nee, 5 jaar ouderquote:
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:30 schreef PoedelieWoepsie het volgende:
Misschien is zijn beltegoed opof is zijn tel in het water gevallen?
Nope, nog steeds niet.......quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 23:13 schreef Raissa het volgende:
Inmiddels al een reactie van `m gehad?
Ben nog wakkerquote:
Da's minder...quote:
Klopt hij kwam hier bijv. voor 1 dag op de vrijdag en dan was het zo gezellig dat hij pas op maandagochtend weg ging.quote:Op zondag 12 oktober 2008 12:40 schreef Re het volgende:
[..]
Da's minder...
ik neem aan dat er meer contact mogelijk was behalve sms?
Sophietje, t komt echt wel weer goed meisquote:Op zondag 12 oktober 2008 12:46 schreef Logician het volgende:
[..]
Klopt hij kwam hier bijv. voor 1 dag op de vrijdag en dan was het zo gezellig dat hij pas op maandagochtend weg ging.
Elke keer super lieve smsjes over hoe mooi en lief ze was.. bellen/msn/sms the whole package zeg maar..
En dan van de 1 op de andere dag niets meer "nergens meer te bereiken....."
Eerst dacht zal wel meevallen soph, hij is gewoon druk.
Maar begin er nu best pissig om te worden want ik zie aan haar dat ze er echt mee zit en dat is gewoon rot om te zien..
Mja ik hoor 'Urecht' en ik hoor 'geen contact opeens'quote:Op zondag 12 oktober 2008 13:02 schreef Logician het volgende:misschien moet er een algemeen topic komen waar meisjes/vrouwen elkaar voor bepaalde mannen kunnen waarschuwen ..
Nee maar serieus..
quote:Op zondag 12 oktober 2008 12:46 schreef Logician het volgende:
[..]
Elke keer super lieve smsjes over hoe mooi en lief ze was.. bellen/msn/sms the whole package zeg maar..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |