Giel en Gerard hebben beide euthenasie van heel dichtbij meegemaakt, dus ik kan me er wat bij voorstellen dat ze die Otto iets te makkelijk geloofden.quote:Op zondag 12 oktober 2008 19:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Wist wel dat het fake moest zijn , iedereen maar zielig doen.
euthanasie krijg je gewoon niet zo snel voor elkaar
je mag bij zoiets ook niet gelijk denken dat het fake was, maar er was al wel gelijk oprechte twijfel, wat nu blijkt niet onterecht.quote:Op zondag 12 oktober 2008 19:57 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Giel en Gerard hebben beide euthenasie van heel dichtbij meegemaakt, dus ik kan me er wat bij voorstellen dat ze die Otto iets te makkelijk geloofden.
Ah oke, dank!quote:Op zondag 12 oktober 2008 19:05 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Michiel in Amerika, 90's requests, Otto die toch niet dood is en veel platen die voor het eind van de show worden gestart terwijl er geen tijd meer is om de plaat helemaal te draaien.
Verder zie de 30 topics die je hebt gemist.
Ik heb nu ook vakantie, maar dat is maar een week hoor! Wel een week naar Rome geweest van te voren, dus eigenlijk kun je het zien als 2 weken, maar het was wel een studiereis dus ook weer niet.quote:Op zondag 12 oktober 2008 20:12 schreef Feivel1 het volgende:
Ik word er serieus ziek van dat sommigen nu al herfstvakantie hebben (twee weken?!), en ik moet nog een week, en dan heb ik maar een week herfstvakantie.
Argh. Het leven is niet eerlijk, better get used to it.
Ja ik denk dat ik ze maar even doorlees zometeen...quote:Op zondag 12 oktober 2008 19:08 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
![]()
Hey Noortje!!![]()
Oh, je hebt alleen "maar" 30 topics gemist zo te zien..
heb nog nooit van 2 weken herfstvakantie gehoord ?quote:Op zondag 12 oktober 2008 20:12 schreef Feivel1 het volgende:
Ik word er serieus ziek van dat sommigen nu al herfstvakantie hebben (twee weken?!), en ik moet nog een week, en dan heb ik maar een week herfstvakantie.
Radio maken is gevoel overbrengen, als je dat kan , kan je dat overal, als je meer ervaring hebt kun je het ook bij de commercielen.quote:Op zondag 12 oktober 2008 20:15 schreef Feivel1 het volgende:
Hi DiedjeeJ!
* Feivel1 heeft gisteravond de hele avond bij de lokale omroep gekeken, was leuk.
Heb eens even goed gekeken, maar ik zou het toch ook moeten kunnen! (Zo lastig lijkt het niet.)
staat leuke topic reeks op fok erover.quote:Op zondag 12 oktober 2008 20:19 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik heb nu ook vakantie, maar dat is maar een week hoor! Wel een week naar Rome geweest van te voren, dus eigenlijk kun je het zien als 2 weken, maar het was wel een studiereis dus ook weer niet.
KAISER CHIEFS!
[..]
Ja ik denk dat ik ze maar even doorlees zometeen...
Wie is die hele Otto trouwens?
Dat is misschien net een tikkeltje overdrevenquote:
en hoe vervelendquote:Op zondag 12 oktober 2008 20:38 schreef Glacier het volgende:
[..]
Dat is misschien net een tikkeltje overdreven
Hoewel misschien nu..een bloedneus tijdens het radiomakennog nooit eerder vertoond, maar gelukkig heb ik de primeur
quote:Op zondag 12 oktober 2008 20:56 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
alweer ? , je was toch al helemaal naar almere er voor geweest
compleet slopen en opnieuw opbouwenquote:Op zondag 12 oktober 2008 20:59 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
jah maar ik ben een langdurig project
Precies!quote:Op zondag 12 oktober 2008 19:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Wist wel dat het fake moest zijn , iedereen maar zielig doen.
euthanasie krijg je gewoon niet zo snel voor elkaar
Ej ! sommige mensen hebben helemaal geen herstvakantie..quote:Op zondag 12 oktober 2008 20:12 schreef Feivel1 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |