Succes met 't proberen. Als 't zwart is, doe je iets niet goed.quote:Op zondag 12 oktober 2008 17:18 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik ga proberen wat te eten te maken...
Inkoppertje: "Effe wachte.. Nog effe wachte.. Effe wachte nog.."quote:Op zondag 12 oktober 2008 17:42 schreef MutZ het volgende:
Tijd Voor Pizza
Ohnee, daar is het nog een beetje vroeg voor
*proest*quote:Op zondag 12 oktober 2008 17:49 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Inkoppertje: "Effe wachte.. Nog effe wachte.. Effe wachte nog.."
Avondquote:Op zondag 12 oktober 2008 17:56 schreef Glacier het volgende:
Avond
Zo, wat heb ik weinig 3FM geluisterd afgelopen week zeg...volgende week maar eens wat in gaan halen als ze weer recente muziek draaien
Eerst maar eens mijn eigen programma overleven vanavond
Wat denk jequote:Op zondag 12 oktober 2008 17:12 schreef DiedjeeJ het volgende:
Ik neem aan dat je 't over de kandidaat had en niet over de plaat van Leaf.
Dat is het voor mij de hele dag alquote:Op zondag 12 oktober 2008 18:12 schreef Piles het volgende:
Oh ja, zij
Nee, vandaag ga ik het niet eens proberen. MP3-FM
Ik denk dat je die quiz bedoelde. Dat was wel 'n grappig stukje.quote:
Goed plan. Ik switch zo ook maar 's..quote:Op zondag 12 oktober 2008 18:12 schreef Piles het volgende:
Oh ja, zij
Nee, vandaag ga ik het niet eens proberen. MP3-FM
Onlangs was het op KinkFM al 90's week, dus het werd me na een paar dagen iets te veel van het goedequote:Op zondag 12 oktober 2008 18:00 schreef MutZ het volgende:
Avond
Ik heb juist de afgelopen week heel veel 3FM geluisterd, wat een nostalgie was dat
Je had een leven?quote:Op zondag 12 oktober 2008 18:24 schreef Glacier het volgende:
[..]
Onlangs was het op KinkFM al 90's week, dus het werd me na een paar dagen iets te veel van het goede
Ook veel weggeweest, dat scheelt ook al
Soms kom je er niet onderuitquote:Op zondag 12 oktober 2008 18:32 schreef MutZ het volgende:
Je had een leven?Het hebben van een leven is toch eng?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |