wat was de uitkomst daarvan?quote:Op zondag 12 oktober 2008 21:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Verliefd op meisje die "out-of-my-league" is
Dat dacht hij ook.
word yoquote:Op zondag 12 oktober 2008 21:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Word. Ik wil eigenlijk wel even lezen en naar bed maar eigenlijk ook niet.
Voorlopige uitkomst is dat 'ie een date heeft.quote:Op zondag 12 oktober 2008 21:58 schreef Etcetera het volgende:
wat was de uitkomst daarvan?
oh da's wel tofquote:Op zondag 12 oktober 2008 22:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Voorlopige uitkomst is dat 'ie een date heeft.
ik heb vandaag Mustang Shelby GTH ofzo gezien, cabrio. wauwquote:Op zondag 12 oktober 2008 22:02 schreef Nembrionic het volgende:
Gisteren trouwens even aan de kont van eerder genoemde Mustang gezeten. Dat voelde goed
quote:Op zondag 12 oktober 2008 22:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Voorlopige uitkomst is dat 'ie een date heeft.
Dan stop ik met aanmoedigenquote:Op zondag 12 oktober 2008 22:10 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]Da's wel mooi! Zit er by my niet in
Ik vind het wel lief hoor, maar hij heeft alleen mijn nummerquote:
En hoe komt 'ie daaraan dan?quote:Op zondag 12 oktober 2008 22:15 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik vind het wel lief hoor, maar hij heeft alleen mijn nummer
Dat heb ik hem vet stoer (en on-PS'erig) gegeven aan het eind van ons gesprek, wat volgens mijn vrienden vet lang duurde ( >1 uur)quote:
Dan moet je PUB en R&P even in de gaten houden de komende 3 dagenquote:Op zondag 12 oktober 2008 22:28 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Dat heb ik hem vet stoer (en on-PS'erig) gegeven aan het eind van ons gesprek, wat volgens mijn vrienden vet lang duurde ( >1 uur)
Daar is ie niet het type voorquote:Op zondag 12 oktober 2008 22:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan moet je PUB en R&P even in de gaten houden de komende 3 dagen
Dat zijn juist de ergstequote:Op zondag 12 oktober 2008 22:30 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Daar is ie niet het type voor
Maar jij hebt ook iets "on-PS-rigs" gedaanquote:Op zondag 12 oktober 2008 22:30 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Daar is ie niet het type voor
ik weet niet hoor, maar denk je echt dat een jongen die ruim een uur met je kletst geen interesse heeftquote:Op zondag 12 oktober 2008 22:28 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Dat heb ik hem vet stoer (en on-PS'erig) gegeven aan het eind van ons gesprek, wat volgens mijn vrienden vet lang duurde ( >1 uur)
Laten we zeggen dat het hem dagelijks overkomtquote:
Zoveel zegt het nou ook weer niet hoorquote:Op zondag 12 oktober 2008 22:32 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik weet niet hoor, maar denk je echt dat een jongen die ruim een uur met je kletst geen interesse heeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |