ik vond het nogal gay, horatio en ray samenquote:Op vrijdag 13 november 2009 21:51 schreef Jill-RMC het volgende:
Is Miami echt nodig om te kijken![]()
*zo'n hekel aan Horatio*
O en dat zeggen ze dan gewoon even niet.quote:Op maandag 16 november 2009 08:34 schreef Jill-RMC het volgende:
We hebben afgelopen week weer gewoon nieuwe afleveringen gehad. Eentje die verspreid was over de drie verschillende CSI's. Het verhaal begon zeg maar in Miami, liep door naar NY en eindigde in Las Vegas. Maar moet zeggen dat je de andere afleveringen niet per se gekeken hoeft te hebben om het verhaal te snappen.
ja hoe zat dat ook weer? iets met zijn vader??quote:Op zondag 24 januari 2010 22:04 schreef Estolan het volgende:
er is toch iets in zijn verleden gebeurd, waarbij er nog officieel geen uitslag van onderzoek was ( zover ik begreep )
quote:Op zondag 24 januari 2010 22:37 schreef PeRi het volgende:
Misschien is Ray wel Dr. Jekyll - CSI by day/night, Dr. Freak all other nights.
Ja ik heb het eigenlijk ook en vind het niet meer zo bijzonder. Laatste episode was daar ook weer een voorbeeld van. Beetje matig eigenlijk.quote:Op zondag 24 januari 2010 22:14 schreef sbientje het volgende:
[..]
ja hoe zat dat ook weer? iets met zijn vader??
ik vind csi ook echt achteruithollen. itt NY, dat eigenlijk steeds leuker wordt imo, gaat dit eigenlijk nergens meer over. Het is echt zo slapjes allemaal...
Justin Bieberquote:Op zondag 25 juli 2010 00:23 schreef sbientje het volgende:
hebben jullie het goede nieuws al gehoord?![]()
Justin Bieber heeft een rolletje in de eerste aflevering van het seizoen (geloof 23 september maar weet het niet zeker). Hiep hiep, hoera!!!
nee niet eens...quote:Op zondag 25 juli 2010 17:02 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Justin Bieber![]()
Hopelijk is hij het slachtoffer van een gruwelijke moord.
quote:
Justin Bieber heeft een gastrol bemachtigd in 'CSI: Crime Scene Investigation'. De 16-jarige tienerster speelt een probleemkind dat een afschuwelijke beslissing moet nemen over zijn enige broer.
Bieber is op 23 september in de Verenigde Staten op televisie te zien in de eerste aflevering van het nieuwe seizoen. Het is onbekend hoeveel afleveringen de zanger in de serie van de partij zal zijn. De producent laat wel weten dat de verhaallijn van zijn karakter een emotioneel verloop heeft en later in het seizoen wordt afgerond.
Ik denk dat we er wel vanuit kunnen gaan dat dit een rode draad in de serie zal zijn dit seizoen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:59 schreef Mr.Silencer het volgende:
Deze seriemoordenaar bevalt me wel. Sqweegel, wat een geweldige freak met al die aparte bewegingen.
idd ja!quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 16:40 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Ik denk dat we er wel vanuit kunnen gaan dat dit een rode draad in de serie zal zijn dit seizoen.
haha idd dat eindequote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:59 schreef Mr.Silencer het volgende:
Deze seriemoordenaar bevalt me wel. Sqweegel, wat een geweldige freak met al die aparte bewegingen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |