doet me denken aan n gezin dat ik 'ken'quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:02 schreef Vlindur het volgende:
Ik ken een gezin met 3 kinderen die Eelke, Eelco en Elke heetten....
Of je daar nou blij mee moet zijn.. (2 jongens en een meisje)
Arnaud is een mooie naam. Een vriend van ons die 2 maanden dodelijk verongelukt is droeg die naam..
Dat is toch niet serieusquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:02 schreef Vlindur het volgende:
Jawel. Nog één: Onze overburen hebben 4 kinderen: Jarom, Jair, Jesse en Jafna. De moeder heet Janke. De vader Anton ofzo.. Ik vind dat zooooo fout.quote:
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:02 schreef Vlindur het volgende:
Het is duidelijk dat het echt op z'n Engels uitgesproken moet worden door die D's , maar mijn god wat een spelling... Alsof een gemiddeld iemand niet weet dat June gewoon June is...quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:34 schreef Peaceful het volgende:
Ik ken een gezin met 3 meiden:
Djune, Djillian en Djuwel
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:34 schreef Peaceful het volgende:
Djuwel... Moet dat juweel voorstellen oid?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:34 schreef Peaceful het volgende:
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:39 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Djuwel... Moet dat juweel voorstellen oid?
Kennissen van ons hebben ze ook een D voor de naam gezet want papa's en mama's naam begint ook met een J. en ze vonden het stom om hem ook met een J te laten beginnen... Dus hebben ze er Djaimy van gemaakt..
Ook niet echt mijn smaak..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |