Ja! Ik! Mooi bustier had je trouwens aan.quote:Op zondag 12 oktober 2008 12:13 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Waren er nog mensen verbaasd dat ik niet naakt met een lammetje aan kwam zetten![]()
?
Niet verbaasd, wel teleurgesteldquote:Op zondag 12 oktober 2008 12:13 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Waren er nog mensen verbaasd dat ik niet naakt met een lammetje aan kwam zetten![]()
?
Maar haar lippen zijn wel veel mooier in het echt!quote:Op zondag 12 oktober 2008 12:09 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Jij bent echt een klein schattig meisje
En Merel/Katja leek op die capuchon foto echt oudachtig maar die is ook nog gewoon een meisje
Ja! En ik snap ook niet dat de mannen niet in rijen van 10 bij haar voor de deur staan! Ik vind 'r echt mooi (en aardig).quote:Op zondag 12 oktober 2008 12:26 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Maar haar lippen zijn wel veel mooier in het echt!
Huh?quote:Op zondag 12 oktober 2008 12:26 schreef Ewelina het volgende:
Maar haar lippen zijn wel veel mooier in het echt!
ik heb geen idee wat voor beeld men van mij had en of dat ook klopte uiteindelijkquote:Op zondag 12 oktober 2008 12:38 schreef Goodbye het volgende:
Volgensmij had iedereen een heel ander/vaag beeld van mij
Waarschijnlijk, al heb ik nog geen PMquote:Op zondag 12 oktober 2008 12:38 schreef Merel het volgende:
Zit iedereen nu stiekem via PM over elkaar te roddelen?
en nu weet je wie je voortaan meot ontlopenquote:Op zondag 12 oktober 2008 12:40 schreef Ewelina het volgende:
[..]
@MoBlo, ik herkende je echt meteen.
Ja, jou iig nietquote:Op zondag 12 oktober 2008 12:43 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
en nu weet je wie je voortaan meot ontlopen![]()
alles smaakte naar zout en ik heb me op de patat gestortquote:Op zondag 12 oktober 2008 12:50 schreef SHE het volgende:
Ik snap niet dat wij nog leven, na dat eten van gisteren.
Nou, ik had vannacht wel zulke buikpijn dat ik dácht dat ik doodgingquote:Op zondag 12 oktober 2008 12:50 schreef SHE het volgende:
Ik snap niet dat wij nog leven, na dat eten van gisteren.
Ik verbaas me erover dat ik nog niet kotsend boven de plee hang vanwege die kipquote:Op zondag 12 oktober 2008 12:51 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
alles smaakte naar zout en ik heb me op de patat gestort
ik ontloop mijn weegschaal maar een dagje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |