Mmmm ik geloof dat die eerste X-files film tussen 2 seizoenen in zat en niet toen de X-files afgelopen was. [/ nerd mode]quote:
Een tijdje terug was het nog Use Somebody van Kings of Leon. Weet niet of het die nu nog steeds is eigenlijk.quote:Op zondag 24 mei 2009 14:52 schreef T-Rigg het volgende:
Misschien is dit niet de plek, maar ik probeer het toch even.
Kent iemand de maandagavond promo van RTL4? Gaat geloof ik over CSI en Bones. Daar hoor je een ontzettend vet rock nummer en ik vroeg me af of iemand van de USA kijkers die de reclame kent weet van wie dat nummer is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Whatever I want.
dat zou ik iig niet doen, omdat iedere aflevering eigenlijk op zichzelf staat, en als je m 1 keer gezien hebt...quote:Op zaterdag 18 juli 2009 19:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Is het interessant genoeg om een DVD box te kopen of zit er te weinig verhaal in?
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 19:54 schreef PeRi het volgende:Ah, dan ga ik zeker kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Daarom.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 20:00 schreef sbientje het volgende:
[..]
dat zou ik iig niet doen, omdat iedere aflevering eigenlijk op zichzelf staat, en als je m 1 keer gezien hebt...
natuurlijk zijn ero ok wel verhalen die doorlopen enzo, maar persoonlijk gaf ik mijn geld liever ergens anders aan uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |