niet echtquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 12:48 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
dat is waar! Ik heb ook fuck buddies overal zitten. De lusten maar niet de lasten. Sommigen zeggen dat het een leeg bestaan is, maar die bitches zijn jaloers.
Dus half Arnhem kent mijn naam nu al?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 12:54 schreef Xiance het volgende:
fuckbuddies.. hmmz...
wordt dat niet vervelend?
ik kreun dan altijd de verkeerde naam!
ben je zo hot danquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 12:48 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
dat is waar! Ik heb ook fuck buddies overal zitten. De lusten maar niet de lasten. Sommigen zeggen dat het een leeg bestaan is, maar die bitches zijn jaloers.
Dromen over slangen is een voorbode van onheil in verschillende vormen en gradaties. Als een slang u bijt, zult u ten onder gaan aan onheil en zullen tegenstanders uw zaken nadelig beïnvloeden.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 12:58 schreef Ang3l het volgende:
Ik droomde gister dat ik echt gruuuuuuuwelijk hard door een slang werd gebeten.In m;n hand. Het deed gewoon zeer
en leeuwarden, enschede, nieuwegein, den haag en hoorn...quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 12:55 schreef Cazman het volgende:
[..]
Dus half Arnhem kent mijn naam nu al?
Zeg, we zitten hier niet in Groningen he!quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 13:04 schreef JOPPI3 het volgende:
Ik las:
HIV zoekt een man, meld je aan!!!!!EINZ!11!!!!!!H!o!m!o!!
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 13:00 schreef MrBrightside het volgende:
[..]
Een foto schijnt nog te komen
JAquote:
OMG GEEN JTL maar JTquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 13:09 schreef Xiance het volgende:
ik snap serieus niet wat men lekker vind aan JTL
goed goed.. dan JT zonder grote Lquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 13:11 schreef samjustme het volgende:
[..]
OMG GEEN JTL maar JT![]()
[ afbeelding ]
charmant, sexy, slim en rijk
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 12:29 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ja, met zo'n instelling kom je nergens.![]()
![]()
Ach, je bent nog jong. Dus ga dan van hot naar her (lees: werk openbare toilet af)
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 12:50 schreef samjustme het volgende:
Vervolg op: PLAK HIER DE URL VAN HET VORIGE TOPIC
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |