Ik ga denk ik vanmiddag een zak "Ik wil Bolletje ongeveer 2500 pepernoten" kopenquote:
We hebben hier nu anderhalf kilo liggen.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:08 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik ga denk ik vanmiddag een zak "Ik wil Bolletje ongeveer 2500 pepernoten" kopen
Das dus een zak van 5 kilo voor ¤10, excl. btw
Is dat iets nieuws?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:36 schreef Dr_Flash het volgende:
WIj krijgen een kennismakingslunch aangeboden vandaagdoor een nieuwe collega
Of subway.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:41 schreef qu63 het volgende:
Ik eet straks gewoon mn meegebrachte bammetjes
En misschien ga ik wel even naar de Délifrance
Geen idee of die hier in Amersfoort zit. Ik weet er wel een te vinden in Hilversumquote:
Daar op die hoekquote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:48 schreef qu63 het volgende:
[..]
Geen idee of die hier in Amersfoort zit. Ik weet er wel een te vinden in Hilversum
Ik geloof het wel jaquote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daar op die hoek
Naast de gamewinkel
Hij loopt hier inmiddels 2 maanden rond, maar niemand weet wat hij doetquote:
Jij doet drie weken met zo'n footlong ding. Dan issie allang niet meer lekkerquote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:52 schreef Kuukske het volgende:
Subway is okay! Maar wel prijzig imo.
Klopt.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Jij doet drie weken met zo'n footlong ding. Dan issie allang niet meer lekker
Maar wel heul lekker.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:52 schreef Kuukske het volgende:
Ik weet het wel zekerquote:
Dat zekerquote:
Jij bent zeker geen student.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:52 schreef Kuukske het volgende:
Mja, dat zijn alle broodjeszakenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:52 schreef Kuukske het volgende:
Zal ik in Hilversum dan ff uitstappen en ff een broodje halen vanmiddag?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |