abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 16 oktober 2008 @ 13:29:16 #201
135320 _Vulcanus_
Omni Tempo Maximalism
pi_62432641
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 13:10 schreef WeMan het volgende:
Jörg Haider verongelukte in een Volkswagen Phaeton. Nomen est omen. Phaeton was de zoon van zonnegod Phoebus, die zijn vaders zonnewagen eenmaal leende, maar niet in bedwang hield, neerstortte en stierf
Zeus gooide een bliksemschicht naar Phaeton, waardoor Phaeton uit de wagen viel, naar beneden stortte en stierf.
Niet echt "zomaar een ongelukje" .

http://nl.wikipedia.org/wiki/Phaeton_(halfgod)
It is not necessary to imitate the mathematical regularity of the metronome which would give the music thus executed an icy frigidity, I even doubt whether it would be possible to maintain this rigid uniformity for more than a few bars.
Berlioz
pi_62433575
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 11:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Hoe para ben je dan als dát je eerste reactie is?
Je begrijpt die laatste zin niet.
Te hard rijden onder die omstandigheden.
Met een nette snelheid krijg je je auto niet dusdanig in elkaar.
Dus nee geen opzet.
quote:
Niet veel aan verloren eerlijk gezegd, de wereld is beter af zonder dat soort figuren.
Ben ik niet met je eens.
Als mensen geen uitlaat klep hebben...een stoomafblaas punt zou de kans bestaan dat een veel erger radicaler persoon nog eens echt aan de macht komt.
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
pi_62438393
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 10:49 schreef _Vulcanus_ het volgende:

[..]

?

Jij vergelijkt SCH met een nazi, vervolgens nazi's met juichende moslims, en uiteindelijk een ongeval van 1 enkel persoon met een terroristische aanslag op duizenden personen?
Problemen ermee knul of mankeert er wat aan je interpretatievermogen?

Als iemand staat te juichen om de dood van een ander ben je geen haar beter dan een nazi, en ja, moslims is dit niet vreemd.

Nog meer te janken?
pi_62439690
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 13:29 schreef _Vulcanus_ het volgende:

[..]

Zeus gooide een bliksemschicht naar Phaeton, waardoor Phaeton uit de wagen viel, naar beneden stortte en stierf.
Niet echt "zomaar een ongelukje" .

http://nl.wikipedia.org/wiki/Phaeton_(halfgod)
Mèn, Zeus heeft Jörg vermoord
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_62440002
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 00:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Waar blijf je nou sneue kneus? Er is idd heel wat meer boven water gekomen niet?
Er is inderdaad meer bover water gekomen. Ik schreef dan ook misschien komt er nog wel meer boven water.

Helaas zijn er veel mensen met een slechte leesvaardigheid, dat werd al vrij snel na het openen van het topic duidelijk. Waaronder jij.
Article 1 Universal Declaration of Human Rights
'All human beings are born free and equal in dignity and rights. They are endowed with reason and conscience and should act towards one another in a spirit of brotherhood.'
  donderdag 16 oktober 2008 @ 18:35:38 #206
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_62440659
Haider, Haider
deine Welt sind die Bergen
Haider, Haider
Dein Volkswagen war aber ganz zu schnell
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  donderdag 16 oktober 2008 @ 21:43:47 #207
135320 _Vulcanus_
Omni Tempo Maximalism
pi_62445335
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 16:57 schreef sgeitgeit het volgende:

[..]

Nog meer te janken?
Alleen meisjes gebruiken het woord knul.

knul
zn m knul (-len mv) jongen
Wat een leuke knul!

http://nl.thefreedictionary.com/knul
It is not necessary to imitate the mathematical regularity of the metronome which would give the music thus executed an icy frigidity, I even doubt whether it would be possible to maintain this rigid uniformity for more than a few bars.
Berlioz
pi_62446988
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 18:08 schreef rutger05 het volgende:

[..]

Er is inderdaad meer bover water gekomen. Ik schreef dan ook misschien komt er nog wel meer boven water.

Helaas zijn er veel mensen met een slechte leesvaardigheid, dat werd al vrij snel na het openen van het topic duidelijk. Waaronder jij.
Helaas zijn er veel mensen die aanhalingstekens niet juist weten te gebruiken, waaronder jij.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_62447169
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 22:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Helaas zijn er veel mensen die aanhalingstekens niet juist weten te gebruiken, waaronder jij.
Ik weet prima hoe ik ze wil en moet gebruiken.
Article 1 Universal Declaration of Human Rights
'All human beings are born free and equal in dignity and rights. They are endowed with reason and conscience and should act towards one another in a spirit of brotherhood.'
pi_62448609
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 22:45 schreef rutger05 het volgende:

[..]

Ik weet prima hoe ik ze wil en moet gebruiken.

Ik 'vind' het wel mooi om 'dit stukje' tussen aanhalingstekens te zetten. Want 'ik weet prima' hoe ik ze wil gebruiken.
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')