Ook dat klopt, ik kom er bijna nooit omdat het er veel te druk is altijdquote:Op zondag 12 oktober 2008 16:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ervaring leert dat je er juist dan eigenlijk nooit gebruik van maakt
Waarom zou ik daarop klikken?quote:Op zondag 12 oktober 2008 16:27 schreef JortK het volgende:
We kunnen niet meer aan die keukentafel ontbijten
Ik ben idd ook pas 1x bij tvopnames geweest en 1x bij de radioquote:Op zondag 12 oktober 2008 16:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ervaring leert dat je er juist dan eigenlijk nooit gebruik van maakt
quote:Op zondag 12 oktober 2008 16:27 schreef JortK het volgende:
We kunnen niet meer aan die keukentafel ontbijten
Gewoon heel oud iddquote:
Tuurlijk.quote:
Ik zat net in mijn topje, maar heb mijn blousje weer aangetrokken.quote:
Was ik net weer druk met iets anders natuurlijkquote:Op zondag 12 oktober 2008 16:36 schreef Bengeltje het volgende:
Ik zat net in mijn topje, maar heb mijn blousje weer aangetrokken.
Kreeg het toch iets te fris.
Zoiets moeten we in de bus ook hebbenquote:Op zondag 12 oktober 2008 16:49 schreef Dr_Flash het volgende:
PHENO!!!!!
http://www.metacafe.com/watch/1860204/japan_train_high_tech/
Welke Shins kunnen dit??
Ik ook Qutie, ik ook.quote:Op zondag 12 oktober 2008 16:39 schreef qu63 het volgende:
[..]
Was ik net weer druk met iets anders natuurlijk
Lief.quote:Op zondag 12 oktober 2008 16:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik had het eigenlijk over capp. Een bak lasagne is me veel te veel en als dan eet ik een mini bakjequote:Op zondag 12 oktober 2008 17:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon een dikke bak lasagne of zo
Als we pizza gaan eten in Landsjraaf krijg je wel een puntje van mij, heb je genoeg aanquote:Op zondag 12 oktober 2008 17:16 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik had het eigenlijk over capp. Een bak lasagne is me veel te veel en als dan eet ik een mini bakje
vegetarische.
Dan gingen Qu en Yns toch mee? Kan ik bij iedereen een punt nemen, zit ik prop vol.quote:Op zondag 12 oktober 2008 18:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als we pizza gaan eten in Landsjraaf krijg je wel een puntje van mij, heb je genoeg aan
Nee dit ging over een privé meetquote:Op zondag 12 oktober 2008 18:54 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dan gingen Qu en Yns toch mee? Kan ik bij iedereen een punt nemen, zit ik prop vol.
Jullie vrouwen zijn ook maar rare schepsels. Wil ik je volstoppen, is het mijn schuld, en zo niet, is het ook nmmijn schuld.quote:Op zondag 12 oktober 2008 19:06 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je wil me uithongeren?Een puntje.
Dan ga ik wel uit eten met Bengelsquote:Op zondag 12 oktober 2008 19:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jullie vrouwen zijn ook maar rare schepsels. Wil ik je volstoppen, is het mijn schuld, en zo niet, is het ook nmmijn schuld.
Weet je, zoek het maar uit, aan jullie heb ik niks dan gezeik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |