abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 25 oktober 2008 @ 17:36:40 #51
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_62669777
weet ik, ik heb t gehoord op de radio. Wel lekker, een voorsprong van 7 punten op QB
Een gelijkspel had ook lekker geweest. Capelle doet het verrassend goed vind ik, (op verliespunten) een 2e plek. Ik ben benieuwd hoe Capelle - ASWH eindigt, met die 0-1 voor ASWH....
RBB + 6 jaar Ted Verdonkschot: 3 Kampioenschappen, 1 zaterdagkampioenschap, 2 Districtsbekers en 1 Amateurbeker!
als de dag van gisteren.... 13 mei 2006...
  zaterdag 25 oktober 2008 @ 20:29:27 #52
208935 zaterdagvoetbal
www.zaterdagvoetbal.net
pi_62673826
Nou, wat een enorm spectaculaire wedstrijd was FC Lisse-Quick Boys zeg. Zelden in mijn leven zoiets meegemaakt.
De eerste helft was ik blij dat de achterstand maar 1-2 was, dat viel qua score nog mee. Qua voetbal was FC Lisse de onderliggende partij. Na rust was de wedstrijd aanvankelijk in evenwicht, maar zo'n 20 minuten voor tijd begon FC Lisse de overhand te krijgen. En wat er in het laatste kwartier allemaal gebeurde, dat is veel te veel om op te noemen. Verdedigd werd er eigenlijk nauwelijks nog. Bijna elke aanval leverde een doelrijpe kans op. Omdat FC Lisse de bovenliggende partij was, was de uiteindelijke overwinning niet onterecht. Op basis van de hele wedstrijd had een gelijkspel de verhoudingen beter weergegeven.
In elk geval was deze voor FC Lisse 500ste wedstrijd op het hoogste amateurvoetal er eentje om nooit te vergeten. Ook een historische overigens, want voor FC Lisse de wedstrijd met de meeste doelpunten ooit.

[ Bericht 0% gewijzigd door zaterdagvoetbal op 25-10-2008 21:39:19 ]
  zaterdag 25 oktober 2008 @ 21:29:30 #53
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_62675266
mooi om te lezen, samenvatting was ook om te smullen! Wel druk trouwens! Ik zal morgen even de link neerzetten voor samenvattingen.
RBB + 6 jaar Ted Verdonkschot: 3 Kampioenschappen, 1 zaterdagkampioenschap, 2 Districtsbekers en 1 Amateurbeker!
pi_62679216
Capelle weer netjes met 3-0 gewonnen

Nu nog maar hopen dat die inhaalwedstrijd tegen ASWH ook nog omgebogen wordt naar een overwinning
  zondag 26 oktober 2008 @ 02:38:38 #55
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_62681023
weet je... Doe maar niet... Staan we 5 punten los!
pi_62688900
En dan komen wij op 6 puntjes, ook weer dichterbij dus.

Mooie beelden van FC Lisse - Quick Boys hoor, echt gaaf!! En goed voor mijn CLM: 2 x Martha, 1 x Vermeulen. Verder nog 1 x Doeland, 2 x Roeland en 1 x De Borst.

Wij ook een zwaarbevochten zege.

ASWH neemt drie punten mee uit Noordwijk

Gistermiddag speelde ASWH de traditioneel lastige uitwedstrijd bij Noordwijk. Op sportpark de Duinwetering trof het elftal van trainer Willem Leushuis een ploeg, die gezien de aanwezige kwaliteiten lager op de ranglijst stond dan vooraf vermoed was. Bovendien begonnen bij de thuisploeg twee voormalig ASWH-spelers in de basis, te weten doelman Raymon Kuipers en middenvelder Nixon Dias. Na een spannend duel trok ASWH aan het langste eind en mocht het drie punten meenemen naar Hendrik-Ido-Ambacht.

Leushuis had deze week niet zo veel te puzzelen. Door blessures en schorsingen ontbraken namelijk liefst acht spelers in Noordwijk. Daarom was gekozen voor hetzelfde elftal als een week eerder in de bekerontmoeting met Nieuw-Lekkerland, met de kanttekening dat voorin Sander Molenaar was vervangen door Youri Petrov.

ASWH begon goed aan de Duinwetering en gunde de opponent geen kans om in het spel te komen. De controle lag bij ASWH, maar het duurde wel even voor de eerste kansen om te scoren ontstonden. Een eerste waarschuwing werd na iets meer dan tien minuten gegeven. Ivar Eltenberg speelde de voortdurend in beweging zijnde Dennis Knüppe vrij op links. Zijn voorzet kwam helaas net niet bij een medespeler. Even later was er een schitterende aanval. Ferry van Lare zette een één-tweetje op met Knüppe en ging het strafschopgebied binnen. De wederom nadrukkelijk aanwezige Van Lare dacht al aan een schot, toen ex-prof Ivar van Dinteren maar weer eens bewees waarom aanvallers beter niet in het eigen strafschopgebied kunnen verschijnen. Met een onbehouden tackle legde de Noordwijker Van Lare neer. Scheidsrechter Gerbers wees resoluut naar de stip en Van Dinteren kwam goed weg met slechts geel, want Van Lare leek toch aardig doorgebroken. Eerder in het seizoen waren strafschoppen en ASWH nog niet zo'n gelukkige combinatie. Dennis Knüppe bleef echter ijzig kalm, ook tijdens het wachten bij de behandeling voor Van Lare, en schoot de bal prima achter Raymon Kuipers.

Na ongeveer een minuut of twintig kwam de thuisploeg wat beter in de wedstrijd, daarbij af en toe geholpen door slordigheid van ASWH zelf. Celcius Grant, die al vlot in de gaten had dat hij tegen Damiën Vereecken geen voet aan de grond kon krijgen, verhuisde naar de rechterkant en was vanaf die plek vaak betrokken bij gevaar. Een eerste poging van de rappe Rotterdammer, na een foute breedtepass van Leon van Dalen, eindigde veilig in de handen van Jacob van den Belt. Nadat Brian Leons na een goede pass van Stefan van Dam een schot op doel loste, dat werd gekraakt en een corner opleverde, en Joost Leonard namens Noordwijk over schoot nadat de bal via het hoofd van Van Dalen voor zijn voeten kwam, was het ineens gelijk. Een aanval over links belandde uiteindelijk voor de voeten van Celcius Grant. De aanvaller met de rastavlechten dacht niet na en krulde de bal van iets meer dan twintig meter op fraaie wijze achter de kansloze Van den Belt.

In het restant van de eerste helft probeerde Grant zijn kunststukje tot twee keer toe zonder succes te herhalen en was er nog een ASWH-aanval via Youri Petrov. Hij ging neer binnen de beruchte lijnen, maar scheidsrechter Gerbers weigerde een tweede strafschop te geven. Petrov werd echter ook niet bekeurd voor een fopduik, zodat de situatie als twijfelachtig in de boeken zal verdwijnen. Het bleef dan ook 1-1 toen beide teams de kleedkamer opzochten voor de rust.

ASWH begon vervolgens scherp aan de tweede helft. Dit resulteerde al snel in een nieuwe voorsprong. Damiën Vereecken gaf een mooie diepe bal, die door Dennis Knüppe met het hoofd in het strafschopgebied werd gelegd. Daar kwam Ferry van Lare, zoals gezegd weer prima op dreef, al aanlopen. De Dordtenaar schermde de bal goed af en liet Kuipers kansloos met een schot in de hoek. Voor Van Lare was het alweer zijn derde goal in de laatste drie competitieduels en hiermee bracht hij ASWH op 1-2.

Naarmate de wedstrijd vorderde ging Noordwijk steeds meer alles of niets spelen. Onder aanvoering van Nixon Dias werden er steeds meer aanvallen ingezet, waarbij het voor ASWH bij tijd en wijle behoorlijk spannend werd. Zo kwam de bal na een uittrap van Van den Belt weer snel bij Noordwijk terecht, waarna die via enkele stations bij aanvoerder Peter Bos belandde. De deze keer als rechtsback geposteerde Bos haalde ineens uit, maar zijn poging vloog voor de goal langs. Van den Belt had ook een fantastische reflex in huis op een ziedend schot van Nixon Dias, dat gevaarlijk naar de goal draaide. Op een gegeven moment kreeg de thuisploeg achter elkaar een corner of vier, maar het liep telkens goed af voor ASWH, waarbij Ivar Eltenberg nog een bal van de lijn trapte. De thuisploeg ging overigens af en toe iets te fanatiek op jacht naar de gelijkmaker, getuige de gele kaarten voor Dias, Van Wordragen en Vondeling. Ook Michael Scholten kreeg een dikverdiende gele kaart, voor een wilde trap in de zij van Youri Petrov.

Gevolg van het offensief van Noordwijk was dat er ruimte voor ASWH ontstond om in de tegenstoot gevaarlijk te worden. Dit leverde ook zeker kansen op meer dan 1-2 op. Zo mikte Youri Petrov, na een onnavolgbare schijnbeweging, in de handen van Kuipers. Bij ASWH was inmiddels Sjoerd van der Waal binnen de lijnen gekomen. Met zijn snelheid kon hij profiteren van de ruimte en dat gebeurde dan ook. Van der Waal ging alleen op de goal af, waarna een verdediger van Noordwijk de Sliedrechter onderuit haalde. Waar iedereen al rood en een vrije trap of penalty, als het binnen de lijnen was, verwachtte, daar wuifde arbiter Gerbers het hele gebeuren gewoon maar weg. Diep in blessuretijd stuitte Van der Waal nog eens op Kuipers.

De blessuretijd werd ruim bemeten, want er kwamen zeker nog acht minuten bij. Stefan van Dam kreeg ook geel van de scheidsrechter nadat hij eens had geïnformeerd hoe lang deze nog door wilde laten gaan. Na het laatste fluitsignaal konden de Ambachters eindelijk juichen en de drie punten mee naar huis nemen. Hopelijk kan volgende week in het thuisduel tegen Katwijk een mooi vervolg aan deze zwaarbevochten, maar zeker niet onverdiende, zege worden gegeven.

Noordwijk - ASWH 1-2 (1-1)
15. 0-1 Dennis Knüppe (strafschop) 34. 1-1 Celcius Grant 50. 1-2 Ferry van Lare
Scheidsrechter: Gerbers

Noordwijk: Raymon Kuipers; Peter Bos, Michael Scholten, Rian van der Niet, Dwight Krolis; Nick van Wordragen (90. Mitchel Beyersbergen), Stefan Mertens (74. Maik van Zanten), Nixon Dias; Ivar van Dinteren (71. Marcel Vondeling), Joost Leonard en Celcius Grant

ASWH: Jacob van den Belt; Damiën Vereecken, Leon van Dalen, Johan Sturrus, Ivar Eltenberg; Brian Leons (82. Brian Berends), Alexander de Jong (77. Sjoerd van der Waal), Ferry van Lare, Stefan van Dam; Youri Petrov (84. Richard Yeboah) en Dennis Knüppe
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_62688915
Speelronde 7

ARC - Barendrecht 2-3 (1-1)
23. 0-1 Marco de Borst 27. 1-1 Paulus Egberts 47. 2-1 Jim Blom 84. 2-2 Alexander van Dommelen 90 (+3). 2-3 Elwin Spoel

DOTO - Ter Leede 2-0 (1-0)
4. 1-0 Onno Doeland 82. 2-0 Marlon Dandaré

FC Lisse - Quick Boys 5-4 (1-2)
4. 0-1 Maarten Bak 23. 0-2 Benjamin Martha 37. 1-2 Ronald Breinburg 54. 1-3 Erik Homan 57. 2-3 Elroy Lammers 75. 3-3 Brian Tevreden 77. 4-3 Ronald Breinburg 79. 4-4 Benjamin Martha 89. 5-4 Rik Vermeulen

Heerjansdam - Capelle 0-3 (0-1)
3. 0-1 Henk Roeland 52. 0-2 Godwin Falix 85. 0-3 Henk Roeland

Katwijk - Excelsior Maassluis 1-0 (0-0)
54. 1-0 Mats van der Poel

Noordwijk - ASWH 1-2 (1-1)
15. 0-1 Dennis Knüppe (strafschop) 34. 1-1 Celcius Grant 50. 1-2 Ferry van Lare

Scheveningen - Rijnsburgse Boys 1-4 (0-2)
1. 0-1 Peter Freke 24. 0-2 Peter Freke (strafschop) 67. 0-3 Rodney Cairo 68. 1-3 Rowan Zechiël 85. 1-4 Martijn Gootjes

STAND

1. Rijnsburgse Boys 7-19
2. Capelle 6-14
3. Katwijk 7-14
4. Barendrecht 7-13
5. Quick Boys 7-12
6. FC Lisse 6-11
7. Ter Leede 7-11
8. ASWH 6-10
9. ARC 7-7 (-3)
10. DOTO 7-7 (-4)
11. Noordwijk 7-6
12. Scheveningen 6-3
13. Heerjansdam 7-3 (-9)
14. Excelsior Maassluis 7-3 (-15)

Topscorers:

1. Sergio Ommel (Ter Leede) 8
2. Arie Jonker (Katwijk) 5
=. Joost Leonard (Noordwijk) 5
=. Henk Roeland (Capelle) 5
5. Hendrik van Beelen (Quick Boys) 4
=. Jim Blom (ARC) 4
=. Rodney Cairo (Rijnsburgse Boys) 4
=. Onno Doeland (DOTO) 4
=. Peter Freke (Rijnsburgse Boys) 4
=. Benjamin Martha (Quick Boys) 4
=. Indomar Valentijn (Heerjansdam) 4
=. Rik Vermeulen (FC Lisse) 4

Peter Freke had met twee goals een ruim aandeel in de zege van Rijnsburgse Boys bij Scheveningen en heeft nu vier keer gescoord

Uitslagen zaterdaghoofdklasse

[ Bericht 6% gewijzigd door methodmich op 26-10-2008 16:21:31 ]
www.thuisuiteten.nl
pi_62690795
RBB speelde misschien wel de minste partij van het seizoen, de uitslag doet dit niet vermoeden...het was erg fysiek allemaal en te veel spelers van RBB zaten niet goed in de wedstrijd. Maargoed, als je slechte wedstrijden zelfs met 1-4 wint...

Volgende week komt Heerjansdam naar Middelmors, onderschatting lijkt de enige vijand te zijn.
Geel-zwart is de baas in Katwijk, al jaren!
pi_62691006
http://www.vvnoordwijk.com/index.php?option=com_content&task=view&id=603&Itemid=1

En dan foto 47. Kan hem helaas niet direct linken.

Derde rij van onderen, derde van rechts.
www.thuisuiteten.nl
  zondag 26 oktober 2008 @ 16:55:35 #60
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_62692871
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 15:56 schreef KingRa het volgende:
RBB speelde misschien wel de minste partij van het seizoen, de uitslag doet dit niet vermoeden...het was erg fysiek allemaal en te veel spelers van RBB zaten niet goed in de wedstrijd. Maargoed, als je slechte wedstrijden zelfs met 1-4 wint...

Volgende week komt Heerjansdam naar Middelmors, onderschatting lijkt de enige vijand te zijn.
Vooral Joost moesten ze hebben, snoeihard die overtreding na 15 seconden al ofzo!

voor de samenvattingen van deze speelronde: http://televisie.westonline.nl/mms_video/2008%252F2510-sport.wmv

Lisse - Quick Boys, Scheveningen - Rijnsburgse Boys en Noordwijk - ASWH!
pi_62693351
Ja, bij ons alleen de goals, maar goed...

Heerjansdam-speler Ard Hartman trouwens uitgevallen met een gat in zijn hoofd, maar het gaat nu wel weer goed met hem.
www.thuisuiteten.nl
pi_62693372
tvp!
pi_62696916
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 16:55 schreef uitje4life het volgende:

[..]

Vooral Joost moesten ze hebben, snoeihard die overtreding na 15 seconden al ofzo!
Ach Joost weet ook wel van uitdelen.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_62698911
Heeeeeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrrrrrrrlijk!!!
Leef naar je eigen talent
  zondag 26 oktober 2008 @ 23:12:16 #65
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_62705568
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 19:10 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Ach Joost weet ook wel van uitdelen.
Komt omdat het gewoon een beest is, maar ik heb m nog nooit zo'n overtreding zien maken hoor!
pi_62723789
Goed weekje bij de CLM, ben nu zelfs koploper. Mooier kan niet, dit kan ik altijd blijven zeggen, haha!

Nicky van der Ent van Heerjansdam komt trouwens redelijk goed weg. De KNVB heeft hem voor 8 duels geschorst.
www.thuisuiteten.nl
  maandag 27 oktober 2008 @ 18:06:13 #67
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_62725233
Dat valt dan mee. Gefeliciteerd met je koppositie! Ik sta ergens laag denk ik.

Dennis Groot over de wedstrijd bij en tegen NEC, 11 november: http://www.rijnsburgseboys.nl/Content.php?id=2306
pi_62757035
Inderdaad leuk, kan nu in elk geval zeggen ooit op kop te hebben gestaan.

Wat doet Nick van Wordragen eigenlijk op deze foto?

www.thuisuiteten.nl
  donderdag 30 oktober 2008 @ 22:26:00 #69
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_62823960
Zaterdag de eerste periodetitel binnenhalen, ga ik in ieder geval van uit. Die
3 punten moeten gewoon voor ons zijn.... Helaas kan ik zelf niet kijken, ik moet om half 3 uit bij Leiden A1 spelen.
  donderdag 30 oktober 2008 @ 22:26:49 #70
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_62823978
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 17:22 schreef methodmich het volgende:
Inderdaad leuk, kan nu in elk geval zeggen ooit op kop te hebben gestaan.

Wat doet Nick van Wordragen eigenlijk op deze foto?

[ afbeelding ]
hij wil boxer wisselen ipv shirtje

en die 2e vrouw van links op de achtergrond doet een gok hoe groot ie is......
pi_62839021
Op de site van RBB staat een interview met Bennie van Noord. In mijn ogen 1 van de beste nieuwelingen in de Hoofdklasse A. Deze jongen is pas 22, maar speelt alsof hij al 10 jaar aanvoerder is bij RBB. Een grote aanwinst, waardoor vd Lugt eigenlijk niet meer wordt genoemd in Rijnsburg.

Wie vinden jullie de andere revelaties dit jaar? Ik denk bv ook nog aan Blonk (Katwijk)...
pi_62842955
Richard Blonk is uiteraard goed, maar dat had ik wel verwacht. Van Noord is ook goed bezig. Bij de andere opponenten die wij hebben gehad niet echt grote revelaties gezien, op één uitzondering na.

En die uitzondering is Laurens Visser. Ik vond hem al één van de grootste talenten in de regio Rijnmond en begreep niet zo waarom hem Barendrecht hem zo makkelijk liet gaan. Bij Capelle is hij al vanaf de voorbereiding geweldig bezig. Prachtige sleepbeweging, bijna niet van de bal te krijgen.

Bij ASWH vind ik Brian Leons een bescheiden revelatie. Kwam op 31 mei nog min of meer "aangewaaid", maar is nu al een tijdje basisspeler. Moet nog veel leren, maar heeft ook specifieke kwaliteiten die hem zeer gevaarlijk maken. Met de hulp van Leushuis, Corneille en de ervaren krachten moet er van hem een prima hoofdklassevoetballer te vormen zijn.

Morgen gezellig tegen Hoornes en Insistor. Zwaaien jullie nog ff als ik op de bank zit?
www.thuisuiteten.nl
pi_62843094
Beetje late vraag misschien maar weet iemand hoe ik moet lopen als ik vanaf De Bongerd naar het NS-station te Barendrecht? Ik heb gekeken op Routenet en daar staat 38 (!) minuten lopen terwijl op de Barendrecht-site staat dat het maar acht minuten lopen is. Ik heb al de webmaster van BVV geraadpleegd maar die reageert niet...

Methodmich, ik ga me inschrijven!!
pi_62843257
Het is ongeveer 2 km denk ik. 38 minuten is wel veel, 8 lijkt me weer wat weinig.

Je stapt uit op het station en dan moet je binnendoor. Ik zou de Middenbaan pakken, die uitlopen, dan de Lekstraat nemen, tot de begraafplaats lopen, daar links om heen en dan naar rechts richting de Bongerd. Maar misschien weet BVO hoe het nog sneller kan?

En leuk dat je inschrijft!
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 18:54:12 #75
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_62845121
Als je het daar vraagt kunnen ze je het sowieso zeggen, ben nogal slecht in het verwoorden . Acht minuten is idd wel een reële schatting hoor. Vanaf het station moet je langs de rails blijven lopen (richting de snelweg), dan vind je het wel. Vanaf het sportpark gewoon even vragen, dan wijzen ze het je en ben je er zo. Ik werk vlak naast de Bongerd en kom weleens met de trein, is heel goed te doen.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_62847252
Oh verdorie, Lissov wil vanaf de Bongerd naar de trein.... In dat geval moet je mijn route dus omdraaien.

Interview met de laatste MotM in een thuisduel, Stefan van Dam:

http://www.aswh.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=551&Itemid=2

[ Bericht 40% gewijzigd door methodmich op 01-11-2008 11:29:33 ]
www.thuisuiteten.nl
pi_62867037
Helaas, geen winst. RBB wel weer, denderen gewoon door. Verrassend dat DOTO dik van EM verliest en Barendrecht wint knap van Lisse.

Morgen update etc.

ASWH krijgt te weinig tegen Katwijk

ASWH heeft vanmiddag in het thuisduel met Katwijk, de nummer drie in de hoofdklasse A, genoegen moeten nemen met een gelijkspel. De Ambachters waren met name na rust heer en meester op het eigen sportpark Schildman, maar verder dan het wegwerken van de in het eerste bedrijf ongelukkig opgelopen achterstand kwam de formatie van trainer Willem Leushuis helaas niet.

Leushuis had één wijziging doorgevoerd in de ploeg die vorige week uit bij Noordwijk won. De weer fitte Joshua Brard nam de plaats centraal achterin over van Johan Sturrus. Helaas moest Sjoerd van der Waal, die weliswaar op de bank zou starten, in de warming-up afhaken met een blessure. Youri Petrov kon, ondanks een vorige week opgelopen blessure aan de rib, gewoon starten.

Na een aftastende openingsfase kwam de wedstrijd na een minuut of tien echt goed op gang. ASWH probeerde daarbij het tempo te dicteren. De eerste mogelijkheid voor ASWH ontstond toen scheidsrechter Van Beek een vrije trap toekende net buiten het strafschopgebied, nadat Maarten Cieremans een overtreding beging op Dennis Knüppe. De poging van Ferry van Lare werd door Jim Nederhand echter goed verwerkt. Van Beek gaf later een gele kaart aan de kleine Katwijkse spelmaker Richard Blonk, na een overtreding op Alexander de Jong.

De bezoekers lieten zich bij vlagen ook goed zien. Met een ietwat aangepast systeem, waarbij er slechts twee spitsen stonden opgesteld, kon men af en toe gevaar stichten. De eerste grote kans van de middag was ook voor de bezoekers. Marcel Huisman nam een vrije trap, waarbij Mats van der Poel ineens ongehinderd op doel kon koppen. De rossige aanvaller mikte echter naast. Even later een vrijwel identieke situatie, maar nu in het voordeel van ASWH. Alex de Jong nam een vrije trap en nu was het Ferry van Lare die vrijgelaten werd. De kopbal van de clubtopscorer van ASWH eindigde op de binnenkant van de paal en kwam weer terug het veld in, waar Katwijk kon opruimen. Het was het sein voor ASWH om nog meer de goal te zoeken. Youri Petrov kon een voorzet van Brian Leons net niet genoeg kracht en richting meegeven, waarna de bal naast de goal eindigde, en Joshua Brard probeerde het eens van afstand, maar schoot over. Na een goede pass van Youri Petrov was de alerte Nederhand net iets eerder dan de instormende Brian Leons.

Tegen het half uur kregen de bezoekers een vrije trap aan de rechterkant van het veld. Richard Blonk nestelde zich achter de bal en lepelde het speeltuig het strafschopgebied in. Daar was het Mats van der Poel die de bal in het doel werkte en ASWH op achterstand zette. Na die fase was ASWH even kort van slag en had Katwijk enkele goede combinaties, maar kansen leverde dit de bezoekers niet op. Tegen het eind van de eerste helft richtte ASWH zich dan ook weer op en kreeg het de gelegenheid de gelijkmaker te produceren. Eerst stuurde Dennis Knüppe Brian Leons weg met een kopbal, maar de rappe rechtermiddenvelder mikte voorlangs. Dé kans op de 1-1 was voor de vanmiddag weinig gelukkige Youri Petrov. Een schitterende steekpass van Joshua Brard zette Petrov oog in oog met Nederhand, maar de keeper kwam als winnaar uit de strijd. Zo moest ASWH met een achterstand gaan rusten.

In de tweede helft greep ASWH de tegenstander direct bij de keel. De ploeg zette snel druk en dat maakte Katwijk zeer onrustig. De bezoekers verspeelden de bal vaak al snel en ASWH zocht het doel van Nederhand. Steeds was het echter net niet, kwam een aanvaller een teenlengte tekort om de bal te verlengen of op goal te schieten of zat er een verdediger tussen. Dit was bijvoorbeeld het geval bij een goede voorzet van Dennis Knüppe. Youri Petrov werd door Ferry van Lare, die de gele kaart had ontvangen, met het hoofd weggestuurd, maar schoot naast. Even daarvoor was een voorzet van Stefan van Dam al ongelukkig op de hand van de spits gekomen, zodat hij niet kon afronden. Katwijk kwam niet meer aan aanvallen toe, maar werd wel bijna in een zetel geholpen. Jacob van den Belt wilde een aanval opzetten, maar speelde de bal in de voeten van spits Arie Jonker. De topscorer van Katwijk omspeelde de doelman van ASWH, maar schoof de bal tot opluchting van iedereen met een ASWH-hart naast het doel.

De Ambachters lieten zich hier niet door van de wijs brengen en gingen door met aanvallen. Damiën Vereecken poeierde eens van afstand op doel, maar schoot naast. Twintig minuten voor tijd viel de verdiende gelijkmaker dan toch. Ferry van Lare, wederom nadrukkelijk aanwezig, zette een aanval op en speelde Joshua Brard aan. De later tot man van de wedstrijd gekozen Brard draaide nog eens en schoot toen binnen. Na de 1-1 ging ASWH voor de volle winst en dus door met aanvallen. Daardoor ontstond er ruimte voor de tegenaanval van de bezoekers. Bij één van die uitvallen ging Arie Jonker neer in duel met Leon van Dalen, maar scheidsrechter Van Beek zag er geen strafschop in.

Ivar Eltenberg kreeg, op aangeven van de na rust sterk acterende Dennis Knüppe, een goede schietkans, maar mikte over. Even later had Eltenberg de rol van aangever, maar zijn knappe voorzet van links leverde geen goal op. De volley van Youri Petrov ging recht op doelman Nederhand af, die de bal dus weg kon ranselen. Tussendoor had specialist Richard Blonk namens de bezoekers nog een vrije trap naast de goal geschoten. Met Richard Yeboah voor de moegestreden spelmaker Alexander de Jong, die kon terugkijken op een sterke wedstrijd, ging ASWH op zoek naar de 2-1. Die leek te vallen toen Jacob van den Belt met een goede trap Youri Petrov wegstuurde op rechts. Diens voorzet werd door Richard Yeboah geraakt, maar ging via een verdediger en doelman Nederhand tegen de paal. In de slotfase claimde Katwijk-invaller Sergio Cameron nog een strafschop na een duel met Damiën Vereecken, maar kreeg deze terecht niet van Van Beek.

Na het laatste fluitsignaal van de leidsman uit Cothen, die weinig tijd bijtelde, moest ASWH dus genoegen nemen met een puntendeling. Zeker op basis van het tweede bedrijf had er meer ingezeten, zodat de Ambachters dan ook het minst tevreden met dit resultaat waren. Wel mocht de ploeg de nodige complimenten in ontvangst nemen voor het spel. Hierop zal moeten worden voortgebuurd in de uitbeurt bij DOTO volgende week.

ASWH - Katwijk 1-1 (0-1)
29. 0-1 Mats van der Poel 69. 1-1 Joshua Brard
Scheidsrechter: Van Beek

ASWH: Jacob van den Belt; Damiën Vereecken, Leon van Dalen, Joshua Brard, Ivar Eltenberg; Brian Leons, Alexander de Jong (80. Richard Yeboah), Ferry van Lare, Stefan van Dam; Youri Petrov en Dennis Knüppe

Katwijk: Jim Nederhand; Maarten Cieremans, Jermaine Holwijn, Quincy van Ommeren, Rydell Tuinfort; Jos Jansen, Jan Groen (80. Vladimir Stikic), Richard Blonk, Marcel Huisman; Mats van der Poel (76. Sergio Cameron) en Arie Jonker
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 1 november 2008 @ 20:53:11 #78
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_62869126
Periodekampioen! Altijd lekker. Ook dit was weer geen goede wedstrijd, weinig ballen kwamen aan en veel spelers haalden hun niveau niet. Wat ik wel weer een pluspunt vond was dat Gootjes weer scoorde. Danny v.d. Vijver zelfs 2x, goed uitgespeelde doelpunten eigenlijk allemaal. En weer de traditionele 3-1 natuurlijk dit seizoen.

Jammer van het tegendoelpunt, een niet begrepen/te zachte terugspeelbal kon omgezet worden in een doelpunt. Het was waarschijnlijk wel een buitenspeldoelpunt, want de bal werd daarna vooruit breed gelegd en naar mijn mening stond de doelpuntenmaker vóór de bal.

Overigens ben ik er wél bij geweest, ik heb vrijdag waarschijnlijk m'n enkelbanden verrekt met gym op school.... Daardoor kon ik niet meedoen.
pi_62870192
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 17:25 schreef methodmich het volgende:
Morgen gezellig tegen Hoornes en Insistor. Zwaaien jullie nog ff als ik op de bank zit?
Je zwaaide niet eens terug!

Beetje dubbel gevoel. Katwijk kwam vanmiddag met het 1-1 gelijkspel uiteindelijk wel goed weg. Had Arie Jonker die bal van vd Belt er gewoon ingeschoten, dan hadden we ws drie onterechte punten naar huis gekund.

Hommeles bij quick boys:
quote:
QuickBoys.nl: Gezien de tot nu toe gedane bevindingen van de Belastingdienst heeft het bestuur aangegeven haar (mede)verantwoordelijkheid te kennen en uiterlijk de komende (voorjaars)ledenvergadering (april 2009) af te zullen treden. Het bestuur heeft in verband met het voorafgaande de ledenvergadering het voorstel gedaan een adviescommissie te benoemen vanuit de leden, die kandidaten voor een nieuw te vormen bestuur zal gaan benaderen en deze vervolgens zal voordragen aan de leden in de voorjaarsledenvergadering.

Door de ledenvergadering is dit voorstel overgenomen. Het samenstellen van de adviescommissie zal in de komende weken gestalte krijgen. Het bestuur heeft aangegeven volledig bereid te zijn de lopende zaken te blijven behartigen en zorg te dragen voor een adequate overdracht van de bestuursportefeuilles naar de nieuw te benoemen bestuursleden.

[ Bericht 1% gewijzigd door Insistor op 01-11-2008 21:58:44 ]
And we are vagabonds
We travel without seatbelts on
We live this close to death
  zaterdag 1 november 2008 @ 21:45:38 #80
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_62870281
Ja, ik hoorde ook al zoiets op Radio West.... nu dus officieel bericht.
pi_62870623
Hoorde het vanmorgen al rondzingen. Viel natuurlijk ook wel een beetje te verwachten, ondanks eerdere ontkenningen van Jaap Kuyt mbt de belastingschuld.
And we are vagabonds
We travel without seatbelts on
We live this close to death
  zaterdag 1 november 2008 @ 22:52:05 #82
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_62871912
Het stond gister ook al op onze site, iemand onder de naam VI had dat gepost
  zondag 2 november 2008 @ 00:51:21 #83
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_62874324
DAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAG AMATEURKAMIOEN!!! 2 FUCKING 0.

NOG BEDRONKEN MAAR DAT MAAKT HET ALLEEN MAAR LEUJKER.

JOEHOEEEEEEE!!
  zondag 2 november 2008 @ 09:11:58 #84
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_62876849
lol
pi_62884624
Speelronde 8

ASWH - Katwijk 1-1 (0-1)
29. 0-1 Mats van der Poel 69. 1-1 Joshua Brard

Barendrecht - FC Lisse 2-0 (0-0)
67. 1-0 Mark van Zanten 87. 2-0 John de Ronde

Capelle - Noordwijk 3-2 (2-2)
18. 0-1 Nixon Dias 22. 1-1 Henk Roeland (strafschop) 28. 1-2 Ivar van Dinteren 30. 2-2 Alex van Duijvenbode 60. 3-2 Godwin Falix

Excelsior Maassluis - DOTO 4-1 (3-1)
1. 1-0 Ronnie Nouwen 3. 2-0 Niels Redert 13. 2-1 Bilal El Yacoubi (strafschop) 16. 3-1 Ronnie Nouwen 63. 4-1 Niels Redert

Quick Boys - Scheveningen 3-2 (2-1)
3. 1-0 Benjamin Martha 37. 1-1 Michael Ros (strafschop) 45. 2-1 Derek van der Plas 80. 3-1 Marcel Pronk (strafschop) 85. 3-2 Daniël da Cruz
Rood: Benjamin Martha (Quick Boys)

Rijnsburgse Boys - Heerjansdam 3-1 (2-1)
5. 1-0 Danny van der Vijver 41. 1-1 Mohammed Bensadik 45 (+1). 2-1 Martijn Gootjes 79. 3-1 Danny van der Vijver

Ter Leede - ARC 3-2 (1-0)
16. 1-0 Jamal Ahaddouch 46. 2-0 Robin Stolp 55. 2-1 Stefan Schaafsma 67. 2-2 Jermain Heldoorn 90 (+2). 3-2 Pascal Zoet

STAND

1. Rijnsburgse Boys 8-22
2. Capelle 7-17
3. Barendrecht 8-16
4. Quick Boys 8-15 (+4)
5. Katwijk 8-15 (+3)
6. Ter Leede 8-14
7. FC Lisse 7-11 (-1, 12 goals voor)
8. ASWH 7-11 (-1, 11 goals voor)
9. ARC 8-7 (-4)
10. DOTO 8-7 (-7)
11. Noordwijk 8-6 (-3)
12. Excelsior Maassluis 8-6 (-12)
13. Scheveningen 7-3
14. Heerjansdam 8-3

Topscorers:

1. Sergio Ommel (Ter Leede) 8
2. Henk Roeland (Capelle) 6
3. Arie Jonker (Katwijk) 5
=. Joost Leonard (Noordwijk) 5
=. Benjamin Martha (Quick Boys) 5

Ronnie Nouwen had met twee treffers een groot aandeel in de zege van Excelsior Maassluis op DOTO

Uitslagen zaterdaghoofdklasse

[ Bericht 0% gewijzigd door methodmich op 02-11-2008 18:23:18 ]
www.thuisuiteten.nl
pi_62884657
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 21:41 schreef Insistor het volgende:

[..]

Je zwaaide niet eens terug!

Zat je ook op de tribune recht tegenover de ASWH-bank dan? Dan heb je me in elk geval zien juichen bij de goal van Josh.

Zag dat je Van Lare de beste bij ASWH vond, daar kan ik wel in meegaan. Blijf het jammer vinden dat wij na de 1-1 niet ook de tweede maakten, hoewel Jonker natuurlijk dé kans op 0-2 liet liggen.
www.thuisuiteten.nl
  zondag 2 november 2008 @ 17:33:26 #87
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_62886152
Mag ik even iemand aan jullie voorstellen?

http://www.rijnsburgseboys.nl/Content.php?id=2317

pi_62886197
Maar waarom een kraai en niet iemand in een uienpak???

Bij de CLM denk ik dat ik mijn eerste plek alweer verlies, mede door het rood voor Martha, dat zijn goal uitwist. Hoewel Roeland en Dias wel wisten te scoren.
www.thuisuiteten.nl
  zondag 2 november 2008 @ 17:46:17 #89
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_62886496
Omdat we ook de superui hebben, en de eerste regel van het originele volkslied van Rijnsburg is: Moeder onze kraai is dood.
pi_62888580
quote:
Op zondag 2 november 2008 17:46 schreef uitje4life het volgende:
Omdat we ook de superui hebben, en de eerste regel van het originele volkslied van Rijnsburg is: Moeder onze kraai is dood.
Wij hebben al heel lang een Vogel
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_62895229
BVO, van harte met de dikverdiende overwinning! Lisse was niet in goede doen, hetgeen de verdienste van Barendrecht was. Behoudens die grote kans van Tevreden hebben we weinig klaargespeeld. Ik voorspelde van tevoren al dat deze wedstrijd moeilijker zou zijn dan tegen RBB en QB en dit kwam meer dan uit.

En bedankt Methodmich en BVO voor de reisinfo naar station Barendrecht maar dat is nog best een pokkestuk lopen vanaf De Bongerd, haha!
  zondag 2 november 2008 @ 23:11:09 #92
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_62896468
Je ben gelukkig niet langer dan een dag onderweg geweest naar huis.
pi_62912285
quote:
Op zondag 2 november 2008 22:32 schreef Lissov het volgende:

En bedankt Methodmich en BVO voor de reisinfo naar station Barendrecht maar dat is nog best een pokkestuk lopen vanaf De Bongerd, haha!
Haha, op papier lijkt het altijd minder ver. Maar 38 minuten was het toch zeker niet??
www.thuisuiteten.nl
pi_62939811
Hmm, toch nog eerste bij CLM, had ik niet gedacht!

Vanavond oefent een combi van ASWH 1 & 2 tegen Groote Lindt 1.
www.thuisuiteten.nl
pi_63006345
Leuk stukje in AD / RD:
quote:
Enclave in Noordwijk Vijf Rotterdamse spelers in eerste elftal van bollenclub

Door FOLKERT VAN DER KROL

NOORDWIJK/ROTTERDAM - Vijf Rotterdammers reizen elke week vier keer op en neer naar Noordwijk.
Ze hebben het er graag voor over om in de Bollenstreek, waar het amateurvoetbal mateloos populair is, hun kunsten te vertonen. ,,Als ik bij de club ben, voel ik me Noordwijker,’’ zegt Dwight Krolis, één van hen.

De Haagse Hogeschool loopt als een rode draad door de komst van een half elftal Rotterdammers naar Noordwijk. Trainer én docent Hein van Heek haalde voormalig student Dwight Krolis drieënhalf jaar geleden na het WK voor studenten over voor zijn nieuwe club Noordwijk te komen spelen. Beiden zijn er nog steeds actief en in hun kielzog kwam nog een legertje Rotterdammers - Kenley Statia, Nick van Wor- dragen, Celsius Grant en Nixon Dias - naar de club uit de Bollenstreek.

Noordwijk had tot voor kort zelfs nog een zesde Rotterdammer - doelman Mark Smith (ex-LMO) - in de gelederen. Maar de keeper, die geen eerste keus was, maakt geen deel meer uit van de selectie.

Dwight Krolis verging het beduidend beter. Hij voelt zich helemaal thuis in Noordwijk. ,,Het eerste jaar ging meteen heel goed,’’ vertelt de linksback, die in de jeugd bij Spartaan ’20 acteerde, bij Zwart Wit ’28 in de hoofdklasse debuteerde en later overstapte naar TOGR. ,,De prestaties en sfeer waren super. Ik haalde als linksback heel vaak de achterlijn. Misschien ging het wel te goed, want ik creëerde een dusdanig hoog verwachtingspatroon dat ze altijd meer van me verlangen.’’

Het tweede seizoen bracht Krolis de districtsbekerfinale, waarin van FC Lisse werd verloren. ,,Daar stonden 4000 mensen langs de kant. Tijdens competitieduels speel je ook voor een paar duizend man. Het is een gemoedelijke club. De mensen vinden het leuk als we goed presteren, maar er staat minder druk op dan bij andere bollenclubs. Dit seizoen presteren we nog niet goed. We zijn vaak de betere ploeg, maar op belangrijke momenten valt geregeld een tegentreffer.’’

Dankzij Krolis raakte Kenley Statia, een goede vriend van hem, weer aan het voetballen. De ex-speler van Spartaan’20 had al anderhalf seizoen niets gedaan en een uitstapje naar het Zwijndrechtse Groote Lindt liep op niets uit. Krolis deed echter een goed woordje voor hem en Noordwijk besloot de gok met Statia te wagen. Ook de rechtsback gaf zichzelf de kans het plezier in het voetbal te hervinden. ,,Weinig mensen uit de voetballerij weten dat ik uit Rotterdam kom,’’ zegt hij. ,,Ik heb in die stad nergens in een eerste elftal gespeeld. De kans om in de hoofdklasse te gaan spelen, heb ik met beide handen aangegrepen, hoewel ik best even heb moeten wennen aan het hoge tempo.’’

Statia is niet in het bezit van een rijbewijs en is dus blij dat hij met Krolis en Grant op en neer kan rijden naar Noordwijk. ,,Als je alleen moet rijden, hakt zo’n reis er in. Maar wij hebben in de auto altijd de grootste lol,’’ vertelt Celsius Grant, die eveneens op advies van Krolis werd aangetrokken. Noordwijk had de 25-jarige aanvaller al een paar jaar in het vizier, maar de oud-speler van Zwart Wit’28, Groote Lindt en TOGR liet zich pas voor het vorige seizoen strikken.

,,Ik kan goed met de Noordwijkers opschieten, omdat ik een open en sociaal persoon ben. Het is ook niet zo dat de Rotterdammers een kliek vormen binnen de selectie,’’ verzekert Grant. ,,Ik heb door mijn prestaties bij de club al redelijk mijn naam gevestigd. Het publiek reageert ook positief. Zolang je presteert, maakt het volgens mij niet uit waar je vandaan komt.’’

Ook voormalig DOTO-speler Nick van Wordragen belandde via de Haagse Hogeschool bij Noordwijk. ,,Wij zochten nog een verdedigende middenvelder en Van Wor- dragen had geen vaste basisplaats bij DOTO,’’ schetst trainer Van Heek de lijntjes. ,,Nixon Dias is weer een goede vriend van Van Wordragen en heeft zich bewezen bij DOTO en ASWH. Noordwijk heeft niet de jeugdopleiding om jaarlijks spelers van daaruit door te schuiven naar de selectie. Andere kapitaalkrachtigere bollenclubs oriënteren zich bij het zoeken naar versterkingen op Amsterdam. Mede daarom hebben wij naar Rotterdam gekeken. En er is één geluk: Geen van onze Rotterdammers is voor Feyenoord. Anders zouden ze met mij als Ajax-fan echt een probleem hebben...’’
Verder spelen ASWH en Barendrecht in januari mee op de Algarve Cup.
www.thuisuiteten.nl
pi_63037782
RVVH, nu spelend in 1B, heeft grote plannen trouwens. Giovanni Franken heeft al laten weten dat voor volgend seizoen Nixon Dias en Michael van Dommelen speerpunten zijn. Volgens hem gaan ze hoe dan ook Van Dommelen halen.... Ben benieuwd hoe dat gaat dan.
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 7 november 2008 @ 19:31:55 #97
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_63037841
Teringlijer dat het is.
  vrijdag 7 november 2008 @ 20:57:31 #98
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_63039985
moeten ze wel kampioen worden....
pi_63049312
Anders halen ze ze ook, geld zat!

Capelle kijkt uit naar de topper bij RBB:
quote:
Successtory van Capelle

Door ARIE VAN DRIEL

CAPELLE AAN DEN IJSSEL - Bij Capelle zijn ze de laatste twee, drie jaar niet zo eensgezind geweest als dit seizoen. Lag er in het recente verleden in de regel altijd wel iemand dwars in de groep - vandaag de dag ademt elke porie van spelers en begeleiders rust uit.

Sterker, Capelle anno nu oogt als een sekte, waarin het lief zijn voor elkaar tot het ‘hoogste goed’ is verheven. ‘Eenheid’, ‘gezelligheid’ ‘geen kapsones’ en ‘trainer René Vermunt’ zijn woorden, die met gepaste eerbied worden uitgesproken. Vraag spelers, trainers of bestuur naar het geheim achter het succes, en de glimlach van het grote genieten valt je ten deel. Met dit verschil: bij de nummer twee van de zaterdag-hoofdklasse A geloven ze niet in sprookjes. Een of twee mindere dagen, en het succesverhaal kan de prullenbak in. Een of twee rebellerende wisselspelers, en het sfeertje is grondig verziekt. Zo realistisch zijn ze in hun denken op sportpark ’t Slot ook wel weer.

Elftalleider en oud-speler Arne van Gelder: ,,Elke ploeg verliest altijd wel een keertje. Zelfs Rijnsburgse Boys. Ik geloof niet dat wij met dit elftal vier keer achter elkaar verliezen. En mocht dat wel zo zijn, dan blijft het rustig.”

Ruud Arends is alweer negen jaar verzorger bij Capelle, en maakte in die functie een aantal trainers mee: ,,Persoonlijk ben ik blij met de terugkeer van René Vermunt. Hij haalt het beste in me boven. Hij is fanatiek. En omdat hij enthousiast is, ga je daar automatisch in mee. Dankzij Vermunt en Bep de Ruiter heeft Capelle nu een homogene groep, met jongens die hard willen werken, die buiten het veld goed met elkaar omgaan. En die precies snappen wat ze hier willen: ‘doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg, en vooral geen gezeur’. Dat is ook meteen de kracht van dit Capelle.”

Niet iedereen is welkom bij Capelle. Als speler moet je bij het karakter van de club passen. Om die reden moest Bep de Ruiter als technisch manager tijdens de transferperiode in het veld zeer bruikbare spelers afwijzen. ,,We hebben een hele goede trainer. En we hebben de juiste spelers gehaald. Dat is een belangrijke basis van het succes. Bij Vermunt weet je waar je aan toe bent. We halen spelers waar een ‘goeie kop’ opzit en die kunnen voetballen, en die in ons spelletje, dicht bij het doel van de tegenpartij voetballen, passen. Dus met veel loopvermogen, en het liefst ook nog eens met lengte.”

Voorzitter Kees Kisjes: ,,We spelen een wat afwijkend spelletje omdat we een team hebben dat dat spelletje beheerst. En als ik dan in de krant lees dat Noordwijk hier zwaar gefrustreerd van het veld stapt, omdat ze zichzelf beter vonden maar toch verloren, joh, daar genieten wij van. Laat ze lekker balen. Hoe meer mensen roepen dat ze het vervelend vinden om tegen ons te spelen, hoe beter het is. En dat moeten we vooral zo houden.”

Arne van Gelder, vorig seizoen na elf seizoenen in de hoofdklasse te hebben gespeeld, gestopt: ,,Het fundament voor ons succes is vorig jaar gelegd. Toen hadden we een kwalitatief goede, maar niet al te brede groep. Nu zijn we zowel kwalitatief als in de breedte, sterker.” Hij traint mee met de selectie, en staat daardoor midden tussen de voetballers. ,,Voor Vermunt ben ik zijn klankbord. Ik praat met iedereen. Ik vang wel eens iets op, wat ik dan vervolgens met hem bespreek. Al vertel ik de trainer niet alles, natuurlijk. Ik heb tenslotte een vertrouwensrol.”

Teammanager Ger van Vliet stipt de eenheid en plezier dat er naast het voetbal wordt beleefd, aan: ,,Na twee mindere seizoenen hebben we vorig jaar de lijn van daarvoor opgepakt: plezier met succes verenigen, en een goede groep die bij elkaar past.” Een oud recept in een modern jasje, kortom. De kracht van Capelle is inderdaad dat er veel wordt gelachen. Om clubarts Raymond Kersten, bijvoorbeeld. Arends: ,,Iemand had een hoofdwond en de dokter stond al klaar met zijn tasje om het veld in te lopen. We hebben hem toen maar verteld dat hij beter tot de rust kon wachten. Hij weet niets van voetballen, dat is het leuke ervan, dus liggen we af en toe in een deuk. Daarom hoort de dokter ook helemaal bij onze groep.
www.thuisuiteten.nl
pi_63052252
RBB kan natuurlijk een mooi gaatje slaan vanmiddag. Met het oog op het programma (achtereenvolgens nr 2, 3, 4) zou dat erg lekker zijn. Ben benieuwd in hoeverre de wedstrijd tegen NEC van dinsdag een rol speelt, dat leeft natuurlijk enorm.

Maar ik verwacht een moeilijke wedstrijd straks, we zullen zien!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')