het algemeen de wat meer knuffelbare (dus geen sprietjes, maar dat kan spier en/of vet zijn), harige mannen die zich als zodanig profileren. Dus niet elke dikke harige man is een bear, alleen als ze zichzelf zo beschouwenquote:
quote:
LOLquote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:29 schreef SCH het volgende:
Je hebt ook nog chubby chasers, dat zijn mannen en jongens die zich aangetrokken voelen tot dikkere mannen.
bestaan dat soort indelingen eigenlijk ook bij lesbo's?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:44 schreef Seven.of.Nine het volgende:
[..]
Wat lief! En tvp. Van die bears wist ik nog niet.
Nee. Maar ik doe wel activiteiten met een holebivereniging.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:48 schreef SCH het volgende:
Ik ga vollyeballen met de nichtjes. Doen jullie ook aan doelgroepsporten?
Bodybuildingquote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:48 schreef SCH het volgende:
nee, geen behoefte aanquote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:48 schreef SCH het volgende:
Jaquote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:48 schreef SCH het volgende:
Ik doe niet aan Amsterdam. Dus kan het niet beamen. Wel hoor ik af en toe iets over Thermos, en die verhalen komen hier wel mee overeen.quote:Op woensdag 16 september 2009 15:58 schreef Stroekie het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)_zijn_smerig___.html
waarom niet met naam en toenaam genoemd ?
wat zijn jullie ervaringen ?
kunnen jullie dit beamen ?
Denk niet dat je mij had gevondenquote:
daar ben ik nooit op zondagquote:
We zijn ook nergens meer veiligquote:Op maandag 21 september 2009 12:58 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Goh, ik wist niet dat het barpersoneel ook op Fok kwam...
quote:Op maandag 21 september 2009 12:58 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Goh, ik wist niet dat het barpersoneel ook op Fok kwam...
Da's al de tweede keer dat je me niet aanspreekt. Ben je soms bang voor me?quote:Op maandag 21 september 2009 13:08 schreef SCH het volgende:
[..]
Aan de bezoekers kant lieverd, ik zag je maar wilde je niet laten schrikken.
Ja zo komt die meet van ons in het de jacouzi natuurlijk never nooit van de grondquote:Op maandag 21 september 2009 13:08 schreef SCH het volgende:
[..]
Aan de bezoekers kant lieverd, ik zag je maar wilde je niet laten schrikken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |