abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62307819
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 12:45 schreef jpjedi het volgende:
Als jij zo`n expert in beleggen bent dan ben je zeker nu veel geld verloren? Alle grote jongens lopen nu schade op dus ga mij niet vertellen dat jij het als medium zag aankomen?

Op Fok! is er maar 1 belegger die zich expert mag noemen en die heet Selang.
Dat dus
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_62309452
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 13:24 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Oke dan.. hier wil ik wel een graante van meepikken. Wat denk je van maandag?
Ik denk als je precies wil weten wat er gaat gebeuren dat je dan de futures in de gaten zou moeten houden. Maar ik denk gewoon weer een verliesdag. Hoewel er vandaag wel top overleg is geweest tussen de G7 landen, maar ik heb zo een vermoeden dat geen enkel bericht de koersen omhoog kan halen op dit moment als je het puur economische bekijkt.

Wat enigszins de koersen omhoog zou kunnen stuwen op korte termijn zou misschien het amerikaanse plan zijjn om 700 miljard in de banken te stoppen echt in werking zou treden. We hebben alleen een papieren akkoord in de de Amerikaanse politiek, nu de uitvoering van het plan nog. Volgens verwachting zal het geld over enkele weken in de banken gepompt gaan worden. Koersstijgingen?
pi_62309483
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 15:28 schreef rednajt het volgende:

Volgens verwachting zal het geld over enkele weken in de banken gepompt gaan worden. Koersstijgingen?
Nee dan blijkt het niet genoeg te zijn en gaat er nog meer omvallen.
***** Kraak.....
pi_62309605
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 15:30 schreef kraaksandaal het volgende:

[..]

Nee dan blijkt het niet genoeg te zijn en gaat er nog meer omvallen.
ik denk ook dat het te weinig is, als je kijkt dat wouter bos 20 miljard in de nederlandse banken pompt dan is 700 miljard voor een land als amerika met al zijn banken natuurlijk veel te weinig...

ik hoorde ergens al dat het bedrag 2500 miljard had moeten zijn...
pi_62309641
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 15:36 schreef rednajt het volgende:

[..]

ik denk ook dat het te weinig is,
Dan zou ik nog maar niet instappen als ik jou was.
***** Kraak.....
pi_62310258
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 12:00 schreef JaZekerZ het volgende:

[..]

zeg ik dat?
Je begreep de opmerking van de vorige poster niet dus kennelijk denk je het.
pi_62323799
quote:
IMF-topman: financieel systeem staat op instorten

WASHINGTON (AFN) - Zorgen over de gezondheid van internationale banken hebben het financiėle systeem aan de rand van de afgrond gebracht. Dat heeft Dominiqu Strauss-Kahn, topman van het Internationaal Monetair Fonds (IMF), zaterdag gezegd.

Ondanks ongekende ingrepen, waaronder een gecoordineerde renteverlaging door de voornaamste centrale banken van de wereld, zullen de komende maanden extra maatregelen zijn om de kredietcrisis in de Verenigde Staten en in Europa een halt toe te roepen, aldus Strauss-Kahn.

“Vooruit kijkend, verwacht ik dat de omstandigheden op de kapitaalmarkt heel moeilijk zullen blijven, waardoor de economische groei wereldwijd onder druk zal staan

Als de IMF dit zegt zou ik het maar serieus nemen
pi_62323824
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 11:22 schreef rednajt het volgende:

[..]

Als de IMF dit zegt zou ik het maar serieus nemen
Jij was toch de expert?
pi_62324207
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 11:24 schreef Halcon het volgende:

[..]

Jij was toch de expert?
Als je mij eerste posts leest lees je bijna hetzelfde
pi_62324227
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 11:52 schreef rednajt het volgende:

[..]

Als je mij eerste posts leest lees je bijna hetzelfde
Net niet eigenlijk.
pi_62324278
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 11:54 schreef Halcon het volgende:

[..]

Net niet eigenlijk.
wat is het verschil dan...

Tuurlijk zal die IMF man afwijken wat iedereen op de wereld zegt, De IMF heeft van alle instanties het meeste inzicht in de financiele toestand van de banken.....

Die uitspraken vah hem zullen leiden tot meer dumpings op de aandelenmarkt morgen......let maar op morgen, Morgen weer een zwarte dag op de beurs.
  zondag 12 oktober 2008 @ 11:59:40 #62
66113 digitaLL
Dammit guess what
pi_62324304
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 11:57 schreef rednajt het volgende:

Die uitspraken vah hem zullen leiden tot meer dumpings op de aandelenmarkt morgen......let maar op morgen, Morgen weer een zwarte dag op de beurs.
Ik verw8 morgen eerder een sucker rally, we shall see
It is important to distinguish between a stupid person and a shit head. A stupid person simply can't process the information , a shit head is intelligent but his mind is full of garbage.
pi_62324372
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 11:57 schreef rednajt het volgende:

[..]

wat is het verschil dan...

Tuurlijk zal die IMF man afwijken wat iedereen op de wereld zegt, De IMF heeft van alle instanties het meeste inzicht in de financiele toestand van de banken.....

Dit is dan weer open deuren intrappen. Hier hoef je geen expert voor te zijn om dit te snappen.
pi_62324536
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 12:03 schreef Halcon het volgende:

[..]

Dit is dan weer open deuren intrappen. Hier hoef je geen expert voor te zijn om dit te snappen.

Ik dacht dat je het allemaal niet zo goed begreep gezien je eerdere posten
  zondag 12 oktober 2008 @ 23:00:01 #65
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_62338790
Over een week stabiliseert de markt zich weer. Aandelen van banken zullen nog een paar weken blijven dalen, maar daarna enkele procentjes winnen.

Fortis en ING gaan gewoon volgende zomer weer scoren. ING als de fusie is afgerond met de postbank en er geen rare flaters gemaakt worden. Fortis haalt voordeel uit het overheidsbelang.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')