abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62318834
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 21:17 schreef Boze_Appel het volgende:
Jeej, nooit meer zijn irritante stemmetje op tv, woohoo!
wanneer volg jij als irritante user
pi_62319479
quote:
Wat zet jij jezelf voor schut zeg met deze reactie. Je hebt blijkbaar nog nooit de dood in je naaste omgeving meegemaakt. En dan bedoel ik niet het overlijden van een oma of opa van 86, maar een jong iemand door een ongeluk. Ik heb dit al tweemaal van een naaste vriend meegemaakt (de laatste keer een maand geleden) en gruwel van ellende als ik zo'n foto zie. Ik gun het jou van harte dat je dit gevoel ook eens meemaakt met je kutopmerking.
  zondag 12 oktober 2008 @ 00:36:37 #53
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_62320018
Niet op reageren joh, dat is die mongool niet waard.

R.I.P.
Gourmetten of steengrillen?
pi_62320226
RIP en sterkte voor familie en vrienden.

Maar om nou te zeggen dat er een groot presentator mee verloren is gegaan. Hij was aardig in die programma's maar veel meer kon hij blijkbaar ook niet. Steeds hetzelfde kunstje. Maakt verder niet uit natuurlijk, zo'n vroege dood is gruwelijk.
pi_62320235
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 23:54 schreef bloodymary het volgende:
Ik gun het jou van harte dat je dit gevoel ook eens meemaakt met je kutopmerking.
Nu doe je hetzelfde als degene waar je op reageert
pi_62320251
Weet ik.
pi_62320309
quote:
Sterf, alsjeblieft!

pi_62321398
Ik ben zeer geschrokken van dit nieuws. EP was een geweldige presentator en een heel sympathieke kerel. Ik kijk sinds dit jaar niet meer naar ER maar dat komt zeker niet door zijn presenteren, hij deed het erg goed. Wel door zijn produceren maar dat is een ander verhaal.
Ik vroeg me van de week nog af of er nog een nieuw seizoen van 71 graden Noord kwam dit seizoen. Dat zullen we snel genoeg weten.
Spoilers!
  zondag 12 oktober 2008 @ 03:15:26 #60
84524 Morwen
I got life
pi_62321452
Beetje een nietszeggend figuur maar toch dit gun je niemand zeker zijn nabestaanden niet. RIP en sterkte voor zijn familie en dierbaren...
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
pi_62321474
Heel erg zonde voor de Nederlandse TV, had een fijne stem en kwam sympathiek over.

Misschien te hoge snelheid, misschien de bocht niet goed ingeschat, zal altijd gissen blijven, al viel me tijdens dat filmpje wel op dat een cd half in de cd speler zat, zou er iets mee te maken kunnen hebben, al kom je daar dus nooit achter.

Lijkt me trouwens waarschijnlijker dat de productie assistente reed, dat is over het algemeen een van hun taken.
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 21:00 schreef Hyperdude het volgende:

[..]

Is niet echt een hoofdweg natuurlijk. Die brug ziet er een beetje tijdelijk uit.
Staat ook in die link hierboven dat het een paar honderd meter van de ´grote´weg heeft plaatsgevonden.
Brug is denk ik niet tijdelijk, zulk soort weggetjes en bruggetjes vind je nog best vaak zodra je in Noorwegen van de hoofdwegen afwijkt.
pi_62321491
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 03:15 schreef Morwen het volgende:
Beetje een nietszeggend figuur maar toch dit gun je niemand zeker zijn nabestaanden niet. RIP en sterkte voor zijn familie en dierbaren...
Nietszeggend? Al die edities van ER, PE en dat soortdingen.. ik zou toch niet zeggen 'nietszeggend'.
  zondag 12 oktober 2008 @ 03:28:41 #63
84524 Morwen
I got life
pi_62321509
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 03:25 schreef indahnesia.com het volgende:

[..]

Nietszeggend? Al die edities van ER, PE en dat soortdingen.. ik zou toch niet zeggen 'nietszeggend'.
Met nietszeggend bedoel ik "neutraal", misschien zelfs wel emotieloos/ingefluisterd. Niks mis met die man verder maar WIE hij is/was, geen idee..........
Only Human
pi_62321539
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 03:28 schreef Morwen het volgende:

[..]

Met nietszeggend bedoel ik "neutraal", misschien zelfs wel emotieloos/ingefluisterd. Niks mis met die man verder maar WIE hij is/was, geen idee..........
ah, okay.. als je weinig tv kijkt of niet houdt van die programma's dan heb je hem grotendeels gemist inderdaad.
  zondag 12 oktober 2008 @ 03:49:30 #65
84524 Morwen
I got life
pi_62321608
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 03:35 schreef indahnesia.com het volgende:

[..]

ah, okay.. als je weinig tv kijkt of niet houdt van die programma's dan heb je hem grotendeels gemist inderdaad.
Ik "ken" hem van ER al jaren en ik vind hem vlak. Ook van reportages en ook daarin was hij vlak, net als een nieuwslezer. Maar ik zal wel iets gemist hebben dan ofzo.
Only Human
pi_62321633
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 03:49 schreef Morwen het volgende:
Maar zal wel iets gemist hebben dan ofzo.
Zo te zien heeft ie een brug gemist.
***** Kraak.....
pi_62321652
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 03:53 schreef kraaksandaal het volgende:

[..]

Zo te zien heeft ie een brug gemist.
pi_62321732
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 03:58 schreef indahnesia.com het volgende:

[..]

Kan gebeuren toch?, echt niet de enige die op zo'n manier crashed.
***** Kraak.....
pi_62321746
ooh, zeker niet inderdaad. Ik vind het altijd zo jammer dat er meteen met een kwaad gezicht naar bruggen gekeken wordt, alsof ze allemaal hetzelfde zijn.
pi_62324826
Die man had toch een bepaald charisma. Rust.....Een gemis voor de buis.

Sterkte familie en vrienden
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
  zondag 12 oktober 2008 @ 12:37:56 #71
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_62324920
RIP
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_62325769
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 20:01 schreef Jasza het volgende:

[..]

Moeilijk he autorijden

Een Belgische productieassistente vond ook de dood.

Dat veranderd de zaak al, die zaten gewoon te kloten.

inspector clouseau
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_62326182
Bericht op de 2BE-site:
quote:
ERNST-PAUL HASSELBACH EN LEENTJE CUSTERS
VERONGELUKT TIJDENS OPNAMES 71°NOORD

Zaterdagmorgen zijn, bij een verkeersongeval in Noorwegen, de Nederlandse presentator Ernst-Paul Hasselbach (42) en de Vlaamse productiemedewerkster Leentje Custers (26) om het leven gekomen.

Hasselbach en Custers waren in Noorwegen bezig met de opnames voor het 2BE-programma 71°Noord. Tijdens een rit met de auto op weg naar een opname, is hun voertuig van de weg geraakt en in een rivier terecht gekomen. Er waren geen andere inzittenden.
Het Nieuws maakte een verslag en verzamelde reacties van onder meer Evi Hanssen, die de vorige reeks van 71° Noord samen met Ernst-Paul presenteerde. Op de Noorse nieuwssite Aftonposten staat een foto van de plaats van het ongeval.

Ernst-Paul Hasselbach is 42 jaar geworden. Hij laat een vriendin, een dochter en twee zoons achter. Voor hij televisiemaker werd, werkte Hasselbach als journalist, vertaler en sportcoach.

Leentje Custers (26) was afkomstig uit het Limburgse Bree en werkte eerder dit jaar mee aan het succesvolle Mijn Restaurant waar ze verantwoordelijk was voor de productie in Hasselt.

De opnames van het programma zijn onmiddellijk stopgezet. De deelnemers, copresentatrice Karoline Kamosi en de productieploeg krijgen bijstand van twee Noorse psychologen.
71° Noord is een programma, waaraan vijf bekende Vlamingen en vijf bekende Nederlanders deelnemen. De opnames van het programma waren een week aan de gang. 2BE maakt het programma samen met de Nederlandse zender RTL5.
Er is ook een rouwregister: http://www.2be.be/ALGEMEN(...)ach_verongelukt.html

Verslag in het VTM nieuws: http://www.vtm.be/asx/vtm(...)244_3G_hasselbach_19

Reactie van co-presentatrice Evi Hansen: http://www.vtm.be/asx/vtm(...)150_3G_reacties71_19

[ Bericht 9% gewijzigd door Frederic op 12-10-2008 13:50:00 ]
  zondag 12 oktober 2008 @ 14:03:51 #74
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_62326505
Lijkt me ook dat die niet zelf reed, maar die assistente
Vrouwen achter het stuur
pi_62327537
Een van de beste presentators !

RIP

Nothing to see here, carry on
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo