Ik dacht het, jij zegt hetquote:Op zondag 12 oktober 2008 17:18 schreef paultjuhhh het volgende:
anaal vernederen
Ik doe het.quote:
Jij bent emo, geen breezer!quote:Op zondag 12 oktober 2008 17:37 schreef RainbowRoadkill het volgende:
Ik dacht dat je het niet door zou krijgen
Deal!quote:Op zondag 12 oktober 2008 17:40 schreef RainbowRoadkill het volgende:
[..]
Pijpbeurt voor een scheermesje?
Doe je 't voor Gilette?quote:Op zondag 12 oktober 2008 17:40 schreef RainbowRoadkill het volgende:
[..]
Pijpbeurt voor een scheermesje?
Waarom ook niet. Dat hartje van gisteren is nauwelijks te zien. Evnals het sterretje. Gniffel.quote:
quote:Op zondag 12 oktober 2008 17:16 schreef TeenWolf het volgende:
En ik al die tijd maar denken dat het de buren waren die voor het gemak al die reclame in mijn brievenbus deponeerden.
Hoe wou je dat tegelijk doen dan?quote:Op zondag 12 oktober 2008 19:46 schreef Triptamine het volgende:
Ik zou klagen bij de distribiteur, haar anaal vernederen en dat terwijl je haar in haar bek schijt
Schijten a la tubgirlquote:Op zondag 12 oktober 2008 19:54 schreef reetveter het volgende:
[..]
Hoe wou je dat tegelijk doen dan?
Waarom schrijf je hè als hea?quote:Op zondag 12 oktober 2008 21:09 schreef xqlusivv het volgende:
TS is zo dom hea, en dan klagen over dat vmbo sletje.
Duidelijker kan ze het toch niet aangeven?, ze weet heus wel dat jij die folders niet wil, en hoopt gewoon dat je dr even lekker pakt.
quote:Op zondag 12 oktober 2008 17:16 schreef TeenWolf het volgende:
klacht; VMBO folderhoeren die makkelijk geld willen verdienen.
quote:Op maandag 13 oktober 2008 00:18 schreef Chrisende het volgende:
[..]
Hé, beetje respect voor VMBO'ers!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |