*kijkt naar beneden*quote:
Nee jij hebt een slotjequote:
I rest my case!quote:(alhoewel het niet moelijk is als hij gewoon iedere nacht bij je in bed ligt)
Misschien moet ik dat ook maar eens doen, naar een parkeerplaats...quote:Op zondag 12 oktober 2008 15:23 schreef Cairon het volgende:
[..]
jij had toch voornamelijk sex bij de gratie van gloryholes?
Are you serious?quote:Op zondag 12 oktober 2008 16:15 schreef hierissieweer het volgende:
Deze is lekker: http://www.gay.nl/bar1982
Ja echt, van zoiets kan ik best gaan soppenquote:
quote:Op zondag 12 oktober 2008 16:21 schreef hierissieweer het volgende:
En wat betreft monogamie, ik vind het geen bijzonder groot porbleem monogaam te zijn. Ik geloof en heb ervaren dat als je echt van iemand houd, je ook niet de behoefte hebt om vreemd te gaan.
Krijg ik elt van op de vingers, dus wil ik nietquote:
Probeer em beter schoon the houden. Dan schuurt ie minderquote:Op zondag 12 oktober 2008 16:33 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Krijg ik elt van op de vingers, dus wil ik niet
en heren natuurlijkquote:Op zondag 12 oktober 2008 15:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*kijkt naar beneden*
Nee. Voel me niet aangesproken.
is er geen sex-sauna in de buurt? kweet niet welk stad je zit?quote:Op zondag 12 oktober 2008 16:31 schreef hierissieweer het volgende:
Ik wil seks... Denk niet dat ik mijn ex opbel, want dan gaat hij denken dat ik weer wat wil. En daar heb ik absoluut geen zin in
Ede, maar als iemand mij mnaakt ziet wilt daar ook niemand mij. Duis geen goed plan!quote:Op zondag 12 oktober 2008 16:42 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
is er geen sex-sauna in de buurt? kweet niet welk stad je zit?
ga naar t bos danquote:Op zondag 12 oktober 2008 16:45 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ede, maar als iemand mij mnaakt ziet wilt daar ook niemand mij. Duis geen goed plan!
quote:
Het is niet natuurlijk nee, wel menselijk. Volgens mij is het best mensen eigen om maar dwars te zijn en tegen de natuur in te gaan.quote:Op zondag 12 oktober 2008 15:39 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
monogamie is niet menselijk.
(zei ik gisteren ook hier op het forum, kreeg meteen iedereen over me heen)
Zat meer te denken aan de ginkelse, parkeerplaaats, daar schijnen er toch een hoop mensen te komen?quote:
tuurlijk, voor de een is het makkelijker dan voor een ander. Maar je moet er dan ook wel voor openstaan.quote:Op zondag 12 oktober 2008 17:06 schreef MrBrightside het volgende:
[..]
Het is niet natuurlijk nee, wel menselijk. Volgens mij is het best mensen eigen om maar dwars te zijn en tegen de natuur in te gaan.
Uitspoelen?quote:Op zondag 12 oktober 2008 17:03 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik heb de charme daar nooit van ingezien. Je kan je niet uitspoelen en om nou tegen een boom aan te gaan staan.
ja je darmen, jeweetz...quote:
euh anale sex?quote:
ja!quote:Op zondag 12 oktober 2008 17:07 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Zat meer te denken aan de ginkelse, parkeerplaaats, daar schijnen er toch een hoop mensen te komen?
uitspoelen?>quote:Op zondag 12 oktober 2008 17:12 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
euh anale sex?
seriously, zit je me te flessen?![]()
Of doe jij niet aan bottom?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |