quote:Ze vind het dus juist zo leuk als ik zo doe, terwijl je normaal altijd hoort dat een jonge zo lief lief lief
Wat ben je toch mooi als je zo heerlijk opstandig, lelijk en agressief doet
Stiekum kicken vrouwen dus wel op de ietwat agressieve, 'alpha' man?
quote:Er kicken net zo veel vrouwen op 'agressieve' mannen, dan mannen op 'slet-achtige' vrouwen...
Op vrijdag 22 maart 2002 11:56 schreef Ron_Jeremy het volgende:
Me meisje stuurde me wat op en die vond ik zo leuk en apart, dat ik dacht, daar wil ik de dames wat over vragen.
[..]Ze vind het dus juist zo leuk als ik zo doe, terwijl je normaal altijd hoort dat een jonge zo lief lief lief
![]()
moet doen.
Stiekum kicken vrouwen dus wel op de ietwat agressieve, 'alpha' man?
Ieder zijn / haar soort he...
Een man mag dus best lief zijn, maar moet ook van zich af kunnen bijten en laten zien dat hij niet altijd achter het dametje aankruipt.
quote:Maar er wel elke avond opkruipt...
Op vrijdag 22 maart 2002 12:03 schreef Brad het volgende:
Een beetje tegenspraak in een relatie zorgt voor wat vuurEen man mag dus best lief zijn, maar moet ook van zich af kunnen bijten en laten zien dat hij niet altijd achter het dametje aankruipt.
quote:uiteraard
Op vrijdag 22 maart 2002 12:07 schreef CherrymoonTraxx het volgende:[..]
Maar er wel elke avond opkruipt...
quote:
Op vrijdag 22 maart 2002 12:17 schreef Superann het volgende:
Waarschijnlijk ben je te lelijk, dan willen vrouwen je ondanks al je 'goede' eigenschappen niet. Je kunt beter een lief persoon worden.
quote:Hey, dat ging ik ook net zeggen! Botter/beroeder/slechter dan mij is nog niet uitgevonden!
Op vrijdag 22 maart 2002 12:14 schreef -_DaMightyWackO_- het volgende:
Ik ben evil tot op het bod en mega slecht!! Maar waar zijn die vrouwen nou??
Als hufter lig je altijd beter bij de vrouwen,...
Tuurlijk zijn er uitzonderingen... maar daar benk dan ook poezzielief tegen
quote:Leg dat dan eens uit......
Op vrijdag 22 maart 2002 12:46 schreef Nuoro het volgende:
Eh, moet dit topic eigenlijk niet: "waarom kicken die 'wrong guys' toch altijd zo op zichzelf?" heten?
Bovendien vind ik dat in dit soort topics vaak zo zwart wit gekeken wordt. Of je bent een eikel of je bent een watje. Terwijl juist de man die daar tussen invalt in mijn ogen het leukste is.
quote:Dit meen je niet......
Op vrijdag 22 maart 2002 12:56 schreef Ripley het volgende:
Hmmm. Ik vind het erg vervelend als iemand geen ruggegraat heeft, omdat ik wel van een pittige discussie houd.Ik moet dus wel iemand hebben die een beetje tegengas geeft, anders komen mijn slechtste kanten naar boven, omdat ik dan de grenzen ga opzoeken.maar: iemand die onbeschoft of aggressief is bekoort mij totaal niet. Dus ik zou niet zeggen dat ik op wrong guys val, maar dat ik op strong guys val.
quote:Waarschijnlijk wel. En ze staat niet alleen!
Op vrijdag 22 maart 2002 13:07 schreef Vaan_Banaan het volgende:[..]
Dit meen je niet......
* Superann wijst naar zichzelf
Wat doe je daar dan aan?
quote:
Op vrijdag 22 maart 2002 13:47 schreef Armageddon het volgende:
Botter dan mij zijn ze nog niet uitgevonden
quote:Hmm, als ik wil, lul ik iedereen om ver, en kwets ik ze aan alle mogelijke kanten...
Op vrijdag 22 maart 2002 13:47 schreef Armageddon het volgende:
Botter dan mij zijn ze nog niet uitgevonden
(niet dat ik dat altijd doe)
gelukkig maar...
quote:inderdaad, ik ben Het Kwaad, ennuh, geen vrouwen
Op vrijdag 22 maart 2002 12:14 schreef -_DaMightyWackO_- het volgende:
Ik ben evil tot op het bod en mega slecht!! Maar waar zijn die vrouwen nou??
quote:Kortom, je moet in toom gehouden worden, omdat je bang bent, dat als jezelf bent, alles fout gaat?
Ik moet dus wel iemand hebben die een beetje tegengas geeft, anders komen mijn slechtste kanten naar boven, omdat ik dan de grenzen ga opzoeken
quote:Verbaast dit je nu echt?
Op vrijdag 22 maart 2002 14:26 schreef Vaan_Banaan het volgende:
Ik snap deze opmerking van Ripley (Superann denkt er ook zo over) nog steeds niet:
[..]Kortom, je moet in toom gehouden worden, omdat je bang bent, dat als jezelf bent, alles fout gaat?
Hoe moet ik dat dan in Jozefsnaam van te voren weten!??! Als man kom ik een leuk meisje tegen. Het klikt leuk en we krijgen een relatie en dan kom ik erachter dat ik als een soort van vader mijn vriendin in toom moet houden!!?!?!?!
Waar is dan die leuke meid gebleven waar ik verliefd op ben geworden? Ik ben verdomme de oppas niet! Ik ben de wederhelft, die van alles naar zijn kop geslingerd krijgt, terwijl ik me van geen kwaad bewust ben!!
GVVVRR, de irritatie borrelt weer helemaal op....
Leg het even uit, als het niet zo is. Hier snap ik niks van.
Mij niet hoor, vrouwen willen nu eenmaal een vent die hun aankan, die hun in toom kan houden. Iemand waar ze tegenop kunnen kijken. Anders lopen ze zo over je heen en ben je niet intressant meer.
quote:Klopt als een bus...........
Op vrijdag 22 maart 2002 14:41 schreef X-Ray het volgende:[..]
Verbaast dit je nu echt?
Mij niet hoor, vrouwen willen nu eenmaal een vent die hun aankan, die hun in toom kan houden. Iemand waar ze tegenop kunnen kijken. Anders lopen ze zo over je heen en ben je niet intressant meer.
quote:Ja eh... waarom waarom zijn de bananen krom?
Op vrijdag 22 maart 2002 14:46 schreef Vaan_Banaan het volgende:
Maar ik wil dan ook wel weten waarom een vrouw dat wil.
Zo zitten ze nu eenmaal in elkaar.
quote:de zoete sufferd is degene waartegen ze vertellen dat hun vriend zo'n klootzak is. Stiekem zijn deze sufferds ontzettend verliefd op de vrouw in kwestie maar moeten ze met lede oogjes aanzien hoe zij verliefd is op een bruut van een vent. De gedachte dat ze elke avond eens stevig wordt genaaid door deze klootzak is vaak teveel voor deze lieve mannetjes die in de ogen van het meisje 'broertje' op hun voorhoofd hebben staan.
Op vrijdag 22 maart 2002 12:02 schreef ThE_ED het volgende:
een 'zoete sufferd' nou nee dat is een duidelijke omschrijving
quote:*noteert deze in het boek van superwijze uitspraken*
Op vrijdag 22 maart 2002 17:13 schreef Herald het volgende:[..]
de zoete sufferd is degene waartegen ze vertellen dat hun vriend zo'n klootzak is. Stiekem zijn deze sufferds ontzettend verliefd op de vrouw in kwestie maar moeten ze met lede oogjes aanzien hoe zij verliefd is op een bruut van een vent. De gedachte dat ze elke avond eens stevig wordt genaaid door deze klootzak is vaak teveel voor deze lieve mannetjes die in de ogen van het meisje 'broertje' op hun voorhoofd hebben staan.
Erg frappant is dat deze smachtende knulletjes vaak een perfect beeld hebben hoe de perfecte relatie werkt. Het lijkt alsof ze een godsgeschenk uit de hemel zijn, zo goed weten ze te verwoorden hoe zij hun toekomstige vriendin gaan behandelen. Alsof de dametjes van glas zijn zo voorzichtig willen ze er mee omgaan. Deur openhouden, op zijn tijd een bloemetje meebrengen, immer ja en amen zeggen, nooit ruzie maken. De droom van elke vrouw dus. Maar toch wil het niet zo lukken voor deze ideale schoonzonen.
Bedankt Herald, je hebt mijn frustratie goed verwoord
![]()
I FOK!king rule
quote:Omdat ze lelijk zijn.
de zoete sufferd is degene waartegen ze vertellen dat hun vriend zo'n klootzak is. Stiekem zijn deze sufferds ontzettend verliefd op de vrouw in kwestie maar moeten ze met lede oogjes aanzien hoe zij verliefd is op een bruut van een vent. De gedachte dat ze elke avond eens stevig wordt genaaid door deze klootzak is vaak teveel voor deze lieve mannetjes die in de ogen van het meisje 'broertje' op hun voorhoofd hebben staan.
Erg frappant is dat deze smachtende knulletjes vaak een perfect beeld hebben hoe de perfecte relatie werkt. Het lijkt alsof ze een godsgeschenk uit de hemel zijn, zo goed weten ze te verwoorden hoe zij hun toekomstige vriendin gaan behandelen. Alsof de dametjes van glas zijn zo voorzichtig willen ze er mee omgaan. Deur openhouden, op zijn tijd een bloemetje meebrengen, immer ja en amen zeggen, nooit ruzie maken. De droom van elke vrouw dus. Maar toch wil het niet zo lukken voor deze ideale schoonzonen.
quote:Hmm.. zelfreflectie?
quote:Goed spoken...
Op vrijdag 22 maart 2002 17:27 schreef -IDivinity- het volgende:[..]
Hmm.. zelfreflectie?
Maar je hebt idd gelijk, het is opzich best triest dat diegene die andere de grond intrapt de meeste aandacht krijgt, puur vertoning van geen eigen waarde en mening. Het kicken op datgene wat ze niet hebben. Vroeger was ik zo'n liev sufferdje, die altijd maar liev was en aggressief werd in m'n aai-bolletje over hoe de grote 'stoere' gozert m'n droommeisje keihard in haar holletje nam. In deze lieve sulletjes hun hersens is het dan ook omgekeerde maatschappij: 'Waarom ik niet, *snotter snotter*. Dream on, zelfmedelijden heb je geen kont aan, de enigste manier is overal schijt hebben,op die hele hierarchie,
op de vrouwen die maar stoere gozerts willen. Ik val mensen niet graag aan, maar als ze mij aanvallen, reken maar op hevige tegenstand. En als je me dan nog niet wilt, shite, er lopen tig meissies rond.
En hierbij sluit de *kuch* geweldige *kuch* mening van de *kuch* welbesproken *kuch* moi, en roep al die lievertjes op om schijt te hebben aan het hele 'stoer'/'liev' war die eeuwig maar heerst. En achja lelijk? Neu.. lievertjsu hebben eerder een lack aan uitstraling
Ehm wellspoken man ![]()
Kom voor jezelf op, de barricades op, waarom jij niet? omdat je geen grote bek hebt, omdat je geen schijt hebt aan al die te brede gasten die er met 'jouw' meisjes vandoor gaan. Heb schijt aan die wijven, die zijn je niet waard, ze zijn te opppervlakkig....
quote:Daar ben ik het niet mee eens, ik kijk tegen niemand op en daar zie ik ook eigenlijk geen enkele reden toe.
Op vrijdag 22 maart 2002 14:41 schreefX-Ray
het volgende:
Iemand waar ze tegenop kunnen kijken.
quote:En dan laten ze zich door honden zoals ik neuken
Oh en die broertjes mogen niet omdat het nerds zijn
quote:Je snapt het idd niet. Ik hoef niet ín toom gehouden'te worden, ik wil gewoon iemand die niet klakkeloss aanneemt wat ik zeg. Dus als ik ongelijk heb, wil ik dat ook gewoon op een nette en aardige manier horen. En ik wil niet iemand die overal ja en amen op zegt.
Op vrijdag 22 maart 2002 14:26 schreef Vaan_Banaan het volgende:
Ik snap deze opmerking van Ripley (Superann denkt er ook zo over) nog steeds niet:
[..]Kortom, je moet in toom gehouden worden, omdat je bang bent, dat als jezelf bent, alles fout gaat?
Hoe moet ik dat dan in Jozefsnaam van te voren weten!??! Als man kom ik een leuk meisje tegen. Het klikt leuk en we krijgen een relatie en dan kom ik erachter dat ik als een soort van vader mijn vriendin in toom moet houden!!?!?!?!
Waar is dan die leuke meid gebleven waar ik verliefd op ben geworden? Ik ben verdomme de oppas niet! Ik ben de wederhelft, die van alles naar zijn kop geslingerd krijgt, terwijl ik me van geen kwaad bewust ben!!
GVVVRR, de irritatie borrelt weer helemaal op....
Leg het even uit, als het niet zo is. Hier snap ik niks van.
Waar ik dit op baseer: ik heb een vriendje gehad die, als ik vervelend was geweest omdat iedereen nu eenmaal wel eens sjacherijnig is, de volgende dag zijn excuses kwam aanbieden en een cadeautje kwam brengen. Heel lief, maar op dat moment onterecht. Hij had gewoon moeten zeggen: Ik snap dat je sjacherijnig doet, het maakt niet uit, maar ik kan er ook niks aan doen. Dat is aan de ene kant gewoon lief en vriendelijk en aan de andere kant ben je ook geen pushover of watje.
quote:
Op vrijdag 22 maart 2002 18:13 schreef Ripley het volgende:
Waar ik dit op baseer: ik heb een vriendje gehad die, als ik vervelend was geweest omdat iedereen nu eenmaal wel eens sjacherijnig is, de volgende dag zijn excuses kwam aanbieden en een cadeautje kwam brengen.
Zo eentje heb ik er ook gehad! Verschrikkelijk was dat zeg.
(Misschien was het wel dezelfde als die van jou. Die van mij heette Michel en de jouwe?)
Maar zo liev dat ik gelijk met iets kom aanzetten nadat ik sacho ben geweest vindt ik wel erg ver gaan haha
Maar goed, ik ben van mening dat vrouwen misschien af en toe gekwetst moeten worden(naar mijn gevoel dan) in een discussie. Ik vind het heerlijk om discussie's te voeren en ze mogen van mij best hoog oplopen. Ik kan echter geen vlieg kwaad doen, ik zal dus ook nooit 'op de man/vrouw' gaan spelen. Dus dan ben ik een 'softy'???? Zou dit dan (een van) de reden(en) zijn waarom ik nog altijd op m'n 24ste vrijgezel rondloop???? Voor mij een vraag, voor wellicht een hoop vrouwen een weet....
quote:Jij bent rielekst meisje
Op vrijdag 22 maart 2002 21:11 schreef Celesta het volgende:
Hmm misschien ben ik wel raar want ik val juist op lieve jongens???!!
Oké het moet ook niet té zijn,soms is wat tegengas wel goed,maar ik val zeker niet op van die klootzakken.....
quote:Maar ze is wel rielekst
Op vrijdag 22 maart 2002 23:01 schreef Mimic het volgende:
celesta is nu van mij afblijven
quote:hmm ik heb het anders gehad.. Vanaf het stukje nooit ergens zin in.. zij had juist teveel zin, teveel te vertellen (maar nooit iets interessants, iets waar je zegt heee), zegt altijd hoe ze zich voelt, ruzies kon ze inderdaad niet (die vermeed ze standaard bij mij terwijl haar vriendinnen en zij zo overtuigend probeerden te overkomen van ze zegt altijd wat ze denkt en heeft altijd grote bek).
Op vrijdag 22 maart 2002 21:54 schreef Tyler_Durden het volgende:
natuurlijk wil je als meisje een beetje assertieve partner. Dat is bij mannen net zo goed. Ik had een meisje, ze was echt knap, maar zo verschrikkelijk...hoe noem ik het, nouja een 'nice girl' zeg maar. Nooit ergens zin in, vond alles goed, liet het initiatief altijd bij mij liggen, heeft nooit wat te vertellen alleen ging et echt nergens over, zegt nooit hoe ze zich voelt, en van een goede ruzie had ze al helemaal nooit gehoord. Kon er ook niet mee ouwehoeren.Als ik met 'r wilde praten, en ik denk laat ik dus maar eens een discussie beginnen bv over zeehondjes die neergeknuppeld worden, dan kreeg je zo'n dooddoen antwoord van "tsja..uh..best zielig idd. [ff stilte..] Nou ik ik GTST kijken okey?"
Aaarrghhh!!!!!!!!!!! nou geef mij maar een meisje met een beetje pit !!
euhm wtf praat jij over zeehondjes (vage manier om haar et bed in te lullen)????
die denkt vast wtf is dit voor vage shit.. Haha GTST kijken wat een rofl.
Ok wat zeur ik eigenlijk
jij hebt het erger meegemaakt
[offtopic: kijk mijn sign eens, komt die je ook bekend voor hehehehe.. i LOVE FightClub, best movie ever made]
[Dit bericht is gewijzigd door cenobite op 23-03-2002 00:46]
Maar het blijft: soort zoekt soort
Maar er zijn jongens die niet willen praten en samen met vriendinlief GTST gaan kijken.
En de mensen die TOEVALLIG op FoK! komen zijn dus ook de mensen die willen discussieren... dus als we hier een opinipijling gaan houden dan lijkt het alsof de vrouw die altijd maar instemt ineens slecht is...
quote:Yep
Op vrijdag 22 maart 2002 14:41 schreef X-Ray het volgende:[..]
Verbaast dit je nu echt?
En ook omgekeerd. Ik zou ook geen vrouw willen die altijd maar ja en amen zou zeggen.
Voor 'lieve' vriendinnetjes ben ik niet leuk.
Nog steeds vrijgezel tot op het bot en zie zo snel er ook geen verandering in komen.
als we het over "bad guys" hebben lijkt me het verhaaltje wat duidelijker....
quote:en hoe lang mag hij je niet zien staan ?
Op zaterdag 23 maart 2002 12:36 schreef Sinaasappel het volgende:
mee eens, geef mij maar een jongen waar ik echt moeite voor moet doen, die me niet eens ziet staan, dan blijft het leuk, behalve als je echt gek van hem bent
Ben getrouwd met een lieve man die mij op handen draagt. (Figuurlijk dan! Letterlijk zou dat wat veel van hem vergen
)
eerst was het niet goed want de mannen ontrokken zich teveel aan van alles. ze hielden geen rekening met de vrouw en alles wat ze deden was werken eten en sexen.
Nu is de moderne man veelal verandert doet meer enz geeft meer om de vrouw bladiebladiebla en wat wil de tegenwoordige vrouw? Juist dat de man weer zo is als vroeger. Niet om ze geeft ze als een stuk vuil behandeld enz enz.
Nee dames wrom vinden jullie nou eerst niet is ff ui wat jullie zelf het best vinden voor ons weer te gaan willen veranderen.
quote:toen was ze jong en aantrekkelijk
Op zaterdag 23 maart 2002 16:21 schreef Gia het volgende:
Ik heb er één gehad met losse handjes en één met losse zeden. (ging vreemd bij het leven)
quote:nu is ze oud en getrouwd
Ben getrouwd met een lieve man die mij op handen draagt. (Figuurlijk dan! Letterlijk zou dat wat veel van hem vergen)
Laat men toch lekker zoeken naar spanning. Men komt er vanzelf wel achter dat er meer in dit leven is dan alleen die spanning. Het is alsof men een partner zoekt als opvulling van de eigen saaiheid. Natuurlijk moet de ander tegengas kunnen bieden, maar er is toch wel meer te vertellen over tegengas dan alleen maar een macho zijn?
Uitgaan heeft dus geen zin, omdat al die "Bitches" toch alleen maar geintresseerd zijn in Neanderthalers die hun bij de haren over de drempel van de slaapkamer slepen. ![]()
Ik dank U
![]()
Anyhow, If I Ain't Good Enough 4 You, <censuur>
quote:Nee. Ik ben het niet eens met je stelling.
Op zaterdag 23 maart 2002 19:14 schreef JaJoah het volgende:
GodverdommeNu ik deze draad gelezen heb, en tot de conclusie kom dat ik "verkeerd in elkaar zit" (lees: zacht karakter heb) is heel mijn avond naar de klote.
Uitgaan heeft dus geen zin, omdat al die "Bitches" toch alleen maar geintresseerd zijn in Neanderthalers die hun bij de haren over de drempel van de slaapkamer slepen.
Ik dank U
![]()
![]()
Vroeger wel. maar het is niet zo. Ze zoeken (ze zoeken, generalisatie -10 ofzo geloof ik) de perfecte persoon, of de persoon die daarbij het dichtst in de buurt komt. Dat wil zeggen, op dat moment de persoon die het beste aan hun wensen voldoet.
En mannen willen alleen maar neuken... (dat is een vergelijkbare stelling en in het licht van het door jou gestelde een waarheid).
quote:Daar heb ik meestal ook wel last van.
Op zaterdag 23 maart 2002 19:14 schreef JaJoah het volgende:
GodverdommeNu ik deze draad gelezen heb, en tot de conclusie kom dat ik "verkeerd in elkaar zit" (lees: zacht karakter heb) is heel mijn avond naar de klote.
quote:Nu je zo pissig doet gaat alles vanavond vanzelf. Ik dacht vanmiddag ook ff tegen een dame van:''pleur ff een eind op want je staat in de weg.'' Begint ze me spontaan zwijmelend
Uitgaan heeft dus geen zin, omdat al die "Bitches" toch alleen maar geintresseerd zijn in Neanderthalers die hun bij de haren over de drempel van de slaapkamer slepen.
quote:Die moet je er zeker inhouden. NEXT!!!!
Ik dank U![]()
![]()
quote:emmm de halve avond niet, en als je er half wat mee hebt, moet ie gewoon niet echt nadrukkelijk laten merken dat ie gek op je is, daar houdt ik van, blijft het spannend,
Op zaterdag 23 maart 2002 16:14 schreef milagro het volgende:[..]
en hoe lang mag hij je niet zien staan ?
Ja ik zit vreemd in elkaar
quote:nee hoor, heb ik ook
Op zaterdag 23 maart 2002 19:36 schreef Sinaasappel het volgende:[..]
emmm de halve avond niet, en als je er half wat mee hebt, moet ie gewoon niet echt nadrukkelijk laten merken dat ie gek op je is, daar houdt ik van, blijft het spannend,
Ja ik zit vreemd in elkaar
quote:
Op zaterdag 23 maart 2002 19:46 schreef milagro het volgende:[..]
nee hoor, heb ik ook
en ik zit niet vreemd in elkaar ...... vind ik
quote:Ik laat trouwens ook niet echt merken als ik gek ben op iemand, doet hij ook een keer moeite!
Op zaterdag 23 maart 2002 19:46 schreef milagro het volgende:[..]
nee hoor, heb ik ook
en ik zit niet vreemd in elkaar ...... vind ik
quote:ik ook niet..... maar als het me te lang duurt.... dan ga ik wel tot actie over... met alle risico's van dien
Op zaterdag 23 maart 2002 19:52 schreef Sinaasappel het volgende:[..]
Ik laat trouwens ook niet echt merken als ik gek ben op iemand, doet hij ook een keer moeite!
quote:Lekker veilig he?
Ik laat trouwens ook niet echt merken als ik gek ben op iemand, doet hij ook een keer moeite!
quote:Als je als jongen daarop gaat zitten wachten, kun je wachten tot je een ons weegt...
quote:Als ze het goed kan, hou ik het ook wel een week vol
Op zaterdag 23 maart 2002 19:01 schreef chocolatemoeze het volgende:
Niet iemand die lekker mijn *** kan zuigen, want dat gaat na een nacht al rap vervelen als er niet meer inhoud in zit.
En dan mag ze op verzoek langskomen
quote:
Op zaterdag 23 maart 2002 12:36 schreef Sinaasappel het volgende:
geef mij maar een jongen die me niet eens ziet staan
quote:je zoekt dus een dominante passieve actieve jongen die zich door jou wil laten domineren
Op zaterdag 23 maart 2002 19:52 schreef Sinaasappel het volgende:
klinkt allemaal wat tegenstrijdig als je het mij vraagt
quote:tsja, en dan denkt ie op een gegeven moment, zak dr maar in...
ook een man heeft waardering en bevestiging nodig. ongelooflijk he... mannen zijn ook mensen!
quote:Volgens mij is het een vrouw.
Op zaterdag 23 maart 2002 23:42 schreef Herald het volgende:[..]
[..]je zoekt dus een dominante passieve actieve jongen die zich door jou wil laten domineren
klinkt allemaal wat tegenstrijdig als je het mij vraagt
quote:Inderdaad, want die vrouwen moeten zo veel moeite doen voor een man tegenwoordig.....NOT !!!
quote:Hey!
Op zaterdag 23 maart 2002 15:15 schreef k_i_m het volgende:
Toch nog even tussendoor hoor,
de meeste mannen veranderen vanzelf in klootzakken, op het
moment dat je ze langer ziet dan een maand of 2.
I'm #1 so why try harder!
quote:Heeft Georgina Verbaan niet recentelijk in een interview toegegeven dat ze Osama Bin Laden "best wel een aantrekkelijke man" vond?
Op vrijdag 22 maart 2002 12:11 schreef ThE_ED het volgende:
schijnt dat moordenaars enzo ook vaak huwlijksaanzoeken krijgen in de gevangenis.. ook marc dutroux schijnt al fanmail te krijgen...
Dat zal mijn instelling zijn bij de volgende relatie... geen spelletjes..gewoon jezelf zijn zonder je partner te overdonderen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |