quote:Ze vind het dus juist zo leuk als ik zo doe, terwijl je normaal altijd hoort dat een jonge zo lief lief lief
Wat ben je toch mooi als je zo heerlijk opstandig, lelijk en agressief doet
Stiekum kicken vrouwen dus wel op de ietwat agressieve, 'alpha' man?
quote:Er kicken net zo veel vrouwen op 'agressieve' mannen, dan mannen op 'slet-achtige' vrouwen...
Op vrijdag 22 maart 2002 11:56 schreef Ron_Jeremy het volgende:
Me meisje stuurde me wat op en die vond ik zo leuk en apart, dat ik dacht, daar wil ik de dames wat over vragen.
[..]Ze vind het dus juist zo leuk als ik zo doe, terwijl je normaal altijd hoort dat een jonge zo lief lief lief
![]()
moet doen.
Stiekum kicken vrouwen dus wel op de ietwat agressieve, 'alpha' man?
Ieder zijn / haar soort he...
Een man mag dus best lief zijn, maar moet ook van zich af kunnen bijten en laten zien dat hij niet altijd achter het dametje aankruipt.
quote:Maar er wel elke avond opkruipt...
Op vrijdag 22 maart 2002 12:03 schreef Brad het volgende:
Een beetje tegenspraak in een relatie zorgt voor wat vuurEen man mag dus best lief zijn, maar moet ook van zich af kunnen bijten en laten zien dat hij niet altijd achter het dametje aankruipt.
quote:uiteraard
Op vrijdag 22 maart 2002 12:07 schreef CherrymoonTraxx het volgende:[..]
Maar er wel elke avond opkruipt...
quote:
Op vrijdag 22 maart 2002 12:17 schreef Superann het volgende:
Waarschijnlijk ben je te lelijk, dan willen vrouwen je ondanks al je 'goede' eigenschappen niet. Je kunt beter een lief persoon worden.
quote:Hey, dat ging ik ook net zeggen! Botter/beroeder/slechter dan mij is nog niet uitgevonden!
Op vrijdag 22 maart 2002 12:14 schreef -_DaMightyWackO_- het volgende:
Ik ben evil tot op het bod en mega slecht!! Maar waar zijn die vrouwen nou??
Als hufter lig je altijd beter bij de vrouwen,...
Tuurlijk zijn er uitzonderingen... maar daar benk dan ook poezzielief tegen
quote:Leg dat dan eens uit......
Op vrijdag 22 maart 2002 12:46 schreef Nuoro het volgende:
Eh, moet dit topic eigenlijk niet: "waarom kicken die 'wrong guys' toch altijd zo op zichzelf?" heten?
Bovendien vind ik dat in dit soort topics vaak zo zwart wit gekeken wordt. Of je bent een eikel of je bent een watje. Terwijl juist de man die daar tussen invalt in mijn ogen het leukste is.
quote:Dit meen je niet......
Op vrijdag 22 maart 2002 12:56 schreef Ripley het volgende:
Hmmm. Ik vind het erg vervelend als iemand geen ruggegraat heeft, omdat ik wel van een pittige discussie houd.Ik moet dus wel iemand hebben die een beetje tegengas geeft, anders komen mijn slechtste kanten naar boven, omdat ik dan de grenzen ga opzoeken.maar: iemand die onbeschoft of aggressief is bekoort mij totaal niet. Dus ik zou niet zeggen dat ik op wrong guys val, maar dat ik op strong guys val.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |