Zulke marketingtruukjes werken natuurlijk alleen maar averecht. Het komt nu een beetje gay over.quote:
maar vanilla is nog smeriger als ligt (zero smaakt wel weer beter dan light)quote:Op maandag 13 juli 2009 08:19 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Zulke marketingtruukjes werken natuurlijk alleen maar averecht. Het komt nu een beetje gay over.![]()
Verder is Zero gewoon de iets vinder vieze variant van Light en liever halen ze één van die twee uit de winkel i.p.v. Vanilla.
Het is gewoon onzinnig om twee light varianten te verkopen.quote:Op maandag 13 juli 2009 08:57 schreef mschol het volgende:
[..]
maar vanilla is nog smeriger als ligt (zero smaakt wel weer beter dan light)
als ze ingredient technisch verschillen niet...quote:Op maandag 13 juli 2009 12:53 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Het is gewoon onzinnig om twee light varianten te verkopen.
Ik heb net nog een flesje cherrycoke gehaald.quote:Op zondag 12 oktober 2008 15:39 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Volgens mij niet meer.
Zo ver ik weet heb je nu nog slechts gewoon Coca Cola en Coca Cola light
Volgens Coke, en zij weten het EXACT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!, niet.quote:Op zondag 12 oktober 2008 15:31 schreef donpsp het volgende:
Volgens mij dronken toch aardig wat mensen die 'Vanilla'
quote:
vermoedelijk coca cola nadat ze zagen dat de verkopen bagger waren?quote:Op maandag 13 juli 2009 15:16 schreef julian6 het volgende:
Ik heb zo'n tyfuszin in een blikje Cola VanillaWelke grafmongool heeft het uit de schappen gehaald?!
Babelfishquote:Op maandag 13 juli 2009 15:48 schreef Mailb0mber32 het volgende:
http://www.petitiononline.com/Vanille2/petition.html
dutch 'hypermarkets'quote:Op maandag 13 juli 2009 18:56 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Babelfish
Sind a number of year Coca-Cola vanilla has been obtained from the assortment of the Dutch hypermarkets. For sommig people Coca-Cola vanilla a lack in the sheep of Dutch the hypermarkets.
In several countries the still available o.a U.S.A and France are. But why no longer in the Netherlands? Coca Coca-Cola vanilla is for me the nicest Coca-Cola which is there!
Perhaps for other also. If this petition becomes by enough people sign I will hand over to coca Coca-Cola the Netherlands him
De Nederlandse versie is ook nog eens niet om over naar huis te schrijven.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |