Eerlijk, wat wil je horen dan? Hij heeft vast zijn redenen, en anders wil ie vast iets banaals als 'afstand'.quote:
Ja oké, ik denk dat ik gewoon een reden wil horen. Vind het gewoon erg vreemd dat het opeens echt helemaal niks meer is.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 15:03 schreef Nosh het volgende:
[..]
Eerlijk, wat wil je horen dan? Hij heeft vast zijn redenen, en anders wil ie vast iets banaals als 'afstand'.
Daar heb je gelijk in, het is erg raar dat het opeens niks meer is. En daarom hoef je me nog geen jankert te noemenquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 15:05 schreef BarbaRob het volgende:
Klopt ik had niet mogen zijn dat ze een jankert is, maar is het wel een beetje zo.
Wat verwacht je, dat hij altijd 4 smsjes op een dag blijft sturen?
Soms wordt het gewoon wat minder, zo gaat dat. Misschien heeft hij weinig te melden.
Het kan van alles zijn, van gebrek aan interesse, tot laksheid, tot andere prioriteiten hebben.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 15:04 schreef Sophietjuh het volgende:
[..]
Ja oké, ik denk dat ik gewoon een reden wil horen. Vind het gewoon erg vreemd dat het opeens echt helemaal niks meer is.
Dat is waar, ik moet me ook echt inhouden om niet te smsen zo van, waarom hoor ik niks van jequote:Op zaterdag 11 oktober 2008 15:09 schreef Nosh het volgende:
[..]
Het kan van alles zijn, van gebrek aan interesse, tot laksheid, tot andere prioriteiten hebben.
Verzet je gedachten zelf ook, en stuur desnoods vanavond nog een smsje. Met panisch piekeren los je niets op, en blaas je het alleen maar onnodig op.
Je hebt gelijk, sorry daarvoorquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 15:08 schreef Sophietjuh het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, het is erg raar dat het opeens niks meer is. En daarom hoef je me nog geen jankert te noemen
No problemquote:
Hahaha, dat gaat moeilijk op zo'n afstand! Hij woont namelijk in Utrecht, en ik in Enschede...quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 15:13 schreef BarbaRob het volgende:
Als je wel weer meer van m wilt horen, dan helpt jaloers maken trouwens heel goed
Oh god, hou op! Straks ga ik denken dat het echt zo is!quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 15:16 schreef mcDavid het volgende:
Misschien is'ie wel dood! Heb je al 112 gebeld?
Hij heeft geen huistel, ook erg handigquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 15:15 schreef RedDevil085 het volgende:
Maar uhmmm... er zijn naast de 06 nog andere manieren om contact met elkaar te onderhouden, he... Heb je hem al op z'n huistel. gebeld/langs gegaan?
(edit: had niet gezien dat het een (lange)afstandsrelatie was)
Ja dat weet ik zekerquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 15:14 schreef GasTurbine het volgende:
Ik heb precies hetzelfde. Weet je zeker dat je van je voornaam Sophie heet?
Lastig... Hoe lang was je trouwens van plan om op een reactie van hem te wachten?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 15:19 schreef Sophietjuh het volgende:
[..]
Hij heeft geen huistel, ook erg handig
Ehm.. Dat is een goede, ongeveer 10 keer per dag op de tel kijken.. Ik weet niet, eerste keer dat ik dit meemaak.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 15:22 schreef RedDevil085 het volgende:
[..]
Lastig... Hoe lang was je trouwens van plan om op een reactie van hem te wachten?
Tuurlijk kan jaloers maken wel, gewoon zeggen dat je de volgende keer dat jullie af zouden gaan spreken al bezet bent en met een 'oude bekende' wat gaat drinkenquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 15:14 schreef Sophietjuh het volgende:
[..]
Hahaha, dat gaat moeilijk op zo'n afstand! Hij woont namelijk in Utrecht, en ik in Enschede...Maar is wel leuk idee
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |