toch al gauw weer de eventuele verzendkosten van een nieuwequote:Op zondag 12 oktober 2008 12:14 schreef Loveless85 het volgende:
een 5 jaar oude laptop![]()
dagwaarde tussen de 1 á 2 euro?![]()
Denk niet dat je hier nog wat mee opschiet, snap ook niet waarom je het wil, want al krijg je al wat zal het echt niet meer dan een paar tientjes zijn op zn allerbest
Dan moet je geen Dell kopen.quote:Op zondag 12 oktober 2008 12:26 schreef gateway het volgende:
[..]
toch al gauw weer de eventuele verzendkosten van een nieuwe
Deed, jaquote:Op zondag 12 oktober 2008 12:31 schreef Dressed4Succes het volgende:
do er nog steeds mijn dagelijkse werk op
laptop is normaal met 3 jaar afgeschreven..... Er is wel een wet die zegtd at je mag vervachten wvan een product dat het X aantal jaar meegaat......quote:Op zondag 12 oktober 2008 12:31 schreef Dressed4Succes het volgende:
Waar ik dus aan denk is dat ze gaan kijken wat een model met vergelijkbare specificaties nu nog kost. Anders klopt dat natuurlijk niet.Je bent verzekerd, iemand maakt iets van je kapot en vervolgens krijg je niet terug? Wat is dan het nut van verzekerd zijn. Je mag er als slachtoffer niet beter van worden maar ook niet slechter.
Laptop verkeerde in uitmuntende staat. do er nog steeds mijn dagelijkse werk op.
Het LCD scherm is kapot dus vervangen daarvan kost veel. Niet de moeite waard.
Bij normaal gebruik ja. Ik denk niet dat van de tafel gooien onder normaal gebruik valtquote:Op zondag 12 oktober 2008 13:05 schreef gateway het volgende:
Er is wel een wet die zegtd at je mag vervachten wvan een product dat het X aantal jaar meegaat......
Nogal slecht voor de familie banden, zo een houdingquote:Op zondag 12 oktober 2008 13:16 schreef Adfundum het volgende:
Jij hebt toch niets met de verzekeing te maken, maar je moeder. Laat die maar voor een vervangend exemplaar zorgen. Dat zij weinig of niets van haar verzekering terugkrijgt is haar probleem, niet het jouwe.
Kort door de bocht, zoals ik al zei, voor een paar tientjes vind je vast wel een tweedehands display.quote:Op zondag 12 oktober 2008 12:31 schreef Dressed4Succes het volgende:
Het LCD scherm is kapot dus vervangen daarvan kost veel. Niet de moeite waard.
Weggegooid geld, steek je er een paar tientjes en een hoop werk in en daarna heb je dus weer een laptop die 0 euro waard is.quote:Op zondag 12 oktober 2008 14:04 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Kort door de bocht, zoals ik al zei, voor een paar tientjes vind je vast wel een tweedehands display.
Ik zeg het misschien nogal hard maar dat is toch normaal.quote:Op zondag 12 oktober 2008 13:58 schreef kevin33 het volgende:
[..]
Nogal slecht voor de familie banden, zo een houding
Ehm , ja en nee. Als TS niet de normale voorzichtigheid in acht heeft genomen (zoals dat zo prachtig heet) dan heeft hij het toch echt voornamelijk aan zichzelf te danken. Dus dan ben ik het echt niet met je eens. Wanneer het inderdaad een stom ongelukje was terwijl TS de kabel aan de kant gelegd had etc. etc. ja dan vind ik dat niet meer dan normaal.quote:Op zondag 12 oktober 2008 14:38 schreef Adfundum het volgende:
[..]
Ik zeg het misschien nogal hard maar dat is toch normaal.
Als ik iets van een ander kapot maak vergoed ik gewoon de schade, of het nou onder mijn verzekering valt of niet. Lijkt me niet meer dan normaal. Waarom moet een ander met de brokken zitten als ik daar schuld aan heb.
En dat het verzekeringtechnisch afgeschreven is wil iet zeggen dat het voor de eigenaar geen waarde heeft.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |