abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62319638
one by one...

R.I.P. voor de nabestaanden
I approve this message
pi_62319651
Zat net nog naar expedition robinson te kijken
pi_62319755
...
I think you're the same as me.
We see things they'll never see...
You and I are gonna live forever.
  zondag 12 oktober 2008 @ 00:19:33 #154
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_62319823
Oh, wat verschrikkelijk! Ik vond het zo'n leuke man altijd. Echt sympathiek.
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 18:25 schreef Herald het volgende:
mooie stem had ie ook
Prachtige stem inderdaad.
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  zondag 12 oktober 2008 @ 00:24:22 #155
1762 YPPY
Yppiaans
pi_62319884
Hij was het leukste van ER en PE.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  zondag 12 oktober 2008 @ 00:30:58 #156
79273 18konijn
Rey de Copán
pi_62319957
Klote zeg. Echt een vakman met een geweldige stem. Soms schokt de dood van mensen die je IRL niet kent je toch. Dat was zo met Steve Irwin, en nu met EPH. Bijzondere mensen, te jong gestorven.
It's not a lie, if you believe
  zondag 12 oktober 2008 @ 00:33:19 #157
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_62319985
Jeetje, hij had zo'n fijne stem ook om naar te luisteren als voiceover. .
-
  zondag 12 oktober 2008 @ 00:59:30 #158
22273 Dizer
Save the beard!
pi_62320257
Jeetje.. was een toffe presentator.

RIP.
Friends don't let friends remain beardless...
  zondag 12 oktober 2008 @ 01:16:24 #159
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_62320485
Ik schrok ook toen ik het hoorde. Het was een man met een bijzonder sympathieke uitstraling die je zelden op tv ziet. Echt zonde.

Voor de nabestaanden van beide personen moet het ook erg hard zijn aangekomen. Ik wens ze sterkte bij het verwerken van het verlies.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
  zondag 12 oktober 2008 @ 01:46:36 #160
138914 Slappy
ambtenaar
pi_62320899
Eerst Jörg Haider en nu Ernst Paul Hasselbach
Op woensdag 27 mei 2009 23:08 schreef Lambiekje het volgende:Afgezien van de datums,en natuurlijk niet van de inividuele personen van jouw en mij, maar van de werldgeschiedenis is 99,999999% verdraaid.
  zondag 12 oktober 2008 @ 01:57:16 #161
88233 Steve
Still the best.
pi_62321013
Jeutje zeg.
En dan ook nog zo'n jonge vrouw erbij....
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_62321258
Denk dat er nog wel bekend zal worden 'hoe' ze zijn overleden. Niet dat dat veel uitmaakt, maar denk dat het vooral voor de vriendin en nabestaanden van ErnstPaul en de evt vriend en nabestaanden van het belgische meisje goed is om dat te weten. En laten we dan maar 'hopen' dat ze door de klap op de rotsen gelijk dood waren, en niet langzaam in ijskoud water zijn verdronken terwijl ze volledig klem zaten.

Verschikkelijk zeg, en dit hoeft niet eens hard gegaan te zijn. Vangrail is logisch dat dat er niet is, dat gebied is zo verschrikkelijk dunbevolkt; ze gaan niet voor niets daarheen; het afgelegene van dat gebied was juist het 'leuke' van het programma. Dat kennen we hier in Nederland inderdaad niet.

Hoe dan ook; verschrikkelijk voor de nabestaanden, de (waarschijnlijk jonge) kinderen en iedereen om m heen.
  zondag 12 oktober 2008 @ 11:24:51 #163
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_62323822
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 02:32 schreef Daverz het volgende:
Denk dat er nog wel bekend zal worden 'hoe' ze zijn overleden. Niet dat dat veel uitmaakt, maar denk dat het vooral voor de vriendin en nabestaanden van ErnstPaul en de evt vriend en nabestaanden van het belgische meisje goed is om dat te weten. En laten we dan maar 'hopen' dat ze door de klap op de rotsen gelijk dood waren, en niet langzaam in ijskoud water zijn verdronken terwijl ze volledig klem zaten.

Verschikkelijk zeg, en dit hoeft niet eens hard gegaan te zijn. Vangrail is logisch dat dat er niet is, dat gebied is zo verschrikkelijk dunbevolkt; ze gaan niet voor niets daarheen; het afgelegene van dat gebied was juist het 'leuke' van het programma. Dat kennen we hier in Nederland inderdaad niet.

Hoe dan ook; verschrikkelijk voor de nabestaanden, de (waarschijnlijk jonge) kinderen en iedereen om m heen.
Als je ziet hoe die auto er uit ziet, dan moet je er haast wel van uitgaan dat het heel snel is gegaan.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_62323869
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 21:54 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Die vent had gewoon 'iets'. Uitstraling, charme, charisma, zoiets. Zelfs al enkel via tv kan zo'n persoon gewoon een ontzettende sterke indruk op je maken.
Inderdaad.
pi_62324198
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 18:25 schreef Herald het volgende:
mooie stem had ie ook
ja

Wel echt kut dit
pi_62324540
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 01:16 schreef VeX- het volgende:
Ik schrok ook toen ik het hoorde. Het was een man met een bijzonder sympathieke uitstraling die je zelden op tv ziet. Echt zonde.

Voor de nabestaanden van beide personen moet het ook erg hard zijn aangekomen. Ik wens ze sterkte bij het verwerken van het verlies.
idd.

Ik heb er ook de hele avond een rotgevoel aan overgehouden..
pi_62324660
RIP.

Goede presentator en volgens mij echt iemand die serieus met zijn (het televisie-) vak bezig was.
  zondag 12 oktober 2008 @ 12:52:26 #168
521 ruby
Hell yeah!
pi_62325184
Triest nieuws.

Ik vond het een aardige man met z'n prettige stem.
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 12 oktober 2008 @ 13:24:33 #169
163650 Greys
pi_62325793
Wat vreselijk
Net wat meer mensen hier al zeiden, ik kende de man natuurlijk niet in het echt maar wát een sympathieke uitstraling had hij. Heel erg. Wat kan het leven toch wreed zijn.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 12 oktober 2008 @ 13:43:51 #170
331 Merel
Be here now.
pi_62326181
jeetje
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_62326820
Uitzending Robinson gaat door na dood presentator
Door: Novum/ANP
Gepubliceerd: vandaag 13:34

RTL zendt zondagavond het programma Expeditie Robinson gewoon uit. Dat maakte een woordvoerster van de omroep zondag bekend. De uitzending gaat op verzoek van de familie van de zaterdag verongelukte presentator Ernst-Paul Hasselbach (42) gewoon door.

Voorafgaand aan deze aflevering van Expeditie Robinson zendt RTL wel een in memoriam uit. Hasselbach kwam zaterdag om het leven in Noorwegen. Door nog onbekende oorzaak raakte de auto waarin hij en met een Belgische productieassistente zat van de weg en belandde in het water. Beiden overleden.
71 graden Noord

De presentator was met een productieteam in Noorwegen voor opnamen van het tweede seizoen van het Nederlands-Belgische programma 71 Graden Noord. Voor de realityshow reisden onlangs John de Wolf, Fajah Lourens, John van Lottum, Rebecca Loos en Joep Sertons naar het Scandinavische land.

Het productieteam en de kandidaten van het RTL-programma zitten nog in Noorwegen. "We zijn heel druk bezig met de repatriëring", vertelt de woordvoerder. "Daarnaast zijn we bezig ervoor te zorgen dat Ernst-Paul weer thuiskomt, maar dat gaat naar verwachting nog een aantal dagen duren."

Ondertussen stromen op internet steunbetuigingen aan de nabestaanden van Hasselbach binnen. Meer dan duizenden mensen hebben al een bericht achtergelaten in het condoleanceregister dat op http://www.condoleance.nl/registers/register_10635.html dat op Condoleance.nl is geopend.
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
pi_62327048
RIP. Veels te jong overleden. Was een Lieve, rustige man met mooie programma's.
pi_62328862
Evi Hanssen presenteerde de vorige edities samen met Ernst-Paul maar gaf de fakkel dit keer vanwege haar zwangerschap door aan Karoline Kamozi (Leki). 'Ik heb er geen woorden voor', zegt ze. 'Ernst-Paul is met zijn twee meter zo'n imposante man dat ik mij gewoon niet kan inbeelden dat hij op deze manier om het leven kán komen. Ik heb hem de voorbije jaren leren kennen als een bijzonder open en joviale persoon. Een steengoede vakman en tegelijk een warme persoonlijkheid die soms voor de hele crew aan de kookpot stond.'

Hasselbach was ook een van de presentatoren van Expeditie Robinson en Peking Express . Op die manier leerde co-presentatrice Roos Van Acker hem kennen. Ze vernam het nieuws van zijn overlijden gisteren tijdens de voorbereiding van de TMF Awards. 'Ik ben helemaal van mijn melk', zegt ze. 'Deze avond was verondersteld een muziekfeest te worden maar dit ongeval maakt plots alles anders. Ernst-Paul was een fantastische man. Mijn mooiste herinnering aan hem dateert van de opnames van Expeditie Robinson in Maleisië. Na een opnamedag dronken we altijd nog een whisky op het terras van zijn hut en keken we samen naar de zonsondergang. Hij zette daarbij zijn favoriete muziek op: Frank Sinatra.'

Ernst-Paul Hasselbach werd op 23 mei 1966 geboren in de Surinaamse hoofdstad Paramaribo. Zijn vader was een Nederlander, zijn moeder Surinaamse. Zijn vader verkaste het gezin ettelijke keren doordat hij als landbouwkundig ingenieur in dienst van de Nederlandse regering voortdurend overgeplaatst werd.

Na 15 jaar eerder al in Amsterdam te hebben gewoond, verhuisde Ernst-Paul in 1985 vanuit Vancouver terug naar Amsterdam. Hij studeerde aan de Academie voor Lichamelijke Opvoeding en combineerde dat met een studie Engels aan de Vrije Universiteit Amsterdam. In 1992 startte hij als freelance journalist, vertaler en redacteur. Hij was een gediplomeerd tennis- en squashleraar en werkte ook als turncoach, rugbycoach en basketballcoach. Hij stopte met sporten om zich op zijn journalistieke carričre te concentreren. Hasselbach woonde in Haarlem samen met Gracia Witteman, de dochter van talkshowpresentator Paul Witteman. Samen hadden ze een dochtertje van vier jaar. Hasselbach had twee zonen van 19 en 13 uit een eerdere relatie.
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
  zondag 12 oktober 2008 @ 16:10:49 #174
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_62328963
Ik hoorde het vandaag pas. Verschrikkelijk zeg. Zo'n sympathieke man.
pi_62329094
Ik moet steeds aan zijn vrouw denken, die zit hier in Nederland, krijgt alle berichten en foto's ook onder ogen.
Wat vreselijk voor haar, de kinderen en de rest van zijn familie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')