abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63118000
quote:
Op maandag 10 november 2008 23:18 schreef frenkck het volgende:

[..]

21.00 innemen zie ik niet als een verstandig plan, eerder dat deze pil uitgewerkt is wil je waarschijnlijk al lang op een oor liggen.
Ik moet ook om 21.00 uur de laatste innemen. Als ik naar bed ga voor de rebound heb ik er wat minder last van, maar soms ben ik zo wakker dat ik niet kan slapen voordat het is uitgewerkt. Ik ga ook vragen of ik een pilletje minder kan pakken ofzo.
pi_63119815
Ik heb heel veel energie nu en ik moet nog een hoop werk doen.
Concentratie is 0.
Misschien dat ik toch maar een ritalin neem. Ja, het is 1 uur ´s nachts, maar het lukt me meestal wel om daarna nog te slapen.
Ik weet niet wat ik anders verdomme nog kan doen.
  dinsdag 11 november 2008 @ 02:37:00 #178
138800 compier
This is Spartaaaaaaaa
pi_63120695
quote:
Op zondag 9 november 2008 18:12 schreef 8. het volgende:

[..]

Heeft dextroamfetamine niet juist ergere bijwerkingen dan concerta?
bij mij niet, juist minder! maar het ligt aan de persoon
Mijn usericon is mede mogelijk gemaakt door wonderer.
Live from Sparta MO
JOE-ES-EE!!
pi_63121363
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 02:37 schreef compier het volgende:

[..]

bij mij niet, juist minder! maar het ligt aan de persoon
Ah tof.
En in hoeverre is het verzekerd?
  Moderator dinsdag 11 november 2008 @ 11:19:04 #180
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_63124595
Is het nog een beetje goedgekomen 8.? Nou weer een kutnacht achter de rug. Was moe maar kon en wilde niet slapen. Veel te lang series liggen kijken... Als het vanavond weer zo gaat neem ik de laatste Ritalin gewoon niet in. Zie het nut er ook niet echt van om het 's avonds thuis te doen. Laat me dan maar lekker druk denken
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_63125873
Jezus, ik zit weer in zo'n periode dat ik nergens zin in heb.
Vooral niet in werken en alles wat daar bij hoort.
Motto: Eens is ook dit voorbij...
Red een boom - eet een bever!
pi_63133541
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 11:19 schreef MaJo het volgende:
Is het nog een beetje goedgekomen 8.? Nou weer een kutnacht achter de rug. Was moe maar kon en wilde niet slapen. Veel te lang series liggen kijken... Als het vanavond weer zo gaat neem ik de laatste Ritalin gewoon niet in. Zie het nut er ook niet echt van om het 's avonds thuis te doen. Laat me dan maar lekker druk denken
Uiteindelijk heb ik maar 2 uur geslapen .
's Avonds realiseer ik me ook niet hoe belangrijk een goede nachtrust is. Ik denk niet aan morgen, ik denk aan vandaag. En morgen baal ik dan altijd dat ik niet wat meer vooruit heb gedacht. (Snap? )

Het is allemaal Comedy Central's schuld! Met hun afschuwelijk toffe programmering 's nachts.
  Moderator dinsdag 11 november 2008 @ 20:17:00 #183
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_63139023
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 17:09 schreef 8. het volgende:

[..]

's Avonds realiseer ik me ook niet hoe belangrijk een goede nachtrust is. Ik denk niet aan morgen, ik denk aan vandaag. En morgen baal ik dan altijd dat ik niet wat meer vooruit heb gedacht. (Snap? )
Je wil niet weten hoe herkenbaar dat is ik wil ook nooit slapen omdat ik veel te veel nog wil doen gister ook tot diep in de nacht how i met your mother gekeken
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_63139542
quote:

[..]

Het is allemaal Comedy Central's schuld! Met hun afschuwelijk toffe programmering 's nachts.
Ik ken het enorm.
Normaal gezien kan ik mezelf redelijk naar bed schoppen om 12 uur 's avonds.
Maar soms kom ik er weer achter hoe leuk het leven 's nachts is.
De computer en tv lonken en met wiet is de wereld al helemaal te leuk om te gaan slapen.
In het weekend maak ik het dan ook altijd zo laat mogelijk om het maximale er uit te halen
en dat doet mijn bioritme dan weer geen goed.
  dinsdag 11 november 2008 @ 20:48:56 #185
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_63140088
ooh nee dat heb ik niet. Ik lig het liefst om 19u al te slapen En dan het liefst tot een uur of 13 de volgende dag
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_63141360
quote:

[..]

Jaaaaaaaaaaaaaa Comedy Central zou verboden moeten worden. Eigenlijk niet.

Ik wil nu ook echt supergraag gaan slapen, voel me echt lekker tevreden, heb huiswerk gedaan een vriendin gesproken, lekker gegeten en het zou een heerlijke afsluiter zijn om nu te gaan slapen. Maar ik weet gewoon dat dat niet kan. Stom stom stom.

Maar ik heb dat ook altijd echt. Als ik aan t eind van de week op dextro's leef (werkt alleen psychologisch denk k maar goed) en echt gesloopt ben begrijp je opeens het nut van slapen -_-'
"I often regret that I have spoken; never that I have been silent." — Publilius Syrus
pi_63141412
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 20:48 schreef Qwea het volgende:
ooh nee dat heb ik niet. Ik lig het liefst om 19u al te slapen En dan het liefst tot een uur of 13 de volgende dag
"I often regret that I have spoken; never that I have been silent." — Publilius Syrus
pi_63141570
Bedankt voor de plaatjes trouwens, ik ehb nog wel een paar leuke gevonden ook zelf wacht ik laat ze even zien

dinsdag 11 november 2008 @ 22:14:27 #189
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_63143214
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 21:30 schreef Irresponsible het volgende:

[..]

Ik slaap graag. Ik duik met gemak om 20u het bed in hoor, om er pas rond 13u weer uit te komen de volgende dag en dan kan ik ook om 16u nog een tukkie van 2u doen

Slapen
  Moderator woensdag 12 november 2008 @ 01:58:06 #190
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_63148715
Ik ben ook een slaapfan, maar pas als ik eenmaal in bed lig dan wil ik het liefst dagenlang slapen. En middagtukkies ben ik ook niet vies van slaap sowieso liever overdag, ben echt een nachtmens.

Ritalin ging heel goed vandaag. Was erg rustig en heb me goed kunnen concentreren bijwerkingen zijn wel vaag. Nauwelijks eten omdat je na een paar happen volzit, slapeloosheid, droge mond. Maar goed, hoort erbij
pi_63150646
Goed bezig MaJo. Zal vanzelf beter gaan.
Je moet gewoon effe wennen aan het feit je dat opeens non-stop aan de speed zit, niet zo raar.
pi_63155277
Ik heb juist continu een hongergevoel in mijn maag. Als ik dan eet, eet ik ook maar een paar hapjes. Heb vannacht voor het eerst echt goed kunnen slapen. Ik kon voorheen al niet goed uit bed komen, maar sinds de ritalin ben ik echt brak 's morgens. Mijn motivatie is alleen maar minder geworden en de drukte in mijn hoofd erger......... ik baal er echt van. Ik voel me juist minder goed door die ritalin.........de echte voordelen heb ik tot nu toe nog niet echt gemerkt. Het friemelen en wiebelen is ook weer volledig terug.........damn
  Moderator woensdag 12 november 2008 @ 18:59:14 #193
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_63166564
Mijn eetlust is echt verdwenen. Als ik honger heb eet ik een paar happen en dan zit ik vol... Gister een broodje, halve brownie, croissantje en halve maaltijd gehad. En daarna propvol en misselijk concentratie gaat wel een stuk beter
pi_63166933
Hongergevoel was bij mij tijdelijk verdwenen, later at ik weer als normaal.

Zelf ben ik sinds eergistermiddag gestopt met ritalin. Niet zozeer definitief, maar meer hoe ik het zou uithouden. Zat toch al een behoorlijk tijdje nonstop aan de ritalin namelijk. Opzich gaat het wel redelijk, de stemmingswisselingen zijn wel geheel verdwenen en daar ben ik wel heel erg blij om. Vervelend is wel dat ik na een lange collegedag 0,0 energie heb om ook maar iets te gaan doen wat ik wel zou moeten. Dat gevoel heb ik altijd als ik een dag bezig ben geweest, werken/leren/college.
Na een normale dag ben ik gewoon uitgeput, terwijl ik dan zoveel mensen 's avonds nog zo actief zie doen. Met ritalin is dat wel een stuk beter bij mij, maar zonder is dat dan echt drama.
pi_63166948
En dat ligt niet aan te weinig slaap oid, ik slaap zo goed als elke nacht minimaal 7 uur tot 8 uur op normale tijden (van 11 tot 7 oid).
  woensdag 12 november 2008 @ 19:42:07 #196
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_63167905
quote:
Op woensdag 12 november 2008 18:59 schreef MaJo het volgende:
Mijn eetlust is echt verdwenen. Als ik honger heb eet ik een paar happen en dan zit ik vol... Gister een broodje, halve brownie, croissantje en halve maaltijd gehad. En daarna propvol en misselijk
alleen daarom zou ik al overwegen om aan de ritalin te gaan
pi_63168333
Leuk om te zien dat ook mijn bericht weer veel herkenning opriep

Nu zat ik weer eens te filosoferen, en ik vroeg me van bepaalde dingen af of het nou een specifiek kenmerk van mij was, of dat het door velen hier herkent wordt. Even een rijtje:

- Ik bak niks van multiple choise op toetsen.

- Ik heb nooit echt hele goede vrienden gehad, maar ben ook nooit helemaal alleen geweest. Ik beschouw zelf ook niet snel iemand als vriend.

- Ik heb een hekel aan de Lama's.

- Ik zit ongeveer in het midden van het politieke spectrum en ben eerder progressief dan concervatief

- Ik schrik heel snel (ik las op NU.nl dat dat zou duiden op een concervatieve politieke voorkeur, klopt dus niet...)

- Als iemand mijn naam roept hoor ik dat meteen (grappig: ik heb het idee dat je vooral bèta's heel vaak moet roepen voordat ze je horen)

- Ik ben geen bèta maar ook geen alfa. Op school kan ik dus helemaal niks. (stiekem weet ik dat Einstein een ADD-er was, maar misschien herkennen toch veel mensen het)

- Ik vind wel eens mensen van het andere geslacht leuk, maar niet veel meer dan dat.

- Ik ben net een vrouw: ik kan heel lang over niks lullen.

- Ik kijk nooit ergens heel erg naar uit, maar kan wel dingen leuk gevonden hebben.

- ...

Ik kan dit rijtje nog heel lang aanvullen, maar ik vroeg me af: wat herkennen jullie, en wat ligt nou alleen aan mij?
  woensdag 12 november 2008 @ 20:00:04 #198
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_63168496
quote:
Op woensdag 12 november 2008 19:55 schreef Mwuap het volgende:
Nu zat ik weer eens te filosoferen, en ik vroeg me van bepaalde dingen af of het nou een specifiek kenmerk van mij was, of dat het door velen hier herkent wordt. Even een rijtje:
quote:
- Ik heb nooit echt hele goede vrienden gehad, maar ben ook nooit helemaal alleen geweest. Ik beschouw zelf ook niet snel iemand als vriend.
Check
quote:
Vrouw present!
quote:
Ik kan dit rijtje nog heel lang aanvullen, maar ik vroeg me af: wat herkennen jullie, en wat ligt nou alleen aan mij?
pi_63196740
quote:
Op woensdag 12 november 2008 19:55 schreef Mwuap het volgende:

- Ik bak niks van multiple choise op toetsen.
die doe ik best aardig.
quote:
ik heb wel goede vrienden enzo.
quote:
- Ik heb een hekel aan de Lama's.
ik ben dol op de lama's en zou meedoen als er weer 'lama gezocht' kwam.
quote:
- Ik zit ongeveer in het midden van het politieke spectrum en ben eerder progressief dan concervatief
ik ben liberaal.
quote:
- Ik schrik heel snel (ik las op NU.nl dat dat zou duiden op een concervatieve politieke voorkeur, klopt dus niet...)
ik soms. net bv van het getril van mijn telefoon, dacht dat er een bromvlieg langs mijn oor vloog.
quote:
- Als iemand mijn naam roept hoor ik dat meteen (grappig: ik heb het idee dat je vooral bèta's heel vaak moet roepen voordat ze je horen)
ik ook, maar ik reageer meestal niet zo snel.
quote:
- Ik ben geen bèta maar ook geen alfa. Op school kan ik dus helemaal niks. (stiekem weet ik dat Einstein een ADD-er was, maar misschien herkennen toch veel mensen het)
ik ben goed in taal en minder in wiskunde.
quote:
- Ik vind wel eens mensen van het andere geslacht leuk, maar niet veel meer dan dat.
ik heb een vriendin.
quote:
ik ook, maar dan moet ik wel gezopen hebben.
quote:
- Ik kijk nooit ergens heel erg naar uit, maar kan wel dingen leuk gevonden hebben.
daar ben ik voorzichtig in. ik stel mijn verwachtingen altijd laag af zodat dingen iig meestal meevallen.
quote:
- ...

ik herken er wel wat in hier en daar, maar lijkt me niet dat deze dingen adhd-gerelateerd zijn!
  Moderator donderdag 13 november 2008 @ 22:12:14 #200
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_63204499
Mijn ADD-lijst:
-alles tegelijk willen doen
-snel afgeleid zijn
-alles kwijt zijn
-alles vergeten
-geen oog voor details, heeft iemand zijn haar geknipt of een nieuwe bril, ik zie het niet
-afspraken vergeten
-dubbele afspraken maken
-altijd te laat komen
-middenin een gesprek over iets totaals anders beginnen
-veel te lang opblijven
-opstaan is een hel

en zo kan ik nog wel even doorgaan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')