Zeus gooide een bliksemschicht naar Phaeton, waardoor Phaeton uit de wagen viel, naar beneden stortte en stierf.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:10 schreef WeMan het volgende:
Jörg Haider verongelukte in een Volkswagen Phaeton. Nomen est omen. Phaeton was de zoon van zonnegod Phoebus, die zijn vaders zonnewagen eenmaal leende, maar niet in bedwang hield, neerstortte en stierf
Je begrijpt die laatste zin niet.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hoe para ben je dan als dát je eerste reactie is?![]()
Ben ik niet met je eens.quote:Niet veel aan verloren eerlijk gezegd, de wereld is beter af zonder dat soort figuren.
Problemen ermee knul of mankeert er wat aan je interpretatievermogen?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:49 schreef _Vulcanus_ het volgende:
[..]
?
Jij vergelijkt SCH met een nazi, vervolgens nazi's met juichende moslims, en uiteindelijk een ongeval van 1 enkel persoon met een terroristische aanslag op duizenden personen?
Mèn, Zeus heeft Jörg vermoordquote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:29 schreef _Vulcanus_ het volgende:
[..]
Zeus gooide een bliksemschicht naar Phaeton, waardoor Phaeton uit de wagen viel, naar beneden stortte en stierf.
Niet echt "zomaar een ongelukje" .
http://nl.wikipedia.org/wiki/Phaeton_(halfgod)
Er is inderdaad meer bover water gekomen. Ik schreef dan ook misschien komt er nog wel meer boven water.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Waar blijf je nou sneue kneus?Er is idd heel wat meer boven water gekomen niet?
Alleen meisjes gebruiken het woord knul.quote:
Helaas zijn er veel mensen die aanhalingstekens niet juist weten te gebruiken, waaronder jij.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 18:08 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Er is inderdaad meer bover water gekomen. Ik schreef dan ook misschien komt er nog wel meer boven water.
Helaas zijn er veel mensen met een slechte leesvaardigheid, dat werd al vrij snel na het openen van het topic duidelijk. Waaronder jij.
Ik weet prima hoe ik ze wil en moet gebruiken.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 22:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Helaas zijn er veel mensen die aanhalingstekens niet juist weten te gebruiken, waaronder jij.
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 22:45 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Ik weet prima hoe ik ze wil en moet gebruiken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |