abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator maandag 24 november 2008 @ 11:31:30 #226
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_63473406
quote:
Op maandag 24 november 2008 10:17 schreef mighty_myte het volgende:

[..]

Komt door het weer, je bent niet de enige die effe nergens zin in heeft.
Gelukkig kun je als ADD-er er altijd vanuit gaan dat je humeur op en neer gaat,
dus na regen komt zonneschijn.
bij mij is depressie niet weersafhankelijk. Ik kan buitengewoon vrolijk zijn als het regent en superdown als de zon schijnt. Bij mij is het genetisch. En ik heb het gevoel dat de Ritalin de AD aan het tegenwerken is...
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  Moderator maandag 24 november 2008 @ 11:34:35 #227
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_63473490
quote:
Op maandag 24 november 2008 11:02 schreef Knuffelzacht het volgende:

[..]

Hoe lang zit je al aan de AD??

Nou vanmiddag ga ik naar de psych om eens te horen wat ze allemaal te zeggen heeft over mijn add enzo... ben benieuwd...
ik zit sinds 9 maanden weer aan de AD

Oeh succes vanmiddag! Ben je al gediagnostiseerd met ADD?
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  maandag 24 november 2008 @ 11:44:33 #228
152525 Knuffelzacht
Pathologische leugenaar
pi_63473745
quote:
Op maandag 24 november 2008 11:34 schreef MaJo het volgende:

[..]

ik zit sinds 9 maanden weer aan de AD

Oeh succes vanmiddag! Ben je al gediagnostiseerd met ADD?
Als je AD hebt willen ze dat je je eerst minimaal een half jaar goed in je vel zit voor dat je gaat afbouwen... bij mij zeiden ze ook dat ik minimaal een jaar er aan zou gaan zitten.. Nu is de planning dat ik volgend jaar zomer ga afbouwen en dan zit ik er 2 jaar aan.

Ja diagnose is vorig jaar al geweest maar nu pas evaluatie gesprek...
Ik ben tenminste niet bang voor broccoli!!
Arrogantie is een ander woord voor zelfkennis
Hoe langer ik Bi ben hoe lesbischer ik word
Life: Highly overrated but you still gotta play the game
  Moderator maandag 24 november 2008 @ 12:13:21 #229
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_63474472
quote:
Op maandag 24 november 2008 11:44 schreef Knuffelzacht het volgende:

[..]

Als je AD hebt willen ze dat je je eerst minimaal een half jaar goed in je vel zit voor dat je gaat afbouwen... bij mij zeiden ze ook dat ik minimaal een jaar er aan zou gaan zitten.. Nu is de planning dat ik volgend jaar zomer ga afbouwen en dan zit ik er 2 jaar aan.

Ja diagnose is vorig jaar al geweest maar nu pas evaluatie gesprek...
Ja dat klopt, maar het leek zo goed te gaan...

Hmmm wat vreemd dat je nu pas gesprek hebt Slik je wel medicatie? Succes
  maandag 24 november 2008 @ 12:33:26 #230
152525 Knuffelzacht
Pathologische leugenaar
pi_63475043
quote:
Op maandag 24 november 2008 12:13 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ja dat klopt, maar het leek zo goed te gaan...

Hmmm wat vreemd dat je nu pas gesprek hebt Slik je wel medicatie? Succes
Ik slik alleen AD meer niet, ga nu eens kijken wat mijn opties zijn....

thx, zal straks wel vtellen hoe het allemaal gegaan is
pi_63475760
quote:
Op maandag 24 november 2008 12:33 schreef Knuffelzacht het volgende:

[..]

Ik slik alleen AD meer niet, ga nu eens kijken wat mijn opties zijn....

thx, zal straks wel vtellen hoe het allemaal gegaan is
Welke AD slik jij?
Motto: Eens is ook dit voorbij...
Red een boom - eet een bever!
  maandag 24 november 2008 @ 15:42:59 #232
152525 Knuffelzacht
Pathologische leugenaar
pi_63479970
quote:
Op maandag 24 november 2008 13:04 schreef mighty_myte het volgende:

[..]

Welke AD slik jij?
citalopram 20mg

nou net bij evaluatie geweest... dit was nog maar een vooronderzoek... blijkt... score wel 7/9 op concentratiestoornis... en het is niet gekoppeld aan mijn depressiviteit want die score is omlaag en mijn add/adhd score was 1 punt toegenomen.

Helaas zie ik mijn psychiater pas weer eind januari maar dan ga ik wel vragen of ik naar het add/adhd centrum mag voor een volledige diagnose...

beetje balen.. ben jaar verder en nog steeds geen stap verder *zucht*
  maandag 24 november 2008 @ 20:27:54 #233
185631 Guncta
En un momento dado
pi_63488193
quote:
Op maandag 24 november 2008 15:42 schreef Knuffelzacht het volgende:

[..]

citalopram 20mg

nou net bij evaluatie geweest... dit was nog maar een vooronderzoek... blijkt... score wel 7/9 op concentratiestoornis... en het is niet gekoppeld aan mijn depressiviteit want die score is omlaag en mijn add/adhd score was 1 punt toegenomen.

Helaas zie ik mijn psychiater pas weer eind januari maar dan ga ik wel vragen of ik naar het add/adhd centrum mag voor een volledige diagnose...

beetje balen.. ben jaar verder en nog steeds geen stap verder *zucht*
Wat voor test is dat dan?

Ik moest allemaal vragen invullen, vulde bijna overal een 3 in (5 was maximaal).
Vond het een super onzinnige test. Aan een ADHD'er vragen hoe hij naar zich zelf kijkt, en dan ook nog dingen vragen die super subjjectief zijn en voor velen als normaal worden ervaren.

Ik heb hem wel samen met die gast ingevuld, dus hij zal wel gekeken hebben hoe ik op vragen reageerde.
Alleen invullen die test zal niet zoveel nut hebben. Dan kan je beter vragen of de mensen in je omgeving hem ook willen invullen om een beter beeld te krijgen.
De goeie ouwe tijd is schijt.
Een doos met foto's en de rest is kwijt.
Ik kijk niet om en heb ook geen spijt.
Want leven is streven naar een betere tijd.
pi_63489653
quote:
Op donderdag 13 november 2008 22:12 schreef MaJo het volgende:
Mijn ADD-lijst:
-alles tegelijk willen doen
-snel afgeleid zijn
-alles kwijt zijn
-alles vergeten
-geen oog voor details, heeft iemand zijn haar geknipt of een nieuwe bril, ik zie het niet
-afspraken vergeten
-dubbele afspraken maken
-altijd te laat komen
-middenin een gesprek over iets totaals anders beginnen
-veel te lang opblijven
-opstaan is een hel

en zo kan ik nog wel even doorgaan
Als ik dit zo lees krijg ik het gevoel dat ik ook add/adhd heb .
Maar volgens mij komt het (in mijn geval) meer doordat ik gewoon teveel aan mn hoofd heb. Dingen zoals scheiding ouders, school (geen idee wat ik wil doen), werk, veel kleine dingen.

Ook heb ik veel moeite met leren, lezen en soms met films kijken.
Het wisselt wel enorm, zo heb ik in de zomervakantie het gevoel dat ik alles netjes geregeld heb en voel ik me top. Wanneer het schooljaar weer begint lijken de 'problemen' zich weer op te stapelen en ga ik weer lopen piekeren over dingen waar ik eigenlijk niks mee te maken heb of wat helemaal niet het piekeren waard is.

Ik ga maar even opzoek naar een online testje begin nu toch benieuwd te raken.
Misschien eindig ik wel met een goede smoes voor mijn stommigheidjes zoals kleine vergeetachtigheid, van de hak op de tak gaan tijden gesprekken ed..

x
  maandag 24 november 2008 @ 23:03:50 #235
152525 Knuffelzacht
Pathologische leugenaar
pi_63493281
quote:
Op maandag 24 november 2008 20:27 schreef Guncta het volgende:

[..]

Wat voor test is dat dan?

Ik moest allemaal vragen invullen, vulde bijna overal een 3 in (5 was maximaal).
Vond het een super onzinnige test. Aan een ADHD'er vragen hoe hij naar zich zelf kijkt, en dan ook nog dingen vragen die super subjjectief zijn en voor velen als normaal worden ervaren.

Ik heb hem wel samen met die gast ingevuld, dus hij zal wel gekeken hebben hoe ik op vragen reageerde.
Alleen invullen die test zal niet zoveel nut hebben. Dan kan je beter vragen of de mensen in je omgeving hem ook willen invullen om een beter beeld te krijgen.
Ik zat in een onderzoeksgroep. Ze wilde zien of er een link was tussen angststoornis en add/adhd... dus ik ben nooit "officieel" gediagnosteerd... dus als ik een officiele diagnose wil hebben moet ik een nog uitgebreidere test gaan doen en dan voornamelijk richten op mijn basisschool periode... mja ik kan me er niet al te veel van herrineren wat het dus lastig maakt...
pi_63499676
Wat een vreemde onderzoeksmethoden overal.
Raar dat dat niet overal gewoon hetzelfde wordt gedaan.
Bij mij ging het zo:

Ik belde de huisarts en zei: volgens mij heb ik ADD, mag ik een verwijsbrief voor de psychiater? Die kreeg ik.
Ik belde een ziekenhuis, die hadden een lange wachttijd. Ik belde een ander ziekenhuis, daar kon ik over 2 weken terecht.

De psychiater nam een paar weken wat testjes af en ik sprak met hem.
Hij dacht ook dat ik ADD-er was. Hij schreef Ritalin voor en toen ik er aan begon te wennen waren we allebei blij.

Daarna belde ik de huisarts dat het allemaal niet helemaal lekker ging en wat meer hulp wilde.
Ik kreeg een verwijsbrief voor de GGZ.
Daar wel een redelijke wachtlijst, maar na een tijdje kon ik weer een paar weken veel meer uitgebreide tests doen.
Bleek idd ADD-er te zijn met een vleugje PDD-NOS.
Even op een wachtlijst voor een praatgroep en heb daar een half jaar in gezeten.
Nu red ik het wel weer op eigen kracht.

Medicatie (Ritalin en Zoloft antidepressivum) stem ik nu steeds af met de huisarts.
pi_63534228
gebruik nu 10 mg methylfenidaat per keer en dat 4 keer per dag.......word er knetterhyper van. Met 7,5 was ik een slome zoutzak, nu ben ik helemaal wild. Ik klets mensen de oren van het hoofd. Zodanig dat ik er schor van ben, Ben sjacho,prikkelbaar en heb over het algemeen genomen erg slechte zin. De dingen die ik ooit leuk vond, vind ik nog steeds niet leuk en er zijn geen nieuwe leuke dingen voor in de plaats gekomen. Mijn kop zit weer helemaal vol met zorgen. en ik draaf weer helemaal door...... helaas zie ik de psych pas volgende week.....

zou er het liefst gewoon mee stoppen, maar weet niet of de psych dat zo kan waarderen als ik dat zo maar zelf ga doen....Vind dit medicijn tot nu toe maar meuk...... wie weet is het beter met een ander medicijn of een compleet andere dosis. Erg vreemd dat 2,5 mg zo'n enorm verschil maakt.
pi_63534456
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 10:15 schreef mighty_myte het volgende:
Wat een vreemde onderzoeksmethoden overal.
Raar dat dat niet overal gewoon hetzelfde wordt gedaan.
Bij mij ging het zo:

Ik belde de huisarts en zei: volgens mij heb ik ADD, mag ik een verwijsbrief voor de psychiater? Die kreeg ik.
Ik belde een ziekenhuis, die hadden een lange wachttijd. Ik belde een ander ziekenhuis, daar kon ik over 2 weken terecht.

De psychiater nam een paar weken wat testjes af en ik sprak met hem.
Hij dacht ook dat ik ADD-er was. Hij schreef Ritalin voor en toen ik er aan begon te wennen waren we allebei blij.

Daarna belde ik de huisarts dat het allemaal niet helemaal lekker ging en wat meer hulp wilde.
Ik kreeg een verwijsbrief voor de GGZ.
Daar wel een redelijke wachtlijst, maar na een tijdje kon ik weer een paar weken veel meer uitgebreide tests doen.
Bleek idd ADD-er te zijn met een vleugje PDD-NOS.
Even op een wachtlijst voor een praatgroep en heb daar een half jaar in gezeten.
Nu red ik het wel weer op eigen kracht.

Medicatie (Ritalin en Zoloft antidepressivum) stem ik nu steeds af met de huisarts.
ik heb zelf maar een heel dossiertje aangelegd De psych dacht in de eerste instantie niet dat ik ADD zou hebben. Heb zelf om een neuropsychologisch onderzoek moeten vragen, waar hij wel mee akkoort ging. Gelukkig was het iemand die open stond voor mijn mening en ja hoor het kwam eruit (vooral uit mijn eigen verstrekte info......). Uit alle testjes kwam het wel enigszins naar voren, maar mijn eigen inbreng heeft denk ik de doorslag gegeven.

Als ik bijv lees op PsyQ of vragenlijsten van internet invul herken ik mezelf niet snel..... ik vind dat alles erg is toegespitst op één bepaald type adhd-er, terwijl er zóóó veel verschillende zijn, We zijn allemaal anders en iedereen ervaart alles anders en ontwikkelt eigen strategieën om met je problemen om te gaan, waardoor het soms gewoon niet aanwezig lijkt te zijn......terwijl het er wel is, maar je werkt je kapot om dat doel te bereiken. Soms heb je het dan zelf niet eens door.

Ik ben al erg lang bezig en opschieten doet het niet.......jammer dat die instanties zo slecht bereikbaar zijn, zo slecht met elkaar communiceren en dat je overal zo gruwelijk lang moet wachten....
pi_63534516
oeps..........akkoorD
  woensdag 26 november 2008 @ 13:42:10 #240
185631 Guncta
En un momento dado
pi_63535149
quote:
Op woensdag 26 november 2008 13:19 schreef oceanpony het volgende:

[..]

ik heb zelf maar een heel dossiertje aangelegd De psych dacht in de eerste instantie niet dat ik ADD zou hebben. Heb zelf om een neuropsychologisch onderzoek moeten vragen, waar hij wel mee akkoort ging. Gelukkig was het iemand die open stond voor mijn mening en ja hoor het kwam eruit (vooral uit mijn eigen verstrekte info......). Uit alle testjes kwam het wel enigszins naar voren, maar mijn eigen inbreng heeft denk ik de doorslag gegeven.

Als ik bijv lees op PsyQ of vragenlijsten van internet invul herken ik mezelf niet snel..... ik vind dat alles erg is toegespitst op één bepaald type adhd-er, terwijl er zóóó veel verschillende zijn, We zijn allemaal anders en iedereen ervaart alles anders en ontwikkelt eigen strategieën om met je problemen om te gaan, waardoor het soms gewoon niet aanwezig lijkt te zijn......terwijl het er wel is, maar je werkt je kapot om dat doel te bereiken. Soms heb je het dan zelf niet eens door.

Ik ben al erg lang bezig en opschieten doet het niet.......jammer dat die instanties zo slecht bereikbaar zijn, zo slecht met elkaar communiceren en dat je overal zo gruwelijk lang moet wachten....
Wat verwacht je er nu zelf van dat je het etiketje hebt?
Of ging het om te kijken of medicatie verlichting en versteviging kan brenge?
Zo te horen ben je er zelf ook achter dat je veel dingen onbewust bijschaaft.

Er is idd andere medicatie, ook is het zo dat niet elke dag de medicatie hetzelfde overkomt, al schijnt het wel langzaam naar elkaar toe te groeien, vooral qua bijwerkingen. Al heb ik dat door mijn manier van dosering nooit ervaren. De verhalen zijn er echter genoeg.

Ik vond zelf de verschillen bij methyl erg groot, maar ik heb absoluut geen goede eigenschappen met methyl en ben er alles behalve positief over

Het schijnt echter wel hét medicijn te zijn die voor de meeste mensen werkt. Al betwijfel ik op de 1 of andere manier, maaar dat zal wel door persoonlijke ervaringen te maken te hebben, waardoor je meer op zoek gaat naar de bevestiging en die dus ook vaak genoeg vindt.

Oja, ondertussen meer dan 27 uur wakker, dik 12 uren gewerkt, 7 uren gereisd en nog niet moe te krijgen. Gedachtestroom is ook nog steeds vol bezig, al merk ik wel dat ik het langzaam wat meer op mij alleen richt en dus niet met alles om me heen bezig ben, al is dat minimaal. Blijf nog 4 uurtjes wakker, kijken of ik dan met 100mg seroquel in kan slapen.

Blijft een heerlijk motor, ADHD..

[ Bericht 8% gewijzigd door Guncta op 26-11-2008 13:49:57 ]
pi_63535932
quote:
Op woensdag 26 november 2008 13:42 schreef Guncta het volgende:

[..]

Wat verwacht je er nu zelf van dat je het etiketje hebt?
Of ging het om te kijken of medicatie verlichting en versteviging kan brenge?
Zo te horen ben je er zelf ook achter dat je veel dingen onbewust bijschaaft.

Er is idd andere medicatie, ook is het zo dat niet elke dag de medicatie hetzelfde overkomt, al schijnt het wel langzaam naar elkaar toe te groeien, vooral qua bijwerkingen. Al heb ik dat door mijn manier van dosering nooit ervaren. De verhalen zijn er echter genoeg.

Ik vond zelf de verschillen bij methyl erg groot, maar ik heb absoluut geen goede eigenschappen met methyl en ben er alles behalve positief over

Het schijnt echter wel hét medicijn te zijn die voor de meeste mensen werkt. Al betwijfel ik op de 1 of andere manier, maaar dat zal wel door persoonlijke ervaringen te maken te hebben, waardoor je meer op zoek gaat naar de bevestiging en die dus ook vaak genoeg vindt.

Oja, ondertussen meer dan 27 uur wakker, dik 12 uren gewerkt, 7 uren gereisd en nog niet moe te krijgen. Gedachtestroom is ook nog steeds vol bezig, al merk ik wel dat ik het langzaam wat meer op mij alleen richt en dus niet met alles om me heen bezig ben, al is dat minimaal. Blijf nog 4 uurtjes wakker, kijken of ik dan met 100mg seroquel in kan slapen.

Blijft een heerlijk motor, ADHD..
Ik werd doorverwezen met klachten.........dan zul je toch een diagnose moeten hebben voordat je medicatie krijgt. Die psych deed alleen diagnostiek.........hij dacht dat het er niet was toen hij me de eerste keer zag. voordat alle onderzoeken gingen plaatsvinden. Lijkt mij niet meer dan logisch dat je zelf een beetje meedenkt en ik wist het zeker en weet het nog steeds zeker. Zonder medicatie kan ik niet functioneren en ja het ging dus inderdaad om medicatie.........

Dat "etiketje" lijkt me wel zo belangrijk als het er ook daadwerkelijk is. Hoe kun je nou hulp verwachten zonder "etiketje"? Kan wel in de rondte gillen dat ik ADD heb....... Er zal toch een psych het met me eens moeten zijn en die was dat ook en heeft me doorgestuurd naar een ADD/ADHD kliniek en daar ben ik al erg lang bezig zonder dat er veel gebeurt aan daadwerkelijke hulp in de vorm van medicatie.

Ik heb veel dingen bijgeschaafd en die gaan ten koste van mezelf en mijn levensgeluk....... dat zou ik liever anders willen en medicatie kan dat wellicht veranderen.

Niet iedereen reageert goed op methyl, dat wil niet zeggen dat bijv dex niet zou werken.......
  woensdag 26 november 2008 @ 15:43:32 #242
185631 Guncta
En un momento dado
pi_63538565
quote:
Op woensdag 26 november 2008 14:06 schreef oceanpony het volgende:

[..]

Ik werd doorverwezen met klachten.........dan zul je toch een diagnose moeten hebben voordat je medicatie krijgt. Die psych deed alleen diagnostiek.........hij dacht dat het er niet was toen hij me de eerste keer zag. voordat alle onderzoeken gingen plaatsvinden. Lijkt mij niet meer dan logisch dat je zelf een beetje meedenkt en ik wist het zeker en weet het nog steeds zeker. Zonder medicatie kan ik niet functioneren en ja het ging dus inderdaad om medicatie.........

Dat "etiketje" lijkt me wel zo belangrijk als het er ook daadwerkelijk is. Hoe kun je nou hulp verwachten zonder "etiketje"? Kan wel in de rondte gillen dat ik ADD heb....... Er zal toch een psych het met me eens moeten zijn en die was dat ook en heeft me doorgestuurd naar een ADD/ADHD kliniek en daar ben ik al erg lang bezig zonder dat er veel gebeurt aan daadwerkelijke hulp in de vorm van medicatie.

Ik heb veel dingen bijgeschaafd en die gaan ten koste van mezelf en mijn levensgeluk....... dat zou ik liever anders willen en medicatie kan dat wellicht veranderen.

Niet iedereen reageert goed op methyl, dat wil niet zeggen dat bijv dex niet zou werken.......
Wat een er-vanaf-gebijt..
Als je je aangevallen voelde, was niet de bedoeling hoor..
Heb soms de neiging om vragen iets te kort door de bocht er heen te plempen, ben lang niet altijd even subtiel.

Blij voor je dat je er aan wil gaan werken en dat je dit als belangrijke basis ziet voor velen dingen en een positieve verandering.

Had nog een stukje tekst staan, maar die is te warrig. Waarom die vragen stelde en dat ik met hetzelfde dilemma heb gezeten, dosis vs. medicijn + de vraag die ik toen had: wat kan ik van het medicijn verwachten.

Ben overigens zelfs geen tegenstander van methyl, al heb ik wel het idee dat het overrated is. Al is deze mening zeer persoonlijk getint en zal de tussenweg dus moeten zijn dat beiden een even grote kans moet worden gegunt.. :p
Iets wat een utopia is, want je kan niet met beiden tegelijk beginnen..

[ Bericht 0% gewijzigd door Guncta op 26-11-2008 15:50:48 ]
pi_63541925
Ik ben ook geen tegenstander van medicatie, bij mij helpt het niet voldoende en had het ook veel nadelige effecten. Ik sluit zeker niet uit dat het bij mensen positief kan werken, maar echte verandering moet toch echt bij jezelf vandaan komen.

Vandaag weer op gesprek geweest bij mijn psychiater, ze vond me erg goed op weg gaan en dat ik al goed vooruit was met de problemen oplossen . Dat vind ik zelf ook wel, in half jaar heel erg veel vooruit gegaan .
pi_63543167
TVP, heb al langer het vermoeden dat ik ook ADD heb, de standaard dingen eigenlijk; Snel afgeleid, niet kunnen concentreren op een gesprek, boeken nooit uitlezen, aan iets beginnen heel enthousiast maar het uiteindelijk nooit afmaken, snel verveeld etc.

Ben ervoor bij de psych geweest, maar ik krijg nu eerst AD voor wat andere klachten die ik heb.. En als dat eenmaal weg is gaan ze kijken in hoeverre het ADD verhaal nog naar voren komt en daar eventueel nog iets aan doen. Een lange weg te gaan dus, aangezien ik die AD zo ongeveer een jaar minimaal moet slikken..
pi_63544010
mijn impulsiviteit heeft denk ik een opkomende relatie verpest. zondag had ik een date en we zouden elkaar aankomende zondag weer zien..nog geen tijd afgesproken. nu had ik em gister even aan de telefoon en hij had t over rustig aan doen etc. ik ben meer een alles of niets persoon dus ging daar een beetje tegenin. nja, zei dat k em later nog even zou bellen. hij belde mij uiteindelijk en ik vroeg of ie over 10 minuutjes terug kon bellen. na kwartier nog niks dus smste em dat ie kon bellen. hij belde niet...ik hem gebeld, nam niet op. ik werd snachts wakker en heb hem 3x gebeld en gesmst dat ik hoopte dat ie wakker zou worden en of ie morgen als ie wakker was me even wilde bellen. om 7 was ik weer wakker en belde hem weer..hij sliep nog dus ik smste maar dat k et jammer vond dat ie niet opnam en sorry dat k belde maar dat k de drang voelde...
Nja niks meer gehoord sinds toen. Ik weet dat ie vanavond niet op msn zal komen en ben echt bang dat ik et verpest heb
bah!

en uh...kennen mensen dit, dat je echt meteen gaat bellen en smsen en alles als je dat wil...dat is bij mij dus erg vaak per dag..
  Moderator donderdag 27 november 2008 @ 01:23:32 #246
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_63554498
Skadhd: Dat is echt eng herkenbaar ik ben ook veel te impulsief waardoor ik mannen veel te snel ga claimen. Dat 's nachts bellen en smsen heb ik ook vaak gedaan besef wel dat dit gedrag niet normaal is en probeer er mee te stoppen. Hij gaat je hierdoor niet aantrekkelijker vinden. Stuur hem een mailtje waarin je het uitlegt en laat het dan even rusten. Als hij je leuk vindt neemt hij zelf wel contact met je op

ik heb zelf op het moment de tactiek stilzwijgen aangenomen. Aangezien het claimen niet echt werkte mannen willen jagen en vinden het niet leuk als je teveel achter ze aanzit. Ben benieuwd of het werkt
pi_63560206
quote:
Op woensdag 26 november 2008 19:37 schreef skadhd het volgende:
mijn impulsiviteit heeft denk ik een opkomende relatie verpest. zondag had ik een date en we zouden elkaar aankomende zondag weer zien..nog geen tijd afgesproken. nu had ik em gister even aan de telefoon en hij had t over rustig aan doen etc. ik ben meer een alles of niets persoon dus ging daar een beetje tegenin. nja, zei dat k em later nog even zou bellen. hij belde mij uiteindelijk en ik vroeg of ie over 10 minuutjes terug kon bellen. na kwartier nog niks dus smste em dat ie kon bellen. hij belde niet...ik hem gebeld, nam niet op. ik werd snachts wakker en heb hem 3x gebeld en gesmst dat ik hoopte dat ie wakker zou worden en of ie morgen als ie wakker was me even wilde bellen. om 7 was ik weer wakker en belde hem weer..hij sliep nog dus ik smste maar dat k et jammer vond dat ie niet opnam en sorry dat k belde maar dat k de drang voelde...
Nja niks meer gehoord sinds toen. Ik weet dat ie vanavond niet op msn zal komen en ben echt bang dat ik et verpest heb
bah!

en uh...kennen mensen dit, dat je echt meteen gaat bellen en smsen en alles als je dat wil...dat is bij mij dus erg vaak per dag..
wow, ik was na 5 regels helemaal de draad kwijt.
komt er op neer dat je flink aan het stalken was.
succes ermee, hopelijk niet te veel afgeschrikt.
pi_63568187
Ik herken dat ook heel erg, de impulsiviteit. Dat heb ik in het algemeen eigenlijk wel, maar ik heb ook al eens een vriendin van me gebeld midden in de nacht op de huistelefoon (ze woonde nog thuis), omdat we ruzie hadden na het stappen en ik met dat gevoel niet kon gaan slapen
  donderdag 27 november 2008 @ 18:51:13 #249
152525 Knuffelzacht
Pathologische leugenaar
pi_63572277
quote:
Op donderdag 27 november 2008 11:03 schreef mighty_myte het volgende:

[..]

wow, ik was na 5 regels helemaal de draad kwijt.
concentratiestoornis?
pi_63603577
Hij had niet terug gebeld omdat zn beltegoed op was!! JEEJ!
Heb zondag weer een date met hem en ik ga mn impulsen om hem te bellen onderdrukken nu.
Lastig!!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')