Hier kan dat ook.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:41 schreef qu63 het volgende:
[..]
Mja, bij jou kan je wonen, hier kan je werken
joh dat komt welquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:48 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hier kan dat ook.Tenminste zou het moeten, alleen niet de banen die ik wil.
Hoi Kuukiequote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:30 schreef Kuukske het volgende:
Ja, doe eens Fleske! Hoe is het? Lang niet gespreekt.
Ah komt wel goed. En het meisje bij het zwembad? Nog steeds weg??quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoi KuukieJa hoe is het?
Beetje gammel nog steeds. Het zwemmen is nog steeds niet hervat eigenlijk. morgen maar dan. Moet ik vanavond wel bijtijds mn bedje in
Hopelijk voor de 22e nov. En hopelijk is mijn rug dan een stuk beter.quote:
is dan einde van dit contract?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:06 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hopelijk voor de 22e nov. En hopelijk is mijn rug dan een stuk beter.
Zie het even allemaal niet meer zitten.
Dat weet ik dus niet he, want ik ben er al een tijdje niet meer geweest. Maar ik hoop wel dat ze terugkomt natuurlijkquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:04 schreef Kuukske het volgende:
Ah komt wel goed. En het meisje bij het zwembad? Nog steeds weg??
een scherpe fles... die is waarschijnlijk gebroken dan!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:15 schreef Kuukske het volgende:
Oja, scherp Fles.
En daarom zit ie ook thuis.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:50 schreef mcDavid het volgende:
[..]
een scherpe fles... die is waarschijnlijk gebroken dan!
Ja, ook die.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:07 schreef Ynske het volgende:
[..]
is dan einde van dit contract?
k weet dat t niet makkelijk is, maar echt geloof dr nu maar in, ook voor jou is er weer een baan te vinden
houd je de http://www.limburgvac.nl/ ook in de gaten? staan ook vaak veel vacatures op, en wie niet waagt enzo
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:57 schreef mcDavid het volgende:
Laat je omscholen tot werktuigbouwkundige! Werk zat!
Heb je al een relatie?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |