quote:Op zondag 12 oktober 2008 15:55 schreef timmmmm het volgende:
ik herinner de mensen, als ik inderdaad gelynched word, hier om 5 voor 7 ook nog wel even aan, zodat ze weten dat jij me gelynched wilde, ik weet nu écht 99 % zeker dat je maffia bent, Stumpert, ook begrijp ik isdatzo's aversie wat beter
Das waar maar zo schieten we niks opquote:Op zondag 12 oktober 2008 17:18 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
OMG.
![]()
Ga nu even uit eten, alhoewel ik er 3x over na heb moeten denken om inderdaad te gaa. Dit is gewoon te grappig
Heee, sterk punt. Je bent goed op dreef vandaag Trevlandquote:Op zondag 12 oktober 2008 17:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
Das waar maar zo schieten we niks op
maar waarom wordt ik afgerekent over mijn post in als de bom valt maar onze Timmmmm niet die toch pal boven mijn post staat?
Zozo mij zwart maken he en extra verdenking
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
quote:Op zondag 12 oktober 2008 17:49 schreef timmmmm het volgende:
ik had het ook al gezegd, dat ik daar ook gepost hadBlijkbaar gaat mijn geheugen niet verder dan 1 dag terug in de tijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 12 oktober 2008 17:49 schreef timmmmm het volgende:
ik had het ook al gezegd, dat ik daar ook gepost hadniet dat ik weetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja herrinner me het nu wel weer maar was het al weer vergeten.quote:Op zondag 12 oktober 2008 17:58 schreef timmmmm het volgende:
Nou, dat heb ik écht wel gezegd, ga maar nazoeken,
Ik kan je de de betreffende PM's wel doorsturenquote:Op zondag 12 oktober 2008 18:43 schreef Harajuku. het volgende:
Ah crap, heb ik t leukste weer gemist zeker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
Inderdaad timmm, tot 19:00 uur.quote:Op zondag 12 oktober 2008 18:59 schreef timmmmm het volgende:
Unvote PP,
## Silent alarm
##SG
damn, je zag het
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dank u!quote:
quote:Op zondag 12 oktober 2008 19:03 schreef Silentalarm het volgende:
waaarom ik:(omdat jij mij ten dode opschreef, en mijn rol net iets waardevoller is dan die van jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
Sorryquote:Op zondag 12 oktober 2008 19:05 schreef timmmmm het volgende:
Zwijg hara, dode mensen lachen anderen niet uit!
Jij mag de volgende ronde weer pratenquote:Op zondag 12 oktober 2008 19:03 schreef timmmmm het volgende:
Jij bent de maffia PP
jij probeert mij er in te luizen, nu maar hopen dat het dorp het niet vergeet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |