Ik moet ook om 21.00 uur de laatste innemen. Als ik naar bed ga voor de rebound heb ik er wat minder last van, maar soms ben ik zo wakker dat ik niet kan slapen voordat het is uitgewerkt. Ik ga ook vragen of ik een pilletje minder kan pakken ofzo.quote:Op maandag 10 november 2008 23:18 schreef frenkck het volgende:
[..]
21.00 innemen zie ik niet als een verstandig plan, eerder dat deze pil uitgewerkt is wil je waarschijnlijk al lang op een oor liggen.
bij mij niet, juist minder! maar het ligt aan de persoonquote:Op zondag 9 november 2008 18:12 schreef 8. het volgende:
[..]
Heeft dextroamfetamine niet juist ergere bijwerkingen dan concerta?
Ah tof.quote:Op dinsdag 11 november 2008 02:37 schreef compier het volgende:
[..]
bij mij niet, juist minder! maar het ligt aan de persoon
Uiteindelijk heb ik maar 2 uur geslapenquote:Op dinsdag 11 november 2008 11:19 schreef MaJo het volgende:
Is het nog een beetje goedgekomen 8.? Nou weer een kutnacht achter de rug. Was moe maar kon en wilde niet slapen. Veel te lang series liggen kijken... Als het vanavond weer zo gaat neem ik de laatste Ritalin gewoon niet in. Zie het nut er ook niet echt van om het 's avonds thuis te doen. Laat me dan maar lekker druk denken
Je wil niet weten hoe herkenbaar dat isquote:Op dinsdag 11 november 2008 17:09 schreef 8. het volgende:
[..]
Uiteindelijk heb ik maar 2 uur geslapen.
's Avonds realiseer ik me ook niet hoe belangrijk een goede nachtrust is. Ik denk niet aan morgen, ik denk aan vandaag. En morgen baal ik dan altijd dat ik niet wat meer vooruit heb gedacht. (Snap?)
Ik ken het enorm.quote:Op dinsdag 11 november 2008 17:09 schreef 8. het volgende:
[..]
's Avonds realiseer ik me ook niet hoe belangrijk een goede nachtrust is. Ik denk niet aan morgen, ik denk aan vandaag. En morgen baal ik dan altijd dat ik niet wat meer vooruit heb gedacht. (Snap?)
Het is allemaal Comedy Central's schuld! Met hun afschuwelijk toffe programmering 's nachts.
Jaaaaaaaaaaaaaa Comedy Central zou verboden moeten worden. Eigenlijk niet.quote:Op dinsdag 11 november 2008 17:09 schreef 8. het volgende:
[..]
Het is allemaal Comedy Central's schuld! Met hun afschuwelijk toffe programmering 's nachts.
quote:Op dinsdag 11 november 2008 20:48 schreef Qwea het volgende:
ooh nee dat heb ik niet. Ik lig het liefst om 19u al te slapenEn dan het liefst tot een uur of 13 de volgende dag
quote:
quote:Op woensdag 12 november 2008 18:59 schreef MaJo het volgende:
Mijn eetlust is echt verdwenen. Als ik honger heb eet ik een paar happen en dan zit ik vol... Gister een broodje, halve brownie, croissantje en halve maaltijd gehad. En daarna propvol en misselijk![]()
Nu zat ik weer eens te filosoferen, en ik vroeg me van bepaalde dingen af of het nou een specifiek kenmerk van mij was, of dat het door velen hier herkent wordt. Even een rijtje:quote:Op woensdag 12 november 2008 19:55 schreef Mwuap het volgende:
Leuk om te zien dat ook mijn bericht weer veel herkenning opriep![]()
Checkquote:- Ik heb nooit echt hele goede vrienden gehad, maar ben ook nooit helemaal alleen geweest. Ik beschouw zelf ook niet snel iemand als vriend.
Vrouw present!quote:- Ik ben net een vrouw: ik kan heel lang over niks lullen.
quote:Ik kan dit rijtje nog heel lang aanvullen, maar ik vroeg me af: wat herkennen jullie, en wat ligt nou alleen aan mij?
die doe ik best aardig.quote:Op woensdag 12 november 2008 19:55 schreef Mwuap het volgende:
Leuk om te zien dat ook mijn bericht weer veel herkenning opriep![]()
Nu zat ik weer eens te filosoferen, en ik vroeg me van bepaalde dingen af of het nou een specifiek kenmerk van mij was, of dat het door velen hier herkent wordt. Even een rijtje:
- Ik bak niks van multiple choise op toetsen.
ik heb wel goede vrienden enzo.quote:- Ik heb nooit echt hele goede vrienden gehad, maar ben ook nooit helemaal alleen geweest. Ik beschouw zelf ook niet snel iemand als vriend.
ik ben dol op de lama's en zou meedoen als er weer 'lama gezocht' kwam.quote:- Ik heb een hekel aan de Lama's.
ik ben liberaal.quote:- Ik zit ongeveer in het midden van het politieke spectrum en ben eerder progressief dan concervatief
ik soms. net bv van het getril van mijn telefoon, dacht dat er een bromvlieg langs mijn oor vloog.quote:- Ik schrik heel snel (ik las op NU.nl dat dat zou duiden op een concervatieve politieke voorkeur, klopt dus niet...)
ik ook, maar ik reageer meestal niet zo snel.quote:- Als iemand mijn naam roept hoor ik dat meteen (grappig: ik heb het idee dat je vooral bèta's heel vaak moet roepen voordat ze je horen)
ik ben goed in taal en minder in wiskunde.quote:- Ik ben geen bèta maar ook geen alfa. Op school kan ik dus helemaal niks. (stiekem weet ik dat Einstein een ADD-er was, maar misschien herkennen toch veel mensen het)
ik heb een vriendin.quote:- Ik vind wel eens mensen van het andere geslacht leuk, maar niet veel meer dan dat.
ik ook, maar dan moet ik wel gezopen hebben.quote:- Ik ben net een vrouw: ik kan heel lang over niks lullen.
daar ben ik voorzichtig in. ik stel mijn verwachtingen altijd laag af zodat dingen iig meestal meevallen.quote:- Ik kijk nooit ergens heel erg naar uit, maar kan wel dingen leuk gevonden hebben.
ik herken er wel wat in hier en daar, maar lijkt me niet dat deze dingen adhd-gerelateerd zijn!quote:- ...
Ik kan dit rijtje nog heel lang aanvullen, maar ik vroeg me af: wat herkennen jullie, en wat ligt nou alleen aan mij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |