Ach er zal wel enig effect zijn..maar zolang de rente niet teveel stijgt of er enorm veel werkeloosheid optreedt zal het effect minimaal zijn. Tenslotte is de huizenprijs niet van belang maar van belang is of de huizen betaalbaar zijn.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 13:36 schreef Sjabba het volgende:
Waar ik erbij blijf dat de crisis de huizenmarkt niet gaat raken.
Ik vind met name je argumentatie heel sterk.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 13:36 schreef Sjabba het volgende:
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 22:36 schreef Potjebier het volgende:
Ik kan nu uit mijn repertoire van economische kennis gaan putten (gaat me als dr. in de economie geen moeite kosten denk ik) maar: why should I? I'm not gonna waste my time, people will see, soon enough.
Mijn argumentatie staat duidelijk in deel 1..quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 22:36 schreef Potjebier het volgende:
[..]
Ik vind met name je argumentatie heel sterk.
Wishful thinking...
Ik kan nu uit mijn repertoire van economische kennis gaan putten (gaat me als dr. in de economie geen moeite kosten denk ik) maar: why should I? I'm not gonna waste my time, people will see, soon enough.
Tsja, de boel staat zo klem dat men toch geen kant op kan als vrager of als aanbieder van een huis. Wat dat betreft kun je het denk ik wel stellen dat de huizenmarkt redelijk stabiel zal blijven. Echter, het is alles behalve een gunstige situatie, vraag en aanbod hebben wel bepaalde wensen maar de markt zit zo vast dat deze niet in staat is aan die wensen tegemoet te komen, de markt als zodanig functioneert buitengewoon slecht en moet mijns inziens wel snel een stuk vrijer worden.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 13:36 schreef Sjabba het volgende:
Denk je ? Is dat valse bescheidenheidquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 22:36 schreef Potjebier het volgende:
[..]
Ik vind met name je argumentatie heel sterk.
Wishful thinking...
Hoe wil je dat laatste gaan regelen?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 23:32 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Tsja, de boel staat zo klem dat men toch geen kant op kan als vrager of als aanbieder van een huis. Wat dat betreft kun je het denk ik wel stellen dat de huizenmarkt redelijk stabiel zal blijven. Echter, het is alles behalve een gunstige situatie, vraag en aanbod hebben wel bepaalde wensen maar de markt zit zo vast dat deze niet in staat is aan die wensen tegemoet te komen, de markt als zodanig functioneert buitengewoon slecht en moet mijns inziens wel snel een stuk vrijer worden.
Oh je bent het niet eens en opent maar een parallel topic?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 14:25 schreef Sjabba het volgende:
Nee dat gaat over een verkeerd geïntepreteerde berekening..
Sufferd, ik heb het niet geopend dit is deel 2..quote:Op maandag 13 oktober 2008 04:33 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Oh je bent het niet eens en opent maar een parallel topic?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |