Nou, waarom moet het gelijk weer zo pijnlijk?quote:Op zondag 12 oktober 2008 23:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
De hints die ik heb lijden naar -SG- dus geen van jullie zo onder schot
Tot je fout van zonet
Weet ik niet meer. Iets over een hond, kots en jouw voetquote:
hahaquote:Op zondag 12 oktober 2008 23:10 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Weet ik niet meer. Iets over een hond, kots en jouw voet
Hoe bedoel je haraquote:Op zondag 12 oktober 2008 23:10 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nou, waarom moet het gelijk weer zo pijnlijk?
Teneerste jij bent niet dood niet levend dus zeg wat je wilt?quote:Op zondag 12 oktober 2008 23:34 schreef lynda het volgende:
Wel duidelijk dat ik begon met Trevland en ik nu de pijp uit ben..
Doe eens spammen wie er dood moet![]()
ben nog half levend
Aha zo snap ikke hem ookquote:Op zondag 12 oktober 2008 23:33 schreef timmmmm het volgende:
dat zei ik je toch net al:
Jij zei lijden ipv leiden, toen zei hara waarom moet dat zo pijnlijk?
Simpeler kan ik het niet uitleggen hoor, eierkoek
Jij bent verdacht en mag niets zeggenquote:Op zondag 12 oktober 2008 23:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
Teneerste jij bent niet dood niet levend dus zeg wat je wilt?
gewoon namen die van mij dood mogen?
Het zit diep hèquote:Op zondag 12 oktober 2008 23:59 schreef timmmmm het volgende:
Spuitelf
We beginnen al snel weer met een nieuwe ronde.. Dan kun je meedoenquote:Op zondag 12 oktober 2008 22:28 schreef Agiath het volgende:
Je kan zeker niet inspringen in dit spel?
Klinkt leuk namelijk
Je neemt een spelletje wel erg serieus. Sad.quote:Op maandag 13 oktober 2008 00:07 schreef timmmmm het volgende:
neuh dat valt wel mee, ik vraag me eigelijk af of als ik zeg wat een stumpert jij bent, ik me dan met het spel bemoeinou, dat vraag ik morgen wel aan ladi
Als je het zo brengt dan maak je wel een aantal dingen duidelijk ja dus het is maar goed dat je het vraagt.quote:Op maandag 13 oktober 2008 00:07 schreef timmmmm het volgende:
neuh dat valt wel mee, ik vraag me eigelijk af of als ik zeg wat een stumpert jij bent, ik me dan met het spel bemoeinou, dat vraag ik morgen wel aan ladi
Klik. Lijkt me ook wel tof.quote:Op zondag 12 oktober 2008 23:21 schreef Harajuku. het volgende:
Trouwens, die link van Sheep? met extra rollen, kunnen we er misschien één bij doen of iets vervangen? Dat is ook wel weer eens leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |