Wel iets origineels?quote:
Precies. Voor orgie's moet je bij SCH zijn.quote:
Zodat jullie vrijwel zeker verliezenquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 16:36 schreef sjimz het volgende:
Wij moeten trouwens morgen tegen ABN-AMRO voetballen
Hopelijk hebben die nog wel een goede bank.
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 16:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zodat jullie vrijwel zeker verliezen
Daar ben ik te oud voor.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 16:38 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Precies. Voor orgie's moet je bij SCH zijn.
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 16:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zodat jullie vrijwel zeker verliezen
Het is toch zo?quote:
Ik niet. Tegen een elftal bejaarden met rollators is het ook niet leuk voetballen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 16:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het is toch zo?
Ik zou juist hopen dat de tegenstander zo zwak mogelijk is, dus ook hun wissels.
Het was een woordgrapje.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 16:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het is toch zo?
Ik zou juist hopen dat de tegenstander zo zwak mogelijk is, dus ook hun wissels.
Ik begreep de woordgrap ook.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 16:59 schreef sjimz het volgende:
[..]
Het was een woordgrapje.
ABN-AMRO is een bank
Kridietcrisis, slechte bank , etc.
Heb ik een nieuwe crisis gemist?quote:
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 17:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik begreep de woordgrap ook.
Ik begreep alleen niet waarom je hoopt dat je tegenstander wel een goede bank heeft
Krediet danquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 17:05 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Heb ik een nieuwe crisis gemist?
quote:Akkoord over geld spaarders Icesave
Uitgegeven: 11 oktober 2008 17:25
Laatst gewijzigd: 11 oktober 2008 17:26
AMSTERDAM - IJsland vergoedt de tegoeden van Nederlandse spaarders bij Icesave tot een bedrag van 20.887 euro.
De rest, tot een maximum van honderdduizend euro, wordt vergoed door Nederland.
Dat heeft Nederland met IJsland afgesproken. De Nederlandse regering leent het geld aan IJsland dat het land nodig heeft.
¨
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |