Nee ik was een barman gigantisch aan het flirten, waar hij niet zo goed tegen kon. Maar was zeker wel lachen!quote:
Wat is er aan het CHE dat zo bijzonder is? Was je er op maandag?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 22:26 schreef MrBrightside het volgende:
[..]
Foto's maken op de CHE voor een opdracht.
Dat klopt, ik ben een bijzonder mens. Leuk he al die keurig geklede meisjes met rok.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 22:29 schreef MrBrightside het volgende:
Nou, het was een opdracht vanuit de CHE, dus vandaar dat ik erheen moest. Aan de CHE is niet zo veel bijzonders behalve dat de mensen eh, heel bijzonder zijn. Ik was er op eh. Een donderdag volgens mij maar dat weet ik echt niet meer.
het is toch jammer dat je er geen vertrouwen in hebtquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 22:16 schreef MrBrightside het volgende:
[..]
Hmm ik denk het niet, maar ik ben benieuwd
Ik ben wel wat gewend hoor, als Nunspeter. En mijn zus zit er ook (alleen nu in Egype).quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 22:31 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Dat klopt, ik ben een bijzonder mens. Leuk he al die keurig geklede meisjes met rok.
Mja eh, ja, je kent me niet en zo dus ik verwacht ook niet van je dat je een goede inschatting van mij kunt maken nee.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 22:33 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
het is toch jammer dat je er geen vertrouwen in hebt
maar goed, deze groep zijn allemaal een beetje artistieke mensen, een aantal ook met een liefde voor fotografie, maar de meesten ook met een liefde voor dance/house/elektro, als dat je al afschrikt.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 22:16 schreef MrBrightside het volgende:
[..]
Hmm ik denk het niet, maar ik ben benieuwd
Ede is zeg maar de ene hoek van de Veluwe, Nunspeet de andere kant, allebei Biblebelt.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 22:40 schreef mike_hunt het volgende:
Is die hoek van Nederland zwaar gelovig?
ELEKTROquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 22:43 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
maar goed, deze groep zijn allemaal een beetje artistieke mensen, een aantal ook met een liefde voor fotografie, maar de meesten ook met een liefde voor dance/house/elektro, als dat je al afschrikt.
al zijn ze wel iets ouder dan je er zitten ook jongere bij en het is een leuke clubquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 22:59 schreef TheaterMaMa het volgende:
http://sirtimo.hyve.nl/
is een beetje de spil, kijk maar eens rond bij zijn foto's,
http://martypants.hyve.nl/
http://psychilles.hyve.nl/
http://aadbestaad.hyve.nl/
ik kan giorgio even niet vinden zo
[ afbeelding ]
Nee dat zou volgens mij voor het leven genoeg wijn en port voor mij zijn.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:59 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
heb je een slijterij? Laat Bonnie het maar niet horen
die zou ik niet eens allemaal kunnen opslaan in mijn eigen schuurquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 19:03 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik hoop dat je er wel een lekker flesje aan over gehouden hebt of waren alle 6000 voor jou
WTF? je haalt gewoon een container vol met drank hier heen?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 23:14 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nee dat zou volgens mij voor het leven genoeg wijn en port voor mij zijn.
is een uit de hand gelopen hobby van een kennis van mij. Hij is Zuid Afrikaanen bestelt elk jaar een volle container met wijn en port om onder vrienden en kennissen te verdelen. Container kwam vorige week in Rotterdam aan en vandaag hebben we alles weer opgedeelt en kon een ieder zijn/haar bestelling komen ophalen.
Ja het wordt wel elk jaar meer, dit maal had ik 60 flessen port en meer dan 100 flessen wijn, maar die drink ik niet alleen op
wat een snob hequote:Op zaterdag 11 oktober 2008 23:17 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
WTF? je haalt gewoon een container vol met drank hier heen?
Nee niet ik, maar mijn kennis Rob, en vandaag en morgen komen gus 68 mensen hun bestelling ophalenquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 23:17 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
WTF? je haalt gewoon een container vol met drank hier heen?
o dus je komt, eet je mee?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 23:22 schreef Stroekie het volgende:
[..]
De snob zal maadag wat voor je meebrengen
Wonderer komt om 19 uur met de busquote:
geen idee hoe dat in elkaar steekt.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 23:25 schreef mike_hunt het volgende:
is dat nou goedkoper om drank hierheen te halen? betaal je je niet scheel aan invoer and stuff?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |